budík na tlak v sání

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

budík na tlak v sání

Příspěvek od Vecernicek »

Ahoj! Chtěl jsem se zeptat jestli nevíte o nějakém setu nebo jak udělat, abych se mohl dívat kolikmi tlačí turbo? Prostě obyč, nějakej budík malej kterej někam šoupnu do interiéru a bude mi ukazovat jakej je tlak v sání.
Popřípadě kam je to nejlepší tu měřící trubičku umístit?
Mám seat toledo 1l 1,9TDI

Díky za rady ...a budu rád i třebas jen za link. :-D
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

vyvrtáš si díru do hadice mezi škrtící klapkou a ÏC,uděláš závit,našroubuješ,protáhneš do auta,napasuješ a jedeš.Mno a možná bych dal ještě k hadičce na budík filtřík.Kamarád to má udělaný na Leonu..Ale řekl bych že čím níž se to dá tak to bude asi přesnější..nwm :roll:
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

teabe píše:vyvrtáš si díru do hadice mezi škrtící klapkou a ÏC,uděláš závit,našroubuješ,protáhneš do auta,napasuješ a jedeš.Mno a možná bych dal ještě k hadičce na budík filtřík.Kamarád to má udělaný na Leonu..Ale řekl bych že čím níž se to dá tak to bude asi přesnější..nwm :roll:
a kde mam vzit tu škrtící klapku když ju v aute vubec nemam? to tam ten budik nemuzu mit? :?
zapoj budik kamkoli do sani za IC :)
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Není možný, aby jsi neměl škrtící klapku..auta bez škrtící klapky jsou teprve ve vývoji..Leda že by jsi měl BMW valvetronic 8)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

teabe píše:Není možný, aby jsi neměl škrtící klapku..auta bez škrtící klapky jsou teprve ve vývoji..Leda že by jsi měl BMW valvetronic 8)
Neviem ci mam divne auto ale ani ja nemam skrtiacu(chcipaciu) klapku :D (Motor AHU)
Asi si to pleties s benzinom ze to nie je mozne... :)
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

ty woe mám 2(dva) ks TDi a ani jednu škrtíci klapku nemá

ja nevím ale jestli tu je někdo kdo má TDI se škrtící klapkou tak FOTO
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To bude asi chcípací klapka.
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Mno hodně lidí tomu říká škrtící klapka..Už se polepším :) Je to tam kvůli tomu aby se motor při vypnutí neklepal,takže chcípák..Už si to budu pamatovat (rofl)
tomjety
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 24 led 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomjety »

Čau,tak z mé zkušenosti.....
navrtal jsem díru do EGR - na jedné straně je přišroubované ovládání klapky v EGR (asi ta chcípací) a na druhé straně je ten samý nálitek.
Je tam ale pětka závit,tu jsem projel vrtákem (4,8-5mm) a vyřezal šestku závit do kterého normálně našroubuješ klasickou mazničku (tu před tím navrtáš,ze strany od kuličky a tu kuličku vč.pera vyndáš) na tu už pak nasadíš hadičku pro vývod tlaku od turba.
Doporučení...objednal jsem si budík Brown Cover a drnčí jak svině!!!
asi se podívej po jiné značce.Na reklamaci mi odepsali ať ot pošlu zpátky a do měsíce mi daj vyjádření.Tak už tam budík zase nemám a čekám co bude....

Zdar
Bora TDi PD 85kw 6-st.
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

já bych to viděl na JOM,nebo autostyle
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...AUTOSTYLE jsou prej v poho...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj mám ho taky, důležitý je tu hadičku co k tomu dávaj zbytečně nezkracovat, dělá pak vlastně zásobník a omezuje to to drnčení rafiky, navíc je k tomu to Tčko s vývodem k budíku s minidirkou
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Já jsem si myslel že čím kratší vzdálenost tím lepší a ejhle,ona delší
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Huml píše:jj mám ho taky, důležitý je tu hadičku co k tomu dávaj zbytečně nezkracovat, dělá pak vlastně zásobník a omezuje to to drnčení rafiky, navíc je k tomu to Tčko s vývodem k budíku s minidirkou
...nestává se ti,že ta ručička občas celkem dost kolísá,nebo vibruje???
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“