Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá
jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Zlepšil jako jak?Bugs.Bunny píše:Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá
jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Kultivovanější.Ladas píše:Zlepšil jako jak?Bugs.Bunny píše:Nastavil jsem na ARL 180° a na volnoběh se chod motoru nepatrně zlepšil.Rybízek píše:nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá
jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL

- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
tak jsem to zkusil u svýho AUY nastavit na 180 a nic, žádný rozdíl.
přede si furt stejně hezky (270 tis km)

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Co děláte s naftou která steče po vyjmutí vstřiku do spalovacího prostoru ? Já ji vysaju hadičkou , není na to lepší způsob ?
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4