starty na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
starty na olej
Tak jsem jednou zapomněl přepnout před dojezdem na naftu a startování na volej (i když sem hned přepnul na naftu) ani ťuk, a že sem s tim točil sakra dlouho. A přitom žádná extra zima. Pomohlo až roztlačení a i tak se mu dost nechtělo. Je pravda, že motor už je dost vyžilej. Startování na naftu jinak +/- OK, pokud nejsou velký mrazy... Jaký máte zkušenosti vy ?
Co to naznačuje ? Špatnou kompresi, nebo blbý vstřiky ?
Co to naznačuje ? Špatnou kompresi, nebo blbý vstřiky ?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Re: starty na olej
Dnes jsem to taky zazil.Normalne motor startuje na prvni tuk, ale rano nic.Ne ze jsem zapomnel prepnout, ale pozde.U stare alfy mne to chyta blbe i na naftu, ale diky tomu, ze mam rucni ovladani zhavicu, je to o mnoho lepsi.Zapnu zhaveni, tocim motorem, nic, tak chvili pockam, ale porad zhavim, pak znovu a vetsinou to uz chytne.Takze dnes si to v praci nachystam a rucni ovladani pujde i do druhe (novejsi) alfy.Jeste tam dam zhavice Brisk twin.Mam vyzkouseno, ze dlouhe zhaveni vydrzi, jednou jsem zhaveni zapomnel na pul hodiny vypnout a nic se jim nestalo .Zdenda píše:Tak jsem jednou zapomněl přepnout před dojezdem na naftu a startování na volej (i když sem hned přepnul na naftu) ani ťuk, a že sem s tim točil sakra dlouho. A přitom žádná extra zima. Pomohlo až roztlačení a i tak se mu dost nechtělo. Je pravda, že motor už je dost vyžilej. Startování na naftu jinak +/- OK, pokud nejsou velký mrazy... Jaký máte zkušenosti vy ?
Co to naznačuje ? Špatnou kompresi, nebo blbý vstřiky ?
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Re: starty na olej
A co baterka?alda164 píše:Dnes jsem to taky zazil.Normalne motor startuje na prvni tuk, ale rano nic.Ne ze jsem zapomnel prepnout, ale pozde.U stare alfy mne to chyta blbe i na naftu, ale diky tomu, ze mam rucni ovladani zhavicu, je to o mnoho lepsi.Zapnu zhaveni, tocim motorem, nic, tak chvili pockam, ale porad zhavim, pak znovu a vetsinou to uz chytne.Takze dnes si to v praci nachystam a rucni ovladani pujde i do druhe (novejsi) alfy.Jeste tam dam zhavice Brisk twin.Mam vyzkouseno, ze dlouhe zhaveni vydrzi, jednou jsem zhaveni zapomnel na pul hodiny vypnout a nic se jim nestalo .Zdenda píše:Tak jsem jednou zapomněl přepnout před dojezdem na naftu a startování na volej (i když sem hned přepnul na naftu) ani ťuk, a že sem s tim točil sakra dlouho. A přitom žádná extra zima. Pomohlo až roztlačení a i tak se mu dost nechtělo. Je pravda, že motor už je dost vyžilej. Startování na naftu jinak +/- OK, pokud nejsou velký mrazy... Jaký máte zkušenosti vy ?
Co to naznačuje ? Špatnou kompresi, nebo blbý vstřiky ?
já myslim ze je to kompresí,když ma motor tlaky tak chytne i na čistej olej v chladu,vše je jenom o tomhle ja to leni taky řešil,v lete me chytal na čistej olej v poho,na podzim už jen na naftu a zime mě to nechytalo už na nic,tak sem to jak trotl musel nechavat na kopci a celou zimu roztlačovat,což šlo jen když nebylo nasnežino,pak kola prokluzovala a už to nechytlo,tak ted delam celý motor a je to celkem pakarna
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
neni to o tlakch ve valcich. Ten olej ti zatuhne v cerpadle. Jestli jsi to takto delal, tak si autu daval pekny zahul.mazda626 píše:já myslim ze je to kompresí,když ma motor tlaky tak chytne i na čistej olej v chladu,vše je jenom o tomhle ja to leni taky řešil,v lete me chytal na čistej olej v poho,na podzim už jen na naftu a zime mě to nechytalo už na nic,tak sem to jak trotl musel nechavat na kopci a celou zimu roztlačovat,což šlo jen když nebylo nasnežino,pak kola prokluzovala a už to nechytlo,tak ted delam celý motor a je to celkem pakarna
POkud budes pokracovat, cerpadlo to dle meho nevydrzi. Studene starty na OLEJ NEEEEEEEEE.
Uz to psal KUBA nekde,
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak to potom jjo.mazda626 píše:no počkej ale to bylo na podzim když bylo 10°C což je olej ještě dost řidkej,ale když nejsou tlaky tak není taková teplota při kompresi a tudíš olej nechytne...
je jasný když budou 4°Ctak už olej tuhne...to už bych na cistej nestartoval
Taky jsem to takto jezdil, a cerpadlo i motor me opustil. Cerpadlo to bylo urcite olejem.
Motor by odešel i na naftu
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D
Tak jak jsem psal, ze mi to blbe chytalo, tak to bylo kvuli tomu, ze mi to nezhavilo.Ted jsem tam dal rucni ovladani zhavicu a kontrolku, tak presne vim kdy jde do zhavicu proud.Jsem docela prekvapen, automatika zhasne po cca 10s kontrolku zhaveni (oranžová spiralka) ale dobrou minutu jeste proud do zhavicu pousti.Pokud je motor teply, tak zhasne hned, ale asi 10s taky zhavi.Chce to mit fakt v poradku zhavice, nejlepe typ TWIN, jsou na delsi zhaveni staveny.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta