Přístrojovka octavia

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zouvr
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 24 bře 2006, 14:48

Přístrojovka octavia

Příspěvek od zouvr »

Zná někdo pinout svorkovnice přístrojové desky Octavie 1998. Jde mi hlavně o piny , kde je 12V, GND a K-line. Prosím, prosím o zaslání.
Děkuji. :)

zouvr@seznam.cz
Uživatelský avatar
maniacdewil
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 24 led 2006, 20:55
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od maniacdewil »

Uživatelský avatar
MAX
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od MAX »

maniacdewil píše:mrkni sem http://www.id2.cz/ :)
On potřebuje najít ty piny na tachometru ne v OBD zásuvce.
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Nie som si istý, čo je ktorá svorka, ktoré je zem a ktoré je plus / spínané plus, to asi bude vedieť niekto iný, je to normalizované.

Modrý konektor
pin č. - svorka č. (klemme)
1 - 15
7 - 31 senzor
9 - 31
23 - 30
24 - 30 hlavný
25 - K line
30 - S kontakt

Na zelenom nie je nič z napájania.
Joder
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 bře 2006, 22:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Joder »

K zapojení budíků na stole stačí: pin 7 na kostru, pin 20 plus 12v a K-line pin 25. Platí to pro vsechny (97 -04) budíky Octavia a Fabka, G4, Passat B5+B6 a Seat, tyto mám odzkoušené.
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

k cemu je ten K-line a kam ho mam zapojit kdyz to mam na stole
Joder
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 bře 2006, 22:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Joder »

(hm) Pokud se chceš jen dívat jak budíky krásně svítí, tak ti je K-line opravdu k ničemu. A to bude asi tvůj případ. :D
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Našiel som ešte jeden popis, je po anglicky (z www.tdiclub.com), dávam to sem celé, možno to niekomu v budúcnosti pomôže. Joder, možno to funguje aj tak ako píšeš ty, ale ja by som to tak nezapájal. 20tka je nabetón podsvietenie. (potvrdili 2 nezávislé zdroje) Sorry za dlhý príspevok ale nechcel som to skracovať. Červený konektor je iba na starých prístrojovkách s maxidotom.


32 pin connector, blue:
1 - terminal 15 positive
2 - warning lamp for turn signal, right
3 - ouptut signal 1 from speedo AKA, speed signal(needed for NAVI install)
4 - warning lamp for trailer towing
5 - fuel gauge
6 - airbag
7 - terminal 31, sender earth
8 - coolant temp gauge
9 - terminal 31, earth
10 - oil pressure switch
11 - vacant
12 - warning lamp for alternator, terminal 61
13 - backrest lock warning lamp (certain countries only)
14 - warning lamp for rear fog light
15 - vacant
16 - open tailgate/boot lid warning lamp (CCO)
17 - warning lamp for main beam, terminal 56a
18 - warning lamp for turn signal. left
19 - ABS
20 - dash panel insert illumination, terminal 58b (needed for NAVI install)
21 - signal for driver's door open
22 - coolant shortage indicator
23 - terminal 30, positive
24 - terminal 31, earth
25 - self diagnosis/K-wire (needed for NAVI install)
26 - parking light right, signal for "lights on" warning buzzer
27 - parking light left, signal for "lights on" warning buzzer
28 - input signal to electronic speedo
29 - warning lamp for brake system
30 - S-contact (needed for Navi install)
31 - Seat-belt warning system
32 - vacant

32-pin, green:
1 - vacant
2 - reading coil for immo 1
3 - warning lamp for side lights
4 - data bus (CAN), screening for input signals
5 - W-wire
6 - washer fluid shortage
7 - brake pad wear
8 - vacant
9 - vacant
10 - vacant
11 - signal for vehicle stationary
12 - aircon system cut-off
13 - warning lamp for hand brake
14 - warning lamp for ASR/ESP
15 - vacant
16 - vacant
17 - reading coil for immo 2
18 - oil temp & level warning signals
19 - data bus (CAN), high input signal
20 - data bus (CAN), low input signal
21 - vacant
22 - bonnet switch input signal
23 - MFI call up button, top
24 - MFI call up button, bottom
25 - MFI memory switch - reset
26 - ambient temp input signal
27 - data bus (CAN), high output signal
28 - data bus (CAN), low output signal
29 - vacant
30 - vacant
31 - vacant
32 - vacant

20-pin, red:
1 - vacant
2 - vacant
3 - vacant
4 - vacant
5 - telematic shield earth
6 - vacant
7 - vacant
8 - vacant
9 - vacant
10 - vacant
11 - vacant
12 - radio/navigation - clock
13 - radio/navigation - data
14 - vacant
15 - radio/navigation - enable
16 - vacant
17 - vacant
18 - vacant
19 - vacant
20 - vacant
Joder
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 bře 2006, 22:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Joder »

Alex más pravdu pin 20 je podsvícení, ale zároven se to i napájí. Mám to tak zapojené v přípravku na stole, aspon na to líp vidím a funguje to skvle. Hlavne pokud byla eeprom venku a potrebujes pres akcní členy zkontrolavat ručičky etc.
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Asi je to napájanie nejako prepojené s podsvietením, že to funguje.
budhaauto
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 19 kvě 2006, 19:51
Bydliště: mirosovice

pristrojovka

Příspěvek od budhaauto »

chlapi ted tu mam na stole predsebou pristrojovku asi ccr.v.2000-2002 maxidot a na to vase zapojeni nereaguje muzete mi poradi??? PIN7- kostra,,,,,,,,,,,,PIN20- 12V+,,,,,,,,,,,,,,PIN25- k-line
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

No v com chces poradit? ved si si to napisal. Mas to pristrojovku z OCTAVIE? (wallbash) Mne toto zatial sedelo na vsetky budiky.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
budhaauto
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 19 kvě 2006, 19:51
Bydliště: mirosovice

Příspěvek od budhaauto »

ty budiky mam octavia a presne sou r.v.2000 a kdyz je napojim presne jak sem psal tak se na nich ani nic nerozsviti a ani se s vagprogem nespojim ani s vagcomem fakt uz netusim vcem je problem a davam to na tu modrou zasuvku je to doufam ta modra ze????
rizecek
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 srp 2010, 08:03
Bydliště: Nitra

to budhaauto

Příspěvek od rizecek »

Ja som v inom threade nasiel taketo zapojenie, ale este som to podla neho neskusal:
32 pinovy konektor pre zakladne funkcie (modry konektor na budikoch):
pin c. 1: zapalovanie +12V (15tka na spinacke)
pin c. 23: +Ucc trvaly +12V (30tka na spinacke)
pin c. 24: GND
pin c. 25: K-line

16 pinovy OBD-II konektor:
pin c. 4: GND chasis
pin c. 5: GND signal
pin c. 7: K-line
pin c. 16: +Ucc (napajanie +12V)
lillo
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 24 led 2006, 12:59

Příspěvek od lillo »

maniacdewil píše:mrkni sem http://www.id2.cz/ :)

Prosím ta hod sem screenshot zo stranky ktoru uvadzas lebo tato uz asi 3 roky neexistuje
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“