6kvalt nebo 5kvalt?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

diacon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 14 úno 2006, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od diacon »

ja byl vždycky odpůrce automatů.ani nevim proč ale prostě jsem byl.až když si otec koupil Audi A6 2,5 R5 TDi(c 4)tak se mi to něak začalo líbit a teď na něj nedam dopustit ale ani nezatracuju manuály ale v automatu je budoucnost jak už tady zaznělo třeba MULTITRONIC v podání audi
nebo v novim Lexusu Lx600h(nebo tak něak) prostě bezestupňový převodovky ani 7G-tronic od MB taky zestárne a budem se dohadovat co je lepší jestli MULTITRONIC nebo 7G-Tronic.sice v tý audině je jenom 4kvalt ale i snim je to svezení skoro to neškube (akorat z 3ky na 4ku trochu pod plnym kotlem) samozřejmě se nemuže rovnat 6kvaltu tiptronic.navic při 130 km/h motor točí cca 2200-2350 ot/min
dlouhodobá spoteba je 7,2 l/100 a jsme spokojený.navíc tahle převodovka je pro tento motor uplně vyhovující akcelerace z0-100 km/h slušná (k přesnému číselnému ůdaji se radši nebudu vracet (wallbash) ale je to kolem 10s.možná(určitě) pod ale ne o moc nebudu se hadat kvůly desetinám) ale nejvíce viniká v pružném zrychlení nad 60 km/hod.
Navíc motor po plném přidání plynu pokaždé(nezáleží na zatížení) vyletí na cca 3000 ot/min a až tam odsud se zbírá a v tom taky vidim výhodu proti manuálu.ale v každy pří padě kdybych si měl zvolit manuální převodovku tak 5kvalt.převody nejsou tak krátký.a to na našich silnicích výhoda
Martin Tibentak
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 lis 2006, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin Tibentak »

Většinou tady říkáte, že budoucnost je v automatu. S tím souhlasím, ale jen v běžných a luxusních autech. Ve sporťákách bude dál manuál. A neskončí na 6, jak někdo píše, že to je strop kvůli kulise, ale bude někde na 7 či 8 možná ještě výš naprosto běžný a řadit se bude pákou jen dopředu a dozadu jak na motorce. Toť můj názor.
Martin Tibentak - Octavia I. SLX Combi, 1.9 TDI, 81 kW + chip
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

možná bych to upřesnil s těma automatama, možná bude spíš budoucnost ne v automatickejch převodovkách takových jak je známe, ale v klasických manuálních převodovkách s klasickejma suchejma spojkama, ale s řazením servomotorama, prostěto co bude na té skříní automat bude jen řazení a ovládání spojky, DSG je v podstatě taky jen manuální převodovka, ale v autě je klacek jak od automatu, podobně to mají třeba i Audi A2.
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Zajímavá cesta je variátor ...
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

JO variator (2 kuzely s remenem proti sobe) maj elektromobily tak proc ne spalovaci, ze jo.. Samo, ze to tak bude, pokud auta nebudou litat (Fifth Element)
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Je to opravdu věcí názoru,ten kdo jezdí dálky tak asi volí automat,ale pro mě jak se říká svátečního jezdce se navyplatí ,nehledě to že si chci po tom nestálém sezení za PC trochu užít.Co se týče 5 nebo 6ti kvalt ,tady bych řek že je to individuelní podle typu auta a motoru.U GIV jsem neviděl žádný rozdíl, 6ka byla moc krátká takže opravu mi připadalo že nemá význam je nom ten pocit že můžu zařadit za 6.U A4 tam je to zase naopak tam je ta 6 do rychlosti a je to bezva na dálnici a opravdu to šetří.Ve městě zase oceňuju odstupňování 6ti kv. při odbočování do ulic mezi baráky u 5kv jsem musel za 1 u 6kv to veme bez problému 2.
A4 8K5
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

no ja som mal moznost vozit sa v mb CLS350 7G tronic, a je to parada :D .V aute s ktorym ma byt sranda by som automat urcite nechcel.(tym myslim lahke male a vykonne auta) Ale v autach od velkosti passata alebo A6 urcite automat,pretoze manual tu uz straca zmysel. Velke auto ma byt luxusne a pohodlne a aj ked ma 300koni, tak zazitok z jazdy sa nikdy nevyrovna zazitku napr. zo 150konoveho golfa II.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

Tak to ja jsem s 6ti kvaltem ve svem Golfiku zatim spokojeny.. :) Na sprintech muzu tocit jeste dvojku a kamos s 5ti kvaltem uz dava za tri..takze usetrim cas :)
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Čtyři hydromotory v kolech a jedééém :scooter:
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“