Naco sa da vlastne s dieslom jazdit?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Asi do toho nevidím,ale při těch všech udělátcích k tomu aby to vůbec fungovalo by jste museli mít všichni šílený km proběhy aby se to vyplatilo.
Připadá mi to jak si předělat starýho žigula na plyn, když vím, že vzniklý náklady na přestavbu bych stejně do konce životnosti v benzínu neprojezdil.
Jestli se pletu tak mne opravte kolik přijde taková přestavba a kolik km je reálných do oddělání čerpadla.
Samozřejmě pokud je pro někoho koníčkem experiment a měnění filtrů při cestě do 200km a jednou do měsíce odkarbonovávat hlavu potom není co řešit.
Připadá mi to jak si předělat starýho žigula na plyn, když vím, že vzniklý náklady na přestavbu bych stejně do konce životnosti v benzínu neprojezdil.
Jestli se pletu tak mne opravte kolik přijde taková přestavba a kolik km je reálných do oddělání čerpadla.
Samozřejmě pokud je pro někoho koníčkem experiment a měnění filtrů při cestě do 200km a jednou do měsíce odkarbonovávat hlavu potom není co řešit.
2,4TD_HLX_week
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
???????????????????
Od 2000 som jazdil s Passatom na aceton(regenerovaný po 2-5sk za liter)väčšina z tých čo som stretol mali retoriku marea HLX.A mali svoju pravdu. Ročne som menil čerpadlo v nádrži za nové,najskôr 6700 za kus z felícii neskôr až 10000. Ale pri kilometroch ktoré som robil som pichol do vačku od 90000 do 65 000ročne a táto matematika je moja pravda.Nikdy som nemal prázdnu nádrž a toľko som sa nevozil ani za komančov.Už v 81-om som mal ladu 1500 na PB keď na to vzpomínam znie mi v ušiach rovnaká smutná pesimistická melodia ludí ktorí na mňa hladeli ako na trafeného nie veľmi ale za to presne.Chcem sa len opýtať "prečože to dnes jazdia na plyn? aby sa im zadrel motor,zapiekli krúžky,odišli tesnenia a mnoho iných blabla blabla"pred ktorým ma tí žvanílkovia varovali.Nie páni kde sa dá koruna ušetriť,netreba ju zarobiť!
A vy čo radi prácu ,nechcem vám brať chuť do nej:Hor sa sveta pracujúci !
A my ostatní zostaňme len pri alternatívnych pohonoch. V spomienkach na roky prospektorské ostáva julio.
A vy čo radi prácu ,nechcem vám brať chuť do nej:Hor sa sveta pracujúci !
A my ostatní zostaňme len pri alternatívnych pohonoch. V spomienkach na roky prospektorské ostáva julio.
to marea HLX: neco si o tom precti neco vyzkousej a pak se uvidi tyhle ty reci byli presne na zacatku jezdeni na LPG
jednoduche pocty prestavba komurky cca 5000 kc palivo pri temer stejne sporebe o polovinu levnejsi pocty jsou jednoduche a po te opradu neni co resit
jednoduche pocty prestavba komurky cca 5000 kc palivo pri temer stejne sporebe o polovinu levnejsi pocty jsou jednoduche a po te opradu neni co resit
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
aceton
vyskúšal som asi 6 druhov išlo to na všetky,akurát nejaký z polyuretanovej farby leptal hadice. čo sa týka žiguli nemá elektricjé čerpadlo ale náhradnú membránu do pumpičky by som nosil so sebou.
zdroj-hladaj destilačné zariadenia kde ich regenerujú. Max ponuku som mal pred rokom za 12 ale bežne po 1-5 za liter.Alternatívy sú moje hobby a riskujem menej ako s červenou naftou. julio
zdroj-hladaj destilačné zariadenia kde ich regenerujú. Max ponuku som mal pred rokom za 12 ale bežne po 1-5 za liter.Alternatívy sú moje hobby a riskujem menej ako s červenou naftou. julio