1,9 problem Vyreseno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9 problem Vyreseno
ahoj, dneska kdyz jsem nastartoval tak poprve to nechtelo natocit rek bych ze je to novim klicem a nejakym divnym imobilizerem podruhe to chytlo na brnk ale kdyz jsem pridal tak na 1200 otacek sel s auta bilej kour a cosi to flisalo z vyfuku a vynechaval motor ale jak se to malinko prohralo tak bylo vse OK!!! na co to vidite?
Naposledy upravil(a) Vítek dne 29 kvě 2008, 14:59, celkem upraveno 1 x.
Re: 1,9 problem
Vítek píše:ahoj, dneska kdyz jsem nastartoval tak poprve to nechtelo natocit rek bych ze je to novim klicem a nejakym divnym imobilizerem podruhe to chytlo na brnk ale kdyz jsem pridal tak na 1200 otacek sel s auta bilej kour a cosi to flisalo z vyfuku a vynechaval motor ale jak se to malinko prohralo tak bylo vse OK!!! na co to vidite?
Imobilizer bych vyloučil,to by jsi to si myslim nenastartoval vůbec.Co to je za motor,auto?
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Ja by som to typoval na palivový filter ak si jazdil na bio naftu tak môže byť voda v nafte ... filtri ...
Ideálne riešenie vymeniť naftový filter ... ale na odskušanie či to je ono ho iba vypusti.
Ideálne riešenie vymeniť naftový filter ... ale na odskušanie či to je ono ho iba vypusti.
Passat combi, B6, 1,9 TDI PD 74kW, automat 4r.,r.v. 2002, motor AVB,
predošlé:
Seat Ibiza 6L 1,9 TDI 96kW, r.v. 2002
Ford Escort 1,8 16v, r.v. 1996
predošlé:
Seat Ibiza 6L 1,9 TDI 96kW, r.v. 2002
Ford Escort 1,8 16v, r.v. 1996
Prosakuje vstřik??? Myslíš jako že Ti prolíná nafta kolem vstřiku ven z hlavy?
To je nejspíš potřeba řešit. Osobně bych demontoval vstřiky a nechal je proměřit na tlakové zkoušečce - na otvírací tlak a úkap. Při následné montáži je nutné použít nové izolační podložky na sedla vstřikovačů - tím by měl být problém vyřešen.
Podle mého názoru je kouřivost zastudena u motoru spalujícího bionaftu celkem normální. Biosložky obsažené v palivu (ředevším metylestery řepkových olejů a cukry) obsahují velké procento vody.
Jezdi na pořádné palivo a máš po problémech.
To je nejspíš potřeba řešit. Osobně bych demontoval vstřiky a nechal je proměřit na tlakové zkoušečce - na otvírací tlak a úkap. Při následné montáži je nutné použít nové izolační podložky na sedla vstřikovačů - tím by měl být problém vyřešen.
Podle mého názoru je kouřivost zastudena u motoru spalujícího bionaftu celkem normální. Biosložky obsažené v palivu (ředevším metylestery řepkových olejů a cukry) obsahují velké procento vody.
Jezdi na pořádné palivo a máš po problémech.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)