1,9 problem Vyreseno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

1,9 problem Vyreseno

Příspěvek od Vítek »

ahoj, dneska kdyz jsem nastartoval tak poprve to nechtelo natocit rek bych ze je to novim klicem a nejakym divnym imobilizerem podruhe to chytlo na brnk ale kdyz jsem pridal tak na 1200 otacek sel s auta bilej kour a cosi to flisalo z vyfuku a vynechaval motor ale jak se to malinko prohralo tak bylo vse OK!!! na co to vidite?
Naposledy upravil(a) Vítek dne 29 kvě 2008, 14:59, celkem upraveno 1 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Voda ve válci ?

Ale spíš si myslím, že jsi někde blbě natankoval.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Re: 1,9 problem

Příspěvek od Hošík »

Vítek píše:ahoj, dneska kdyz jsem nastartoval tak poprve to nechtelo natocit rek bych ze je to novim klicem a nejakym divnym imobilizerem podruhe to chytlo na brnk ale kdyz jsem pridal tak na 1200 otacek sel s auta bilej kour a cosi to flisalo z vyfuku a vynechaval motor ale jak se to malinko prohralo tak bylo vse OK!!! na co to vidite?

Imobilizer bych vyloučil,to by jsi to si myslim nenastartoval vůbec.Co to je za motor,auto?
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Pavel_H
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 kvě 2008, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Pavel_H »

Ja by som to typoval na palivový filter ak si jazdil na bio naftu tak môže byť voda v nafte ... filtri ...
Ideálne riešenie vymeniť naftový filter ... ale na odskušanie či to je ono ho iba vypusti.
Passat combi, B6, 1,9 TDI PD 74kW, automat 4r.,r.v. 2002, motor AVB,
predošlé:
Seat Ibiza 6L 1,9 TDI 96kW, r.v. 2002
Ford Escort 1,8 16v, r.v. 1996
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

je to polo 1,9d jezdim na bio! natankoval jsem je tam ve ctvrtek a palivak mam novej!!!a ten imo nechal jsem si priprogramovat novej klic a s nim se to obcas nepohodne a chytne az na podruhe jinak myslite ze je to nejakej vetsi problem?
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

tak dnes auto naskocilo dobre zase se obevil bili dym a po pridani parkrat vynechal motor, taky jsem si vsiml ze trochu prosakuje vstrik. Prosim poradte
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Prosakuje vstřik??? Myslíš jako že Ti prolíná nafta kolem vstřiku ven z hlavy?

To je nejspíš potřeba řešit. Osobně bych demontoval vstřiky a nechal je proměřit na tlakové zkoušečce - na otvírací tlak a úkap. Při následné montáži je nutné použít nové izolační podložky na sedla vstřikovačů - tím by měl být problém vyřešen.

Podle mého názoru je kouřivost zastudena u motoru spalujícího bionaftu celkem normální. Biosložky obsažené v palivu (ředevším metylestery řepkových olejů a cukry) obsahují velké procento vody.

Jezdi na pořádné palivo a máš po problémech.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

Vyreseno spatne zhavi!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“