Cooler update

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Moc se v tom nevyznám a nejsem nijak extra znalec,ale podle mě by náporovka a prořízlý podběh měl být to nejlepší řešení... Jestli kolo bude tlačit vzduch proříznutýmy otvory-to asi nebude,protože ať se bude chovat jako turbína ( adebírat vzduch z místa podběhu) nebo odstředivka (vzduch tlačit ven) podlě mě se tako výměna spíše odehraje v části podvozku- DTM auta mají vedený proudící vzduch už od samého začátku karoserie až přes celou délku vozu, Jsou to směrované vzduchové ,,ementály´´


Tuto upravu chci taky dělat-ale nejdůležitější bude mít čistý cooler!!! potom dodělám náporovku a proříznu se vrátka do podběhu :)



_____________________

Golf 3 1.9 TDI 66 KW, zatim jen EGR off,ale utíká moc pěkně
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

chiptuning píše:
Markus01 píše:
JimBoo píše:jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.
s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam ;)
Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout... ;)

Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu :) (rofl)
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

kdyz uz jsme u toho nepasoval by na toledo ze asi?

a jeste je má uvaha sparávná:
chladnejsí vzduch-víc se ho tam vleze-bude ho víc válci=vetsí výkon že?

a jde agr chladic vyenit za neco vetsího aniž by musel pred chladic?

a if jo tak za kolik?

kua to je otázek, no ale líná huba holý neštětstí ne :D
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

JimBoo píše:kdyz uz jsme u toho nepasoval by na toledo ze asi?

a jeste je má uvaha sparávná:
chladnejsí vzduch-víc se ho tam vleze-bude ho víc válci=vetsí výkon že?

a jde agr chladic vyenit za neco vetsího aniž by musel pred chladic?

a if jo tak za kolik?

kua to je otázek, no ale líná huba holý neštětstí ne :D
1.) Ano, chladnejsi plyn = molekuly blize u sebe = ve stejnem objemu vzduchu vice kysliku = lepsi horeni = vyssi vykon

2.) AGR chladic? Niic takoveho neznam, pokud vim AGR je nemecky ekvivalent EGR ventilu (. Ale mas v dotazu na mysli IC (Inter Cooler) - chladic stlaceneho vzduchu, ten je tam z duvodu uvedeneho v 1.) a nejde nahradit nicim jinym, nez zase chladicem vzduchu... Rozmery, konstrukce a umisteni - tam je milion moznosti, fakt je ten, ze pokud ho das za vodni chladic, pujde ti na nej horkej zduch a bude to na prd (treba Impreza ho ma nahore na motoru pod tim brutalnim nasavacem uprostred kapoty)

3.) Za tolik, za kolik si sezenes ucinejsi IC a kolik nacpes mechanikovi, kterej ti to namontuje (nebo si to udelas sam) - u novych komponentu pocitej 4000,- a vice ( silikonový hadice na propojení jsou pekne mastný )
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

jimboo měl asi na mysli kod motoru"AGR"
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

pitrsss píše:jimboo měl asi na mysli kod motoru"AGR"
taktak
a hadice kerý pls?cili chce to sehnat bud neco vetsího co se tam dá napasnout za podbeh z jinýho typu nebo si nechat udelat na míru
predpokládám ze uz to nekdo resil cili z ceho se tam dá narvat ekvivalent?

thx to all
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Brejk píše:
chiptuning píše:
Markus01 píše: No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.
s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam ;)
Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout... ;)

Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu :) (rofl)

Po čipu mi leze teplota přes 80 st. v origo tlaku to nebylo ani 55st.
Brejku kdes koupil ten podběch :?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co takhle si ho vyrobit ;) :D
citros
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 31 pro 2006, 00:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od citros »

toby66kw píše:
Brejk píše:
chiptuning píše:s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam ;)
Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout... ;)

Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu :) (rofl)

Po čipu mi leze teplota přes 80 st. v origo tlaku to nebylo ani 55st.
Brejku kdes koupil ten podběch :?
Nahoď foto, jak vypadá origo S3 , díky
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

citros píše:
toby66kw píše:
Brejk píše: Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout... ;)

Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu :) (rofl)

Po čipu mi leze teplota přes 80 st. v origo tlaku to nebylo ani 55st.
Brejku kdes koupil ten podběch :?
Nahoď foto, jak vypadá origo S3 , díky
Ahoj, foto bohužel nemám, ale jak jsem psal, zajděte si do Audi, stojí tuším 615,- Kč, což je cena, za kterou bych se teda s ničím nepatlal, nehledě na to, že to nikdy nezbastlíte tak, jako to navrhne a vyrobí výrobce. Podběh tam padne s minimálními úpravami (pár zářezů pilkou).
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Pavel_H
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 kvě 2008, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Pavel_H »

Ja mám na Ibize tiež originál asi sa to robilo na športové verzie VW grop. Čo je pre Seat model FR a CupRa možno Sport

JimBoo tebe by tam mal pasovať z Leona.
Passat combi, B6, 1,9 TDI PD 74kW, automat 4r.,r.v. 2002, motor AVB,
predošlé:
Seat Ibiza 6L 1,9 TDI 96kW, r.v. 2002
Ford Escort 1,8 16v, r.v. 1996
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Huml píše:co takhle si ho vyrobit ;) :D
Tak sem do podběhu 6x řízl nahřál, sikovkama natvaroval šlo to dobře :)
Teplota se zalepenéma průduchama 59st po odlepení ten sám kopec 51st (rofl)

Brejk v porše brno s3 jaks psal 654kč ale nemá ho (wallbash) ¨

ps. dělal sem to na autě (crazy)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

toby66kw píše:Tak sem do podběhu 6x řízl nahřál, sikovkama natvaroval šlo to dobře :)
Pošli foto, ať se pokocháme :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já to tehdy narychlo udělal takhle, ale dneska už je to nevyužitý :D
Obrázek
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

FOTO:Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“