Tuto upravu chci taky dělat-ale nejdůležitější bude mít čistý cooler!!! potom dodělám náporovku a proříznu se vrátka do podběhu

_____________________
Golf 3 1.9 TDI 66 KW, zatim jen EGR off,ale utíká moc pěkně
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout...chiptuning píše:s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mamMarkus01 píše:No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.JimBoo píše:jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
1.) Ano, chladnejsi plyn = molekuly blize u sebe = ve stejnem objemu vzduchu vice kysliku = lepsi horeni = vyssi vykonJimBoo píše:kdyz uz jsme u toho nepasoval by na toledo ze asi?
a jeste je má uvaha sparávná:
chladnejsí vzduch-víc se ho tam vleze-bude ho víc válci=vetsí výkon že?
a jde agr chladic vyenit za neco vetsího aniž by musel pred chladic?
a if jo tak za kolik?
kua to je otázek, no ale líná huba holý neštětstí ne
taktakpitrsss píše:jimboo měl asi na mysli kod motoru"AGR"
Brejk píše:Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout...chiptuning píše:s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mamMarkus01 píše: No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.![]()
Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu![]()
Nahoď foto, jak vypadá origo S3 , díkytoby66kw píše:Brejk píše:Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout...chiptuning píše:s tim proudenim na brzde to je uplne jiny,ale pokud by mel nekdo zajem si to zmerit tak muze prijet , brzdu mam![]()
Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu![]()
Po čipu mi leze teplota přes 80 st. v origo tlaku to nebylo ani 55st.
Brejku kdes koupil ten podběch
Ahoj, foto bohužel nemám, ale jak jsem psal, zajděte si do Audi, stojí tuším 615,- Kč, což je cena, za kterou bych se teda s ničím nepatlal, nehledě na to, že to nikdy nezbastlíte tak, jako to navrhne a vyrobí výrobce. Podběh tam padne s minimálními úpravami (pár zářezů pilkou).citros píše:Nahoď foto, jak vypadá origo S3 , díkytoby66kw píše:Brejk píše: Ja vymenil seriovy podbeh za podbeh z S3, ta ma originalni zebrovani, dimenzovane od vyrobce na tohle auto a kolo a prisel me na par stovek, lepsi, nez delat nejake pokusy. Ale urcite jej to lepsi, nez serie, kde je ten cooler ucpanej a vzduch se nema kam hnout...![]()
Klidne si to necham odmerit se zacpanymy zebry a s otevrenymy, at neplacame kaviny... Takze klidne za chiptuningem do Plzne o vikendu zajedu![]()
Po čipu mi leze teplota přes 80 st. v origo tlaku to nebylo ani 55st.
Brejku kdes koupil ten podběch
Tak sem do podběhu 6x řízl nahřál, sikovkama natvaroval šlo to dobřeHuml píše:co takhle si ho vyrobit![]()