Zvyseni vykonu 1.9 JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Harosz
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 čer 2006, 01:12
Odpovědi: 0

Zvyseni vykonu 1.9 JTD

Příspěvek od Harosz »

nevite nekdo jak se da lehce zvysit vykon u motoru 1.9 JDT krome chipu ? dekuji.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ošálit váhu vzduchu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Harosz
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 čer 2006, 01:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Harosz »

Origoš : diky ti jestli ti to nebude vadit napis me sem prosim este nejak pro hloupeho cloveka jak to provedu a jestli to udelam doma :)) dikes

A jeste jeden dotaz jake sou pouzite trysky u 1.9 JTD 59 kw rv.2003 mam najeto 34 tis ma cenu je menit za nejake jine? jestli ano tak za ketre treba z 74 ci 81 kw ? dekuji
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nikdy jsem to nedělal, tyhle úpravy se mi nelíbí, ale vím, že se to dělá. Ve váze se provrtá dírka. Podívej se na nějaké tuningové stránky, někde to bylo popsáno. U JTD s tyskami nic neuděláš.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
sarkan
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 30 dub 2006, 18:24
Odpovědi: 0

chiptuning

Příspěvek od sarkan »

nabízín Ti jedinečnou možnost, jak načipovat 1.9JTD hodně levně, vím o akci, kde Ti to provedou za 5.000Kč.
Alfa 156 JTD
DAVERS
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 08 črc 2006, 06:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od DAVERS »

Poradím Ti jednu neškodnou úpravu,kterou můžeš vyzkoušet kdykoli a taky ji kdykoli můžeš odstranit.Na závodění to sice není,na běžný provoz taky ne,ale vyzkoušíš si tak jediné zvýšení vykonu v podstatě zdarma.Jinak běž do čipu a 5.000,-,jak nabízí Sarkan je velice výhodná nabídka.Já osobně bych pod 6.500,-nešel.
Tááákže k té úpravě potřebuješ doktorský cit v prstech a jednu nastavovací škrtící pásku na hadice.Najdi přepadové vedení z čerpadla,popř z railu(záleží na systému) a tu hadičku jednoduše přiškrť.Měj u toho nastartovaný motor a sleduj zvuk motoru.On se mírně změní.Zase nesmíš moc,protože tlak paliva v railu,který tímto měníš je řídící jednotkou velice přísně hlídaná veličina a tím bys mohl dosáhnout odstavení motoru z bezpečnostních důvodů.
Pokud Tě to baví,jistě najdeš ten správný kompromis.
Hodně zábavy.
zachraňme spalovecí motory
viki
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 led 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od viki »

DAVERS píše:Poradím Ti jednu neškodnou úpravu,kterou můžeš vyzkoušet kdykoli a taky ji kdykoli můžeš odstranit.Na závodění to sice není,na běžný provoz taky ne,ale vyzkoušíš si tak jediné zvýšení vykonu v podstatě zdarma.Jinak běž do čipu a 5.000,-,jak nabízí Sarkan je velice výhodná nabídka.Já osobně bych pod 6.500,-nešel.
Tááákže k té úpravě potřebuješ doktorský cit v prstech a jednu nastavovací škrtící pásku na hadice.Najdi přepadové vedení z čerpadla,popř z railu(záleží na systému) a tu hadičku jednoduše přiškrť.Měj u toho nastartovaný motor a sleduj zvuk motoru.On se mírně změní.Zase nesmíš moc,protože tlak paliva v railu,který tímto měníš je řídící jednotkou velice přísně hlídaná veličina a tím bys mohl dosáhnout odstavení motoru z bezpečnostních důvodů.
Pokud Tě to baví,jistě najdeš ten správný kompromis.
Hodně zábavy.

to je dobrý ftip!
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

no nevim , ale zvysenim tlaku v railu dosahnes ta maximalne lepsiho rozprachu. spise to skonci hlaskou PREKROCENI TLAKU :-)
Uživatelský avatar
ReproBoy
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 srp 2006, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ReproBoy »

u JTD musis v RJ odbourat omezeni tlaku turba, jinak ti to bude porad padat do nouzaku, pak muzes pomoci priskrceni wastergate (pierburg ventil, boost controller nebo pruzinka) zvysit tlak turba.

P.S.: Casem se pryzovy regulatory (JTD1.gen i TD maji Garrett GT1544) opotrebovavaji a tak je regulator povolenej, takze otvira driv a turbo pak tlaci min a hlavne pomaleji!
AR146 TD
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

a neni jednodusi si nechat upravit soft v jednotce ?
(LOL)
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

ReproBoy píše:u JTD musis v RJ odbourat omezeni tlaku turba, jinak ti to bude porad padat do nouzaku, pak muzes pomoci priskrceni wastergate (pierburg ventil, boost controller nebo pruzinka) zvysit tlak turba.

P.S.: Casem se pryzovy regulatory (JTD1.gen i TD maji Garrett GT1544) opotrebovavaji a tak je regulator povolenej, takze otvira driv a turbo pak tlaci min a hlavne pomaleji!
Ahoj, myslíš pryžový těsnění v nádobce s memnránou? Kde se popřípadě dá koupit náhradní?
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Uživatelský avatar
ReproBoy
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 srp 2006, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ReproBoy »

Ahoj, tu pryz nenahradis, musis regulator pritvrdit. Neco o zvysovani tlaku na turbu mame na www.italiancars.org v sekci technika ;)
AR146 TD
Redsnow
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 říj 2006, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: ZN

Příspěvek od Redsnow »

Jo, slišel jsem o super akci za 4k... upracení čípku pro zvednutí výkonu.. přidali 20% paliva...fakt super..hlavně na volnoběh...na čip bych si nenechal shat od nikoho koho neznám tak dobře abyhc mu mohl vypálit barák.
Spolupracuji jako programátor se servisem a pracuji na vývoji programu pro diagnostiku a přečipování. Info o tématu linkovat na ICQ or Em@il
Kubrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 03 srp 2006, 21:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Východ

Příspěvek od Kubrt »

Redsnow, bohužel s tebou musím jen souhlasit !! 8)
Uživatelský avatar
ReproBoy
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 srp 2006, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ReproBoy »

Protoze s JTD v ČR poradne nikdo nic delat neumi :D nevim proc se toho tak bojej, vyspelejsi motory nez TDi ...
AR146 TD
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“