to jo tam je příčin mnoho ale když zapneš klíček a 109 nejede řídící jednotka nekomunikuje , jakože jedna z možností to ladas píšu ti nekomentuju příspěvěk milošLadas píše:to ti nekomunikuje ani když ti umře tajnej vypínač nebo jednotka samotná nebo když v autě třeba vůbec nejni ale nedouvíš se že je chyba v hlavním napájecím obvoduslovacek.milos píše:řídící jednotka motoru neodpvídá ti vag napíše a ostatní komunikujou a když vypneš klíček nekomunikuje žádná milošLadas píše:když je mrtvá 109 vag nic neukáže protože jednotka se chová jak když vypneš klíček
Vento TDi chcípá za jízdy...nikdo neví:-(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33855
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já jen aby nebyla špatná stopaslovacek.milos píše:to jo tam je příčin mnoho ale když zapneš klíček a 109 nejede řídící jednotka nekomunikuje , jakože jedna z možností to ladas píšu ti nekomentuju příspěvěk milošLadas píše:to ti nekomunikuje ani když ti umře tajnej vypínač nebo jednotka samotná nebo když v autě třeba vůbec nejni ale nedouvíš se že je chyba v hlavním napájecím obvoduslovacek.milos píše: řídící jednotka motoru neodpvídá ti vag napíše a ostatní komunikujou a když vypneš klíček nekomunikuje žádná miloš

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33855
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ked nekomunikuje RJ motora a ostatne jednotky ano tak prve co spravim je ze si zmeram napajanie jednotky. Vstup do rele vystup alebo priamo na konektore jednotky. Ak je napajanie v poriadku tak kostra a K-line. Ta prava diagnostika zacina az ked si VAG-COM neskrtneLadas píše:to ti nekomunikuje ani když ti umře tajnej vypínač nebo jednotka samotná nebo když v autě třeba vůbec nejni ale nedouvíš se že je chyba v hlavním napájecím obvoduslovacek.milos píše:řídící jednotka motoru neodpvídá ti vag napíše a ostatní komunikujou a když vypneš klíček nekomunikuje žádná milošLadas píše:když je mrtvá 109 vag nic neukáže protože jednotka se chová jak když vypneš klíček

TakTak to je teprve sranda ale všude je to o plusech a mínusechMireck píše:Ked nekomunikuje RJ motora a ostatne jednotky ano tak prve co spravim je ze si zmeram napajanie jednotky. Vstup do rele vystup alebo priamo na konektore jednotky. Ak je napajanie v poriadku tak kostra a K-line. Ta prava diagnostika zacina az ked si VAG-COM neskrtneLadas píše:to ti nekomunikuje ani když ti umře tajnej vypínač nebo jednotka samotná nebo když v autě třeba vůbec nejni ale nedouvíš se že je chyba v hlavním napájecím obvoduslovacek.milos píše: řídící jednotka motoru neodpvídá ti vag napíše a ostatní komunikujou a když vypneš klíček nekomunikuje žádná miloš

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vše je po výměně:-) takovouhle "hloupost" by jsme nezanedbali...je to elektronikou...havran555 píše:panove ja nevím jak vy ale podle toho roku výroby bych řek že asi ještě nikdo nevimenil filtr paliva neco o dieslech vím a tohle bych na to typoval tak na 95%
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
jj hned jak se k tomu autu dostanu, tak to taky tak bude:-) ted s ním jezdí jeden zaměstnanec do práce:-)midnight_man píše:jako vy myslite ze sa odpaja rele 109? no ked sa na to tak lajicky kukam..chod sa previest a ked ti to skape..nechaj zapnuty kluc a omeraj 109tku nie?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
chudákmisa.89 píše:jj hned jak se k tomu autu dostanu, tak to taky tak bude:-) ted s ním jezdí jeden zaměstnanec do práce:-)midnight_man píše:jako vy myslite ze sa odpaja rele 109? no ked sa na to tak lajicky kukam..chod sa previest a ked ti to skape..nechaj zapnuty kluc a omeraj 109tku nie?


Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
jakej chudak, taky muze jezdit autobusem...midnight_man píše:chudákmisa.89 píše:jj hned jak se k tomu autu dostanu, tak to taky tak bude:-) ted s ním jezdí jeden zaměstnanec do práce:-)midnight_man píše:jako vy myslite ze sa odpaja rele 109? no ked sa na to tak lajicky kukam..chod sa previest a ked ti to skape..nechaj zapnuty kluc a omeraj 109tku nie?![]()

Nissan Primera SW 1,9 DCi