Spojka na B5 - Klepe se pri rozjezdu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spojka na B5 - Klepe se pri rozjezdu
Ahoj,
nechal jsem si vymenit spojku a od te doby se pri pomalem rozjizdeni na jednicku i na zpatecku, treba pri parkovani klepe cely auto. Kdyz se rozjedu rychle s hodne plynu, tak je to ok. Mam sice jeste pred vymenou predniho silentbloku, takze to muze taky prispet, ale asi ne tolik. Pri jizde je to uz dobry, i pri razeni vyssich stupnu. Nevite nahodou cim to muze byt? nevystredena spojka?
Auto: B5 TDi 66kW AHU
diky
nechal jsem si vymenit spojku a od te doby se pri pomalem rozjizdeni na jednicku i na zpatecku, treba pri parkovani klepe cely auto. Kdyz se rozjedu rychle s hodne plynu, tak je to ok. Mam sice jeste pred vymenou predniho silentbloku, takze to muze taky prispet, ale asi ne tolik. Pri jizde je to uz dobry, i pri razeni vyssich stupnu. Nevite nahodou cim to muze byt? nevystredena spojka?
Auto: B5 TDi 66kW AHU
diky
Re: Spojka na B5 - Klepe se pri rozjezdu
a kdyz se rozjedes rychle ,tak slyšíš,nebo cítíš náké škubnutí?nebo jen proste zvuk jako by se neco lehce hnulo?mě tohle dělal držák silentbloku pač byl svařenej a to ještě kevšemu blbě,vyměn silentblok a mělo by to být okej.Jinak se mě to auto klepalo úplně nehorázně a něvěřil sem že to může být jen silentblok a bylRadekR píše:Ahoj,
nechal jsem si vymenit spojku a od te doby se pri pomalem rozjizdeni na jednicku i na zpatecku, treba pri parkovani klepe cely auto. Kdyz se rozjedu rychle s hodne plynu, tak je to ok. Mam sice jeste pred vymenou predniho silentbloku, takze to muze taky prispet, ale asi ne tolik. Pri jizde je to uz dobry, i pri razeni vyssich stupnu. Nevite nahodou cim to muze byt? nevystredena spojka?
Auto: B5 TDi 66kW AHU
diky
Kdyz se rozjedu rychle, tak to jde, ale kdyz treba parkuju na zpatecku a reguluju spojkou, tak se cely auto klepe. Mam novy oba hydraulicky sileny, ale na ten malej predni jsem zapomel. Je fakt, ze je v nem pekna vule, ale pred vymenou spojky se auto pri rozjezdu neklepalo. Tak doufam, ze to opravdu bude jen tim prednim kouskem gumy.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20 čer 2006, 10:08
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
A co pritlacnak?! Myslim, ze jeho spatne nasazeni tohleto delava...RadekR píše:Kdyz se rozjedu rychle, tak to jde, ale kdyz treba parkuju na zpatecku a reguluju spojkou, tak se cely auto klepe. Mam novy oba hydraulicky sileny, ale na ten malej predni jsem zapomel. Je fakt, ze je v nem pekna vule, ale pred vymenou spojky se auto pri rozjezdu neklepalo. Tak doufam, ze to opravdu bude jen tim prednim kouskem gumy.
VW T3 Reimo se zadrenym motorem 

Závadu mám podobnou, spojka mi škube, ale jen když přidám třeba víc plynu a pouštím spojku tak když je to ve stádiu prosmýkávání, tak je cítít jak to klepe, ale když se rozjížím s pomalejma otáčkama (1.100) a nechám ji dýl smýkat, je to OK...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
No podla mna je to tou novou spojkou ak ti ovšem menili len lamelu. Pretože prítlačák aj zotrvak sú vydraté tou starou lamelou a voči novej lamele vzniká voľa keď popúšťaš spojkový pedál a zaberá na jednom mieste a tým to cele vybruje. Skús chvílu počkať ći si to nesadne a pár krát tu " zohrej " a to poriadne a uvidíš ked nie podľa zákonníka máš na prácu 6 mes. záruku.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
No já na původní originál spojku měl najeto 285tis a až po Reeshovo čipu začala při plném využívání krouťáku klouzat,tak jsem dal jednohmotu,ale ještě by ta lamela s přítlačákem něco vydrželo.Takže těch 100tis km je možná moc brzourgi píše:No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km

SHARAN AUY 2002
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Ak bola výmena tak áno ale ak je od výroby tak je 100-150t norma podľa knihyDěděk píše:No já na původní originál spojku měl najeto 285tis a až po Reeshovo čipu začala při plném využívání krouťáku klouzat,tak jsem dal jednohmotu,ale ještě by ta lamela s přítlačákem něco vydrželo.Takže těch 100tis km je možná moc brzourgi píše:No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic