jak predelat felicii 19d na oil
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
jak predelat felicii 19d na oil
Mám tento dotaz ,jsem laik a htěl bych zkusit jezdit na oil.Zajímalo by mě co vše a jak předelat,jedna se o felicii 1.9D a hlavně za kolik toto pořídím.
za odpovědi děkuji
za odpovědi děkuji
z čeho jsi tam dal toho Bosche??? mám Escorta 1,8 TD a taky šel Lucas pryč, nahradil jsem to obyč Boschem z 1,8 D Escorta ale abych pravdu řekl pořád to není ono. Asi ani nikdy nebude holt Lucas je náchylnej, ale řekl bych že má větší výkon. Přemýšlel jsem sehnat nějakýho Bosche z nějakýho TD bez alektroniky co by to udělalomatis píše:ja mam taky feldu ale redil jsem to 3/1 nafta/ojej a bez problemu.Pak jsem to spocital a to moc neusetrim a tak jsem namontoval cerpadlo bosh.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
jojo tak nějak by to mělo být, ale kde sehnat Bosche s tou hadičkou. Vývod z turba mám teď zaslepený. Zase do toho nechci nacpat majland. Už tam mám snad 4 čerpadlo a pořád experimentuju. Už snad začnu uvažovat že Forda prodám a půjdu do VW buď do II 1,6 TD a nebo III 1,9 TD. Jsem ale úchyl na combíky ( a pokud bych Escorta přinutil dobře jet a hlavně dobře startovat tak není důvod něco měnit. Když tam nechám olej tak ráno nenastartuju bez roztlačení z kopečka ( a co bude v zimě ??? (alda164 píše:2 Dvorky1
Ten Bosh za to nemůže .Neví, že tam máš turbo a že když tam nasypeš víc vzduchu, tak tam má přidat naftu.Normálně je mezi turbem a čerpadlem hadička, čímž se čerpadlo doví, že turbo pracuje.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Otevírací tlak vstřikovačů ale nesouvisí přímo s typem čerpadla, ale s nastavením vstřikovačů kdy otevřou. TD má vyšší vstřikovací tlaky hlavně pro to, že při kompresi je nárust tlaku ve válci rychlejší a větší než u obyč. diesela. A pak je třeba ještě během krátké doby dopravit do spalov. prostoru vyšší dávku paliva, než která odpovídá ( u TD ) skutečnému objemu spalovacího prostoru, jelikož je motor přeci "přeplňován" turbodmýchadlem a tak je teoretický objem válců vyšší např. o 40%, čemuž musí odpovídat v době plnění válců turbem i množství dávkovaného paliva, které je tudíž u TD vyšší v určitých provozních režimech oproti atmosferickému dieselů stejného skutečného objemu válců. Z uvedeného plyne, že TD čerpadlo na obyčejný motor D bez turba jde, ale obyč. D čerpadlo na turbo-motor sic půjde, ale motor nebude mít v režimech přeplňování turbem odpovídající navýšení paliva a bude proto podstatně línější, protože obyč.D-čerpadla nemají příslušné regulátory (zpětnou vazbu k plnícímu tlaku "LDA" - či u TDI-ček odpovídající elektronickou regulaci )
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW