jak predelat felicii 19d na oil

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
doktor
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 24 led 2006, 11:50

jak predelat felicii 19d na oil

Příspěvek od doktor »

Mám tento dotaz ,jsem laik a htěl bych zkusit jezdit na oil.Zajímalo by mě co vše a jak předelat,jedna se o felicii 1.9D a hlavně za kolik toto pořídím.
za odpovědi děkuji
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

(rofl)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:28, celkem upraveno 1 x.
matis
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 23 led 2006, 16:12
Bydliště: chomutov

Příspěvek od matis »

ja mam taky feldu ale redil jsem to 3/1 nafta/ojej a bez problemu.Pak jsem to spocital a to moc neusetrim a tak jsem namontoval cerpadlo bosh.
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

matis píše:ja mam taky feldu ale redil jsem to 3/1 nafta/ojej a bez problemu.Pak jsem to spocital a to moc neusetrim a tak jsem namontoval cerpadlo bosh.
z čeho jsi tam dal toho Bosche??? mám Escorta 1,8 TD a taky šel Lucas pryč, nahradil jsem to obyč Boschem z 1,8 D Escorta ale abych pravdu řekl pořád to není ono. Asi ani nikdy nebude holt Lucas je náchylnej, ale řekl bych že má větší výkon. Přemýšlel jsem sehnat nějakýho Bosche z nějakýho TD bez alektroniky co by to udělalo
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

2 Dvorky1

Ten Bosh za to nemůže :) .Neví, že tam máš turbo a že když tam nasypeš víc vzduchu, tak tam má přidat naftu.Normálně je mezi turbem a čerpadlem hadička, čímž se čerpadlo doví, že turbo pracuje.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

alda164 píše:2 Dvorky1

Ten Bosh za to nemůže :) .Neví, že tam máš turbo a že když tam nasypeš víc vzduchu, tak tam má přidat naftu.Normálně je mezi turbem a čerpadlem hadička, čímž se čerpadlo doví, že turbo pracuje.
jojo tak nějak by to mělo být, ale kde sehnat Bosche s tou hadičkou. Vývod z turba mám teď zaslepený. Zase do toho nechci nacpat majland. Už tam mám snad 4 čerpadlo a pořád experimentuju. Už snad začnu uvažovat že Forda prodám a půjdu do VW buď do II 1,6 TD a nebo III 1,9 TD. Jsem ale úchyl na combíky :-(( a pokud bych Escorta přinutil dobře jet a hlavně dobře startovat tak není důvod něco měnit. Když tam nechám olej tak ráno nenastartuju bez roztlačení z kopečka :-(( a co bude v zimě ??? :-((
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

TD od Forda a TD od VW nelze srovnavat co sy tyce kvalit techn. zpracovani
E91 N52B30 :)
matis
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 23 led 2006, 16:12
Bydliště: chomutov

Příspěvek od matis »

Ja tam dal cerpadlo od nejakeho francouze.nevim presne.Ja ho jen koupil a namontoval..Je ale pravda ze to jede mnohem lip na toho boshe.Jo a to ze jsi dal na TD cerpadlo jen D tak se nediv ze to je linejsi.TD ma otviraci tlak 155/D jen 135 .. (LOL)
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

Otevírací tlak vstřikovačů ale nesouvisí přímo s typem čerpadla, ale s nastavením vstřikovačů kdy otevřou. TD má vyšší vstřikovací tlaky hlavně pro to, že při kompresi je nárust tlaku ve válci rychlejší a větší než u obyč. diesela. A pak je třeba ještě během krátké doby dopravit do spalov. prostoru vyšší dávku paliva, než která odpovídá ( u TD ) skutečnému objemu spalovacího prostoru, jelikož je motor přeci "přeplňován" turbodmýchadlem a tak je teoretický objem válců vyšší např. o 40%, čemuž musí odpovídat v době plnění válců turbem i množství dávkovaného paliva, které je tudíž u TD vyšší v určitých provozních režimech oproti atmosferickému dieselů stejného skutečného objemu válců. Z uvedeného plyne, že TD čerpadlo na obyčejný motor D bez turba jde, ale obyč. D čerpadlo na turbo-motor sic půjde, ale motor nebude mít v režimech přeplňování turbem odpovídající navýšení paliva a bude proto podstatně línější, protože obyč.D-čerpadla nemají příslušné regulátory (zpětnou vazbu k plnícímu tlaku "LDA" - či u TDI-ček odpovídající elektronickou regulaci )
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“