JTD na olej

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
paty
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 23 led 2006, 19:15
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

JTD na olej

Příspěvek od paty »

jezdí někdo ve Fiatu Marea JTD na olej ?????
pokud ano dejte vědět jak ředí
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS (LOL)
FIAT 850
AVIA 21N
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Re: JTD na olej

Příspěvek od váha »

paty píše:jezdí někdo ve Fiatu Marea JTD na olej ?????
pokud ano dejte vědět jak ředí
Hochu tak ty seš dobrej blázen,to se ti vyplatí šetřit na palivu pár tisíc oproti možný opravě která může bejt i 100 000 kč?když tak si přečti AutoTIP č.14/2006 Je tam článek jak zkoušli v AutoBILDU jezdit s golfem V TDI PD na rostlinej olej,po 5000 km se posralo turbo,bylo poškozený čerpadlo,vstřiky,katalyzátor...nový čerpadlo 9 000,turbo okolo 45 000,váha 4 800(to bylo kvůli používání startovacího spreje v zimě,kvůli potížim při startování),nový vstřiky 60 000 a myslím že CR by na tom nebyl o moc líp jak PD,když chceš jezdit na olej tak si kup nějakýho starý TD...i kdžyu fiata to máš jedno jestli jezdíš na olej nebo naftu,stejně se ti to určitě posere (LOL)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

(rofl)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:42, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Re: ,

Příspěvek od váha »

radluk píše:proc by mel byt fiat nejak extra poruchovy?. Myslim ze je to pekna blbost... (offtopic)
když myslíš (LOL) měl sem doma jednu alfu a stačilo mě to,no pak sem ještě chtěl koupit mareu 2,4 TD ale nějak mě odradilo když sem četl ty častý poruchy,každej máme asi jiný zkušenosti s fiatima.Jináč máš pravdu že to nebylo upravený,ale jako už jen kvůli ceně vstřikovaču do PD nebo CR bych to nedělal.Jináč článek oskenuji a vložím
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

:)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:42, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Re: .

Příspěvek od váha »

radluk píše:treba kamarad, mel Regatu 1.9 D, najezdil s tim tak 100t km na naftu, krome problemu s geometrii a sjizdenim gum, protoze regata byla docela tezka, vymeny tlumicu, vodni pumpy ( gufera ) a takovych beznych prkotin ktere se poserou i na sebelepsim aute po mnoha ujetych km s tim nemel vaznejsi problem (noteeth) , ale uznej, ze je to hodne tim, jak se k tomu autu chovas a jak s nim jezdis (noteeth) . Treba co se tyka UNA, tak nebudu radeji mluvit o tom jak si kamos koupil favorita a mezi tim co ja jsem jezdil bez problemu, tak mu se rozpulila klikovka, pak se mu vymeneho motoru potkaly pri vyssi rychlosti pisty s ventily, no proste... :-) :D. Jinak to UNO bys rekl ze je uz davno po smrti, ale motor je velmi dobry, v zime startuje porad vyborne, co se tyka motoru a jeho prislusenstvi nemam vyhrady, slape po vice jak 200 t km jak hodinky :)
po 100t km?Vodní pumpa?ta kto znám leda u alfy co sme měli...měla najeto 108K když šla do světa a ta měla vůle už snad všude (noteeth) vodní pumpu sme měli a servo už byo taky načatý,to nmeluvím o ložiskách na zadních kolech atd,jedno sme měli dvakrát a už se zase přidíralo,sme sní najeli asi 30k km a strašný,ale teda zase pěkně jela,byl to ten poslední model 33
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Triatricitka je zlo vsech zel. Ale pry se do toho osazoval 1,8TD trivalec. Videl to nekdo?

Italsky auto, motorku, pistoli a jidlo nebrat ani nahodou.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

lt.kubosh píše:Triatricitka je zlo vsech zel. Ale pry se do toho osazoval 1,8TD trivalec. Videl to nekdo?

Italsky auto, motorku, pistoli a jidlo nebrat ani nahodou.
Ale tak alfy a lancie jezděj pěkně:-)Ferari,masserati,lambo taky myslim že nejsou zlý hele :D Obvzlášť lambo na to že začínalo s traktorama (LOL) nevim jestli to byl tříválec,ale dávalo se to tam,myslim že to měli ty poslední modely od roku 1993 bo tak nějak
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

:D
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:42, celkem upraveno 1 x.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Vaha> Lancie jsou fajn. Brera v 3,2V6 zklamala na cele care. Rodinny autobus (Passat 3.2V6) je raketa. 159 ma super vzhled, motor 2.2 benal je takovy cestak v ramci limitu, pak se dost toci.

Ohledne Ferrari, Lambo... Za ty prachy ti dokaze prakticky kazdej narod udelat neuveritelny vozidlo. Nejenom africani co nebyli schopny prelezt Alpy.

33 1.8TD byla na 1000% trivalec ma na to servisni manual. Jednou jsem v tom listoval a dost dlouho jsem nemohl identifikovat jeden dil na obrazku. Jsem furt badal k cemu v Alfe pouzivaji neco co vzdalene pripomina klikovku z Triumpha. :))
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

To jste trochu odbočili.Já si myslím ,že když uěláš dobrej předehřev oleje a nádrž na proplach naftou nevidím problém.Osobně to mám v Mitsub. Galant, G 3 tdi a Praga V3S.Ted premýšlím i o RS PD Fabii.V G3 po 15000 km jsem sundal hlavu.Všechno vpohodě mimo jednoho válce kde je ohlá ojnice.Tam se to lehce kakbonovalo a jelo na 3.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Divím se, že tady ještě někdo věří článkům z jakéhokoli tisku ohledně oleje. A zničené turbo olejem, no, možná to fakt někdo sežere. :o . Jinak ceny komponentů na PD jsou úplně jinde, seženete nové celé vstřikovače za cca 1500-2000 Kč kus. (nemyslím aut.servis) A to máte vlastně téměř celou palivovou soustavu. Myslím že PD palivový systém je na olej nejlepší,vyšší hustota tam nemá co zničit, pístek to tam nacpe rovně do trysky,nemá se co ukroutit atd. V hlavě se to palivo taky dost ohřeje samo v kanálkách,což je zase plus. podle mě pokud je na PDčku pořádná přestavba, tak to musí vydržet jako na naftu. :D Začínámo tom silně uvažovat,protože meřo už se těžko shání, všechno se prodá na západ.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

mirekx: jo presne jak rikas

ad alfa 33: ano 3 valec, motor byl od firmy VM motori, melo to na kazdej valec jednu hlavu
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3873
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

MirekX píše:Divím se, že tady ještě někdo věří článkům z jakéhokoli tisku ohledně oleje. A zničené turbo olejem, no, možná to fakt někdo sežere. :o . Jinak ceny komponentů na PD jsou úplně jinde, seženete nové celé vstřikovače za cca 1500-2000 Kč kus. (nemyslím aut.servis) A to máte vlastně téměř celou palivovou soustavu. Myslím že PD palivový systém je na olej nejlepší,vyšší hustota tam nemá co zničit, pístek to tam nacpe rovně do trysky,nemá se co ukroutit atd. V hlavě se to palivo taky dost ohřeje samo v kanálkách,což je zase plus. podle mě pokud je na PDčku pořádná přestavba, tak to musí vydržet jako na naftu. :D Začínámo tom silně uvažovat,protože meřo už se těžko shání, všechno se prodá na západ.
Tam šlo o to že tne olej zalepil lopatky v turbu a to turbo se přetočilo,samozřejmě že ty ceny jsou nový z autorizovanýho servisu.Jináč článek myslím dobrej,neřikali že to nejde,ale že to auto by se muselo náležitě upravit:-)a pak by to šlo:-)JInáč JTD neni PDéčko,ale common-rail a ten funguje trošku jináč,tam by mohl být problém.Až zkusíte jezdit s PD nebo s CR na olej tak sem napište jak to jde,sem na to zvědaví:-)Když to dobže půjde začnu asi taky jezdit na olej :D
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

no pokud chcete jezdit beze strachu na olej kupte klasiku D vw bo psa
vsechno ostatni je sazka do loterie zvlast kdyz je vse ostatni novejsi tudiz drazssi
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“