Audi V6 2,5TDI 132Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
colin
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 04 pro 2008, 08:22
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Audi V6 2,5TDI 132Kw
Ahoj Přátelé,
Lehnul mi tenhle motor,jsou nahoře zadřené vačky a spodek taky nic moc.Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo netušíte jestli se nedá použít polomotor s jiným kodem nebo jestli ho případně někdo nemáte, že bych ho koupil.Díky moc
Lehnul mi tenhle motor,jsou nahoře zadřené vačky a spodek taky nic moc.Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo netušíte jestli se nedá použít polomotor s jiným kodem nebo jestli ho případně někdo nemáte, že bych ho koupil.Díky moc
projeď inzeráty na klubech
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=38339
asi se spíš vyplatí to opravit, budeš tam mít nové díly a budeš mít nějakou záruku, že se to v blízké době nestane
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=38339
asi se spíš vyplatí to opravit, budeš tam mít nové díly a budeš mít nějakou záruku, že se to v blízké době nestane
AUDI A6 2,5TDi 132kW, Fabia II 1,4TDi, VW Polo 1,2
Hlavne pokud osazujete 110kw blok 132 vrškama vzdy měnte čerpadlo oleje ze 132 je silnejší!
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
[quote="Ladas"]velmi dobrý stav kompletně nastrojený počítej 35-40[/quote A to je podle mě zbytečný dávat,protože já když mam motor koplet po repasi tak shortmotor s rozvodama nahoře zavřenej s vstřikama 110kw za 40k a 132 dávam za 50 což si myslim že je přijatelnejsí nez koupit sice celej motor a zjistit že si natom v podstate uplne stejne ne-li huře.-))
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322