Už pár dní si hraju se Seat Toledo 1.9 TDi 1996.
Byl zde špatný immo box (VAG se nechtěl ani spojit, resp. spojil se jen částečně), po výměně a přizpůsobení vše Ok a vše bez závad.
ŘJ motoru byla zablkovaná, ale už je také Ok a bez chyb.
Přesto nemohu nastartovat.
Při testu akčních členů ŘJ motoru jsem zjistil, že mi jednotka neovládá spouštěcí ventil v čerpadle, ale ventil funguje, když na něj dám +12V tak cvakne.
Vše se zdá že funguje, ale nejde mi nafta na střiky. Čerpadlo je ovládané z ŘJ motoru, kabely jsem proměřoval a jsou OK. Nedá se náhodou ta elektronika na čerpadle nějak obejít ? Proklemovat to nějak ?
V relátku 109 cvaká, ale ještě jsem ho nekontroloval.
Moc děkuji za každou reakci !
Seat Toledo 1.9TDi 1996 nejde nastartovat, koupím jednotku.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jedna se o tutu jednotku s jedním černým konektorem:
http://cgi.ebay.de/VW-1-9-TDI-028-906-0 ... 240%3A1318
http://cgi.ebay.de/VW-1-9-TDI-028-906-0 ... 240%3A1318
Tak jsem schválně proměřil dráty od jednotky Bosch k ovládání čerpadla a vše OK. Je ale zajímavé, že když se spojím VAGem s ŘJ motoru, tak se mi po chvilce rozpojí komunikace a znovu se navazuje, prostě ta komunikace padá. Zkoušel jsem tam jinou jednotku a u té mi také padala komunikace. Bude někde nějaký problém asi v elektrice, ale najít to bude asi oříšek 