Audi V6 2,5TDI 132Kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
colin
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 pro 2008, 08:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Audi V6 2,5TDI 132Kw

Příspěvek od colin »

Ahoj Přátelé,
Lehnul mi tenhle motor,jsou nahoře zadřené vačky a spodek taky nic moc.Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo netušíte jestli se nedá použít polomotor s jiným kodem nebo jestli ho případně někdo nemáte, že bych ho koupil.Díky moc
Uživatelský avatar
Meggy
Aktivista
Příspěvky: 1496
Registrován: 09 bře 2008, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Meggy »

ozvi se Satasovi....ten tyto motory dělá

případně pohledej jinej motor, vyjde to levněji, ale zase nebudeš vědět v jakém je stavu
AUDI A6 2,5TDi 132kW, Fabia II 1,4TDi, VW Polo 1,2
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

velmi dobrý stav kompletně nastrojený počítej 35-40
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
colin
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 pro 2008, 08:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od colin »

No mě stačí klidně i holý......
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

colin píše:No mě stačí klidně i holý......
kdyz budes davat holej tak je jedno jaky kod, jde tam i 110kw. ty motory jsou stejny.
colin
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 pro 2008, 08:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od colin »

Aha tak paráda...díyk moc za info.Já sjem právě myslel že ten 110Kw je jiný....
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

colin píše:Aha tak paráda...díyk moc za info.Já sjem právě myslel že ten 110Kw je jiný....
musis ho tam dat celej i s hlavama holej.
colin
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 pro 2008, 08:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od colin »

A včem se teda ty motory liší?
Uživatelský avatar
Meggy
Aktivista
Příspěvky: 1496
Registrován: 09 bře 2008, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Meggy »

projeď inzeráty na klubech

http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=38339


asi se spíš vyplatí to opravit, budeš tam mít nové díly a budeš mít nějakou záruku, že se to v blízké době nestane
AUDI A6 2,5TDi 132kW, Fabia II 1,4TDi, VW Polo 1,2
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

colin píše:A včem se teda ty motory liší?
holy motor temer nicim.vyveva na brzdy je jina.a satas psal ze maji jiny olejovy cerpadla.
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

jestli si to chces nechat tak jdi radsi do repase.vacky jsou titiz chyceny u vsech skoro.
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

Hlavne pokud osazujete 110kw blok 132 vrškama vzdy měnte čerpadlo oleje ze 132 je silnejší!
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

[quote="Ladas"]velmi dobrý stav kompletně nastrojený počítej 35-40[/quote A to je podle mě zbytečný dávat,protože já když mam motor koplet po repasi tak shortmotor s rozvodama nahoře zavřenej s vstřikama 110kw za 40k a 132 dávam za 50 což si myslim že je přijatelnejsí nez koupit sice celej motor a zjistit že si natom v podstate uplne stejne ne-li huře.-))
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“