JEZDIT NEBO NEJEZDIT NA STARY MOTOROVY NEBO PŘEVODOVY
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
JEZDIT NEBO NEJEZDIT NA STARY MOTOROVY NEBO PŘEVODOVY
MA STI NEKDO NĚJAKE SKUŠENOSTI A POKUD ANO JAKE JSOU RIZIKA DĚKUJI.
vyjeťák jde ale na jak dlouho
zdárec já na vyjeťák jezdil se Escortem TD. Přez zimu to přestalo startovat a nakonec to začalo žrát olej z motoru. Teď nedávno jsem ho rozebral a stírací kroučky mají vůli asi 1 cm. Pístní mají taky celkem velkou. Válce jsou taky celkově opotřebený. Je znatelný rozdíl v horním rantlu válce kde nepracují kroužky. Jinak rýhy ani škrábance tam nejsou. Nevím jestli to opotřebení nebylo už předtím, ale celkově to hůř chytalo. Jezdil jsem s tím hodně na trafoolej a je to sice svinstvo, ale po naftě bych řekl že je to asi nejméně problémový palivo. Zjišťuji teď co bude stát výbrus. Ten je tedy za 400 Kč válec, ale bez pístů a kroužků tak čekám na kolik to vyjde. Kámoš má fiestu 1,6 D a ten na to jezdí už skoro půl roku. Prej tam dává jen z bezíňáků a ředí to friťákem a prej mu to zatím dobře startuje i jede. Co mám já za zkušenosti tak se muselo po zhruba 1 500 km vyčistit vstup do hlavy pod vstřikama. Celý se zakarbonovaly a byla tam dirka jak špendliková hlavička. NO nevím já jsem od toho upustil.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw