dotaz na rovnací práce na stolici

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lazikus
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 dub 2006, 17:12
Odpovědi: 0

dotaz na rovnací práce na stolici

Příspěvek od Lazikus »

Zdravím nevíte někdo kolik tak stojí rovnací práce?třeba jen kolik se účtuje za nasazení a proměření na stolici,potřeboval bych potáhnout nosník nápravy na jedný straně o 1cm
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

O centimert? a kvuli tomu chceš na stolici? Nejde udelat už geomertie nebo co s tim je?
Lazikus
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 dub 2006, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lazikus »

scream píše:O centimert? a kvuli tomu chceš na stolici? Nejde udelat už geomertie nebo co s tim je?
myslíš ,že o 1cm to mám nechat?jde oto že mám blbej záklon asi o 1stupěn,než má být a když sem si vlezl pod auto,tak jsem zjistil že náprava je nakřivo právě o ten 1 cm(měřil jsem úhlopříčky)auto táhne mírně doleva což me štve,hlavně nevím jaký mají být vzdálenosti od středu k tý nápravě kdybys věděl o nákých oficiálních vzdálenostech na vw polo tak bych to dost ocenil.Esli by sis namě udělal trošku čas,tak pošlu oscanovaný protokol z geometrie.Taky jsem ještě vzal do úvahy,že může byýt ohlý tlumič pač to kolo kde to bylo bouchlý bylo narvaný až na podběhu směrem k zadku.
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

řeším stejný problém na Golfu,ale to bude tlumič a pokud si ty neměnil tlumič tak to bude taky on.Jestli si to kolo měl narvané až na podběh tak je to 100% tlumič.Vyměn ho a bude to ok. ;)
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

centimetr na uhlopříčkách neni podle me nic hroznyho, je tam podobna tolerance i u novyho. Otazka je, jestli na tom geometrie udelat nejde, nebo to neuměl. ten tlumič je moznej.
Lazikus
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 dub 2006, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lazikus »

scream píše:centimetr na uhlopříčkách neni podle me nic hroznyho, je tam podobna tolerance i u novyho. Otazka je, jestli na tom geometrie udelat nejde, nebo to neuměl. ten tlumič je moznej.
no byl sem na 2 měřeních v různejch servisech a tam mě řekli,že záklon nejde nastavit tak nevím máte nato jiný názor?jinak tlumič zkusim vyměnit uvidíme
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Měl jsem renaulta, tam se nastavit odklon nedal. Pořád jsem měl špatný zaklon jednoho kola, vyměnil jsem snad úplně všechno,včetně tlumiče, no a nakonec, když byla náprava jak nová a záklon pořád špatný, tak jsem zjistil, že byla mírně prohnutá těhlice ( náboj kola = to v čem je ložisko ) vyměnil jsem ji a bylo rázem po problému. Takže jestli můžu radit, něž budeš cpát prachy někomu za stolici, přehoď mezi sebou celé tlumiče, levý za pravý. Když to potáhne na druhou stranu, je to tlumič, když to bude pořád stejné, zkus těhlici no a pak teprve stolici.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Lazikus
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 dub 2006, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lazikus »

dury2 píše:Měl jsem renaulta, tam se nastavit odklon nedal. Pořád jsem měl špatný zaklon jednoho kola, vyměnil jsem snad úplně všechno,včetně tlumiče, no a nakonec, když byla náprava jak nová a záklon pořád špatný, tak jsem zjistil, že byla mírně prohnutá těhlice ( náboj kola = to v čem je ložisko ) vyměnil jsem ji a bylo rázem po problému. Takže jestli můžu radit, něž budeš cpát prachy někomu za stolici, přehoď mezi sebou celé tlumiče, levý za pravý. Když to potáhne na druhou stranu, je to tlumič, když to bude pořád stejné, zkus těhlici no a pak teprve stolici.
dykec zkusim to
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

aby ti to ohlo těhlici,to by musela bejt šupa jako prase
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nemusí, ta těhlice moc nepotřebuje, ale většinou se změní i odklon, pokud je ohnutá. Pokud můžeš někam na zvedák, tak proměřit vzdálenosti od měrných bodů ( jsou to pro tento účel na spodku auta vytvořené otvory podle podélné osy, nemůžeš je nepoznat) a pokud je rozdíl, stačí sehnat někoho s dozerem aby ten centimetr natáhl. Znám na Kladně několik klempířů, kteří to udělají.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

origoš píše:Nemusí, ta těhlice moc nepotřebuje, ale většinou se změní i odklon, pokud je ohnutá. Pokud můžeš někam na zvedák, tak proměřit vzdálenosti od měrných bodů ( jsou to pro tento účel na spodku auta vytvořené otvory podle podélné osy, nemůžeš je nepoznat) a pokud je rozdíl, stačí sehnat někoho s dozerem aby ten centimetr natáhl. Znám na Kladně několik klempířů, kteří to udělají.
Jo ty body jsem kontroloval resp vzdálenosti,a zjistil jsem ten centimentr rozíl mezi stranami ,ale nevím jaký mají být ty konkretní vzdálenosti od toho bodu,to se dozvím kde?neznám žádnou publikaci nebo tak něco kde by to bylo uvedeno ,a dozer?co to je prosimte?nikdy jsem to neslysel jak to funguje ?diky za odpoved
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Na ty míry je dokumentace, někdo to tu nabízel. Pokud jsi to měřil tak, jak píšeš, tak tam odchylka je a já na svém autě bych si to srovnal. Dozer je zařízení na natahování karoserií, má dvě části. Jedna se upevní na prahy zespodu a o tuhle část se opře druhá část s hydraulikou a řetězem přes upevňovací svěrku se deformovaný nosník natáhne do původní polohy. Když se to s tím umí, tak je to sranda jeden cm popotáhnout. Nevím odkud jsi, ale u nás je několik klempířů a není problém to domluvit. Pokud jsi z daleka, tak někoho v okolí určitě najdeš.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

origoš píše:Na ty míry je dokumentace, někdo to tu nabízel. Pokud jsi to měřil tak, jak píšeš, tak tam odchylka je a já na svém autě bych si to srovnal. Dozer je zařízení na natahování karoserií, má dvě části. Jedna se upevní na prahy zespodu a o tuhle část se opře druhá část s hydraulikou a řetězem přes upevňovací svěrku se deformovaný nosník natáhne do původní polohy. Když se to s tím umí, tak je to sranda jeden cm popotáhnout. Nevím odkud jsi, ale u nás je několik klempířů a není problém to domluvit. Pokud jsi z daleka, tak někoho v okolí určitě najdeš.
jsem z pardubic,ale klidne bych prijel cca 100km neni problem ,pokud mas nekoho ,kdo to umi tak bych si to unej nechal,ja nikoho neznam a nechci aby me to pripadne zhorsil,hlavně bych potřeboval ty míry bez nich to asi nepůjde :(a ještš by mě zajímala CENA kolik zato asi zapatím to je asi nejdůležitější díky
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zeptám se, ale potřebuji vědět, co je to za auto.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

origoš píše:Zeptám se, ale potřebuji vědět, co je to za auto.
VW polo 1.4 tdi rv 2001
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“