dotaz na rovnací práce na stolici
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dotaz na rovnací práce na stolici
Zdravím nevíte někdo kolik tak stojí rovnací práce?třeba jen kolik se účtuje za nasazení a proměření na stolici,potřeboval bych potáhnout nosník nápravy na jedný straně o 1cm
myslíš ,že o 1cm to mám nechat?jde oto že mám blbej záklon asi o 1stupěn,než má být a když sem si vlezl pod auto,tak jsem zjistil že náprava je nakřivo právě o ten 1 cm(měřil jsem úhlopříčky)auto táhne mírně doleva což me štve,hlavně nevím jaký mají být vzdálenosti od středu k tý nápravě kdybys věděl o nákých oficiálních vzdálenostech na vw polo tak bych to dost ocenil.Esli by sis namě udělal trošku čas,tak pošlu oscanovaný protokol z geometrie.Taky jsem ještě vzal do úvahy,že může byýt ohlý tlumič pač to kolo kde to bylo bouchlý bylo narvaný až na podběhu směrem k zadku.scream píše:O centimert? a kvuli tomu chceš na stolici? Nejde udelat už geomertie nebo co s tim je?
no byl sem na 2 měřeních v různejch servisech a tam mě řekli,že záklon nejde nastavit tak nevím máte nato jiný názor?jinak tlumič zkusim vyměnit uvidímescream píše:centimetr na uhlopříčkách neni podle me nic hroznyho, je tam podobna tolerance i u novyho. Otazka je, jestli na tom geometrie udelat nejde, nebo to neuměl. ten tlumič je moznej.
Měl jsem renaulta, tam se nastavit odklon nedal. Pořád jsem měl špatný zaklon jednoho kola, vyměnil jsem snad úplně všechno,včetně tlumiče, no a nakonec, když byla náprava jak nová a záklon pořád špatný, tak jsem zjistil, že byla mírně prohnutá těhlice ( náboj kola = to v čem je ložisko ) vyměnil jsem ji a bylo rázem po problému. Takže jestli můžu radit, něž budeš cpát prachy někomu za stolici, přehoď mezi sebou celé tlumiče, levý za pravý. Když to potáhne na druhou stranu, je to tlumič, když to bude pořád stejné, zkus těhlici no a pak teprve stolici.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dykec zkusim todury2 píše:Měl jsem renaulta, tam se nastavit odklon nedal. Pořád jsem měl špatný zaklon jednoho kola, vyměnil jsem snad úplně všechno,včetně tlumiče, no a nakonec, když byla náprava jak nová a záklon pořád špatný, tak jsem zjistil, že byla mírně prohnutá těhlice ( náboj kola = to v čem je ložisko ) vyměnil jsem ji a bylo rázem po problému. Takže jestli můžu radit, něž budeš cpát prachy někomu za stolici, přehoď mezi sebou celé tlumiče, levý za pravý. Když to potáhne na druhou stranu, je to tlumič, když to bude pořád stejné, zkus těhlici no a pak teprve stolici.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Nemusí, ta těhlice moc nepotřebuje, ale většinou se změní i odklon, pokud je ohnutá. Pokud můžeš někam na zvedák, tak proměřit vzdálenosti od měrných bodů ( jsou to pro tento účel na spodku auta vytvořené otvory podle podélné osy, nemůžeš je nepoznat) a pokud je rozdíl, stačí sehnat někoho s dozerem aby ten centimetr natáhl. Znám na Kladně několik klempířů, kteří to udělají.
Jo ty body jsem kontroloval resp vzdálenosti,a zjistil jsem ten centimentr rozíl mezi stranami ,ale nevím jaký mají být ty konkretní vzdálenosti od toho bodu,to se dozvím kde?neznám žádnou publikaci nebo tak něco kde by to bylo uvedeno ,a dozer?co to je prosimte?nikdy jsem to neslysel jak to funguje ?diky za odpovedorigoš píše:Nemusí, ta těhlice moc nepotřebuje, ale většinou se změní i odklon, pokud je ohnutá. Pokud můžeš někam na zvedák, tak proměřit vzdálenosti od měrných bodů ( jsou to pro tento účel na spodku auta vytvořené otvory podle podélné osy, nemůžeš je nepoznat) a pokud je rozdíl, stačí sehnat někoho s dozerem aby ten centimetr natáhl. Znám na Kladně několik klempířů, kteří to udělají.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Na ty míry je dokumentace, někdo to tu nabízel. Pokud jsi to měřil tak, jak píšeš, tak tam odchylka je a já na svém autě bych si to srovnal. Dozer je zařízení na natahování karoserií, má dvě části. Jedna se upevní na prahy zespodu a o tuhle část se opře druhá část s hydraulikou a řetězem přes upevňovací svěrku se deformovaný nosník natáhne do původní polohy. Když se to s tím umí, tak je to sranda jeden cm popotáhnout. Nevím odkud jsi, ale u nás je několik klempířů a není problém to domluvit. Pokud jsi z daleka, tak někoho v okolí určitě najdeš.
jsem z pardubic,ale klidne bych prijel cca 100km neni problem ,pokud mas nekoho ,kdo to umi tak bych si to unej nechal,ja nikoho neznam a nechci aby me to pripadne zhorsil,hlavně bych potřeboval ty míry bez nich to asi nepůjde :(a ještš by mě zajímala CENA kolik zato asi zapatím to je asi nejdůležitější díkyorigoš píše:Na ty míry je dokumentace, někdo to tu nabízel. Pokud jsi to měřil tak, jak píšeš, tak tam odchylka je a já na svém autě bych si to srovnal. Dozer je zařízení na natahování karoserií, má dvě části. Jedna se upevní na prahy zespodu a o tuhle část se opře druhá část s hydraulikou a řetězem přes upevňovací svěrku se deformovaný nosník natáhne do původní polohy. Když se to s tím umí, tak je to sranda jeden cm popotáhnout. Nevím odkud jsi, ale u nás je několik klempířů a není problém to domluvit. Pokud jsi z daleka, tak někoho v okolí určitě najdeš.