Fiat Croma 2,5 TD 85 kW - natočit jde OK, ale...

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Na tych fotkach je vidno ze ma jeden centralny zhavic, takze sa zjavne naozaj jedna o 2.5TDI. Sorry, nemal som pravdu.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...prave tento motor mi pride na klasiku TD ten čo som videl ja mal inu hlavu ale o jeden žhavič by som sa neopieral bo niekde sa pisalo že all motory iveco mali jeden centralny žhavič...2.4TD fiat 74kw mal 4 žhaviče

...začinam mať v tom chaos...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ale ten je 85kw tak isto ma aj ducato
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano Ducato ma 2.5TDI 85kW
Uživatelský avatar
vito
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 19 črc 2007, 20:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky u Brna

Příspěvek od vito »

Vyměnil sem žhaviče - 4, starý byly total KO. Ta věc v sání je čidlo (nevím na co). Takže se omlouvám za mystifikaci :) Dneska jsem natočil OK (-11). Včera se dály věci: vyměnil jsem žhaviče, natočil a nezhasla kontrolka vstřikování, auto jelo o poznání líp, tahá v poho od 1500, na rovine nebo mirne do kopce na 5 od 2000 se to v poho rozbehne, predtim - nesvitila kontrolka tak se to nechytlo ani na rovine a musel sem dat 4. Po ujeti tak 20km kontrolka zhasla prestalo to tahnout - jakoby nejde za plynem. Dnesni jizda to same, ale naopak, po natoceni kontrolka zhasla po ujeti 10 to zacukalo kontrolka se rozsvitila - zaclo to brat od spodu. Mam zaslepenou hadicku k egr, kdyz sem zpruchodnil ventil to zveda, ale prinos 0, akorat vic huli, ventil netesni takze to smrdi dovnitr, tak sem to vratil zpatky. CO S TIM?
Audi 100 2,2 quattro
Audi A6 C4 2,5 TDI quattro
Porsche 924
zapa
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 22 bře 2007, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od zapa »

Nevím o jaké kontrolce vstřikování píšeš?Z té fotky nevidím,zdali je to čerpadlo ovládané mechanicky - lanko od plynového pedálu,nebo elektricky servem z řídící jednotky,která snímá polohu plynového pedálu z potenciometru.Součástí druhého systému byl katalizátor a mezi sáním a filtrboxem byla krabice a v ní něco jako měření množství a měření teploty nasávaného vzduchu.Jestli máš to druhý,tak doporučuju zrepásnout klasický čerpadlo a nahradit ho,dát repásnout starý turbo - to s přírubou na výfuk se 4 dírama,vyměnit sací a výfukový svody.Pak to jezdí jako z praku a bere to už odspodu.Taky mě napadá,že se ti možná zasekává regulace turba a ta kontrolka by mohla být na tlak v přeplňování.Jinak ti přeju s tím autem mnoho šťastných km,já jsem na ní natočil třičtvrtě milionu a startovala ještě i v mrazech pod - 20.Teď mám tento typ motoru - verze Y v Themě SW s velkým chladičem stlačeného vzduchu,přestaveným čerpadlem a vstřikama s tou druhou úpravou a jezdí fakt skvěle.
Uživatelský avatar
vito
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 19 črc 2007, 20:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky u Brna

Příspěvek od vito »

Mám čerpadlo v el. a tu krabici mezi sáním a filtrem. Kontrolka je vpravo nad kontolkou vytápění zadního okna. Symbol na ní je vstřik který práší ? Regulace turba by se sekat neměla táhlo chodí, hadičku sem kontroloval, ta kontolka se rozsvítí po ohřátí motoru, pak to začne brát odspodu,ale jede to jak bez turba :x Teď do toho nemůžu rvát peníze, potřebuju to rozjezdit s tím co tam je.
Audi 100 2,2 quattro
Audi A6 C4 2,5 TDI quattro
Porsche 924
zapa
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 22 bře 2007, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od zapa »

V tom případě vyměň to čerpadlo za klasiku mechanický,to koupíš za pár stovek,nech ho prověřit než ho tam dáš.Nekupuj nějaký z vrakoviště,ale od někoho,komu to dojezdilo - prdla hlava,potkalo se to,zadřel motor.. a máš velkou šanci,že bude ok.Moje zkušenost je ta,že tenhle systém tady nikdo nezná.Když jsem ho před několika lety měl a chtěl něco diagnostikovat v servisu,tak na to čuměli jak zjara a nikomu se do toho nechtělo.Celkem mě odmítli ve 3 značkovejch servisech a dál jsem to nezkoušel.Po předělání to makalo k mý spokojenosti a pocitově dost narostl rozsah otáček a dynamika motoru.
Uživatelský avatar
vito
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 19 črc 2007, 20:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky u Brna

Příspěvek od vito »

Nevi nekdo jake jsou vule ventilu na tenhle motor? Jinak to asi vypada na diru v IC, v hadici za turbem je tlak OK, v hadici za IC uz je tlak mensi - diagnostikovano priskrcenim rukou a pridanim plynu :) Jeste me napadlo jestli nemuzou byt prehozene dratky co jdou k prvnimu vstriku, muzu neco pokazit kdyz je mezi sebou prehodim? Barevne jsou zapojene naopak.
Audi 100 2,2 quattro
Audi A6 C4 2,5 TDI quattro
Porsche 924
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nechcem teoretizovat ale Pascalov zakon hovori ze tlak je vo vsetkych miestach rovnaky.
Uživatelský avatar
vito
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 19 črc 2007, 20:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky u Brna

Příspěvek od vito »

vito píše:Jinak to asi vypada na diru v IC, v hadici za turbem je tlak OK, v hadici za IC uz je tlak mensi.
Vím, proto to píšu 8) . Co ty ventily? Nikdo neví?
Audi 100 2,2 quattro
Audi A6 C4 2,5 TDI quattro
Porsche 924
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

[/quote]
Vím, proto to píšu 8) . Co ty ventily? Nikdo neví?[/quote]


0,50 sani aji vyfuk
zapa
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 22 bře 2007, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od zapa »

Díra v coleru by byla slyšet - to syčí jako prase.Hadice od turba je silikonová a je měkčí - při zmáčknutí když tlačí turbo celá ztvrdne jak se tlakuje,naproti tomu hadice z coleru do sání je už z tvrdý gumy - je tam nižší teplota tak tam ten silikon už nedali,no a na tý ten tlak moc nepoznáš.Vůle jsou 0,5 mm jak správně napsal wr8.Ty vůle se ti jen tak nezměněj,to by někdo musel hala bala nacpat na misky zdvihátek podložky bez měření,nebo ty podložky brousil a dal je obroušenou stranou k vačce.To jsem taky zažil - cementace obroušená ,v podložkách jamka a vačka tak do šrotu.Jestli je vše ok,tak se vačka musí lesknout jak zrcadlo.Bavíš se o drátkách ke vstřiku - co to proboha je?Vždyť ty tam žádný vstřiky el. ovládaný nemáš!Dej sem detail motoru se vstřikama.Hlavně nevěš hlavu,jsou to dobrý a téměř nesmrtelný motory. ;)
Uživatelský avatar
vito
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 19 črc 2007, 20:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky u Brna

Příspěvek od vito »

Diky za ty vule. Uz trochu nevim co by, novy žhaviče, filtr nafty - starty ok, novej vzducháč, studený to jede jak pichly prase, teply jak uz sem psal, chybí tam zátah. Motor je na poslech ok, studeny to klape jako kazdej fiat, za tepla měkký zvuk, prostě normál, kdyz mu dam a stojim na plynu tak nezahuli ani trochu. Napada me uz jen zaneseny kat - jestli ho ma. U 1. vstriku - vlevo mam dva dratky co jdou pres cokoladu do cerpadla, bilej a hnedej na ty cokolade je to napojeny hnedej na bilej, kdyz sem to odpojil tak to netahlo vubec, byl problem s tim jet. O vikendu se v tom budu rypat tak nafotim.
Audi 100 2,2 quattro
Audi A6 C4 2,5 TDI quattro
Porsche 924
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...chyba bude zrejme v tom vstreku čo do neho idu tie kabliky,mal by to byť riadiaci vstrek,je to tažke ked to malo pseudo riadene čerpadlo...skus odfotit ten vstrek a čerpadlo...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“