studene starty 1,9 pd 85kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Vzadu. Ak sa postavis pred auto a cumis pod kapotu, tak cidlo je na pravej zadnej casti hlavy valcov. Stvrty valec, zo zadu hlavy (z druhej strany). Odpoj konektor a jeto
avin
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 čer 2008, 09:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od avin »

Diky.
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

Taky dík zkusim to ;)
Nemám rád brzdy provozu!
tomjety
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 24 led 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomjety »

no,bratrovi tohle dělal na Octávě předvtřik....-10°C OK ale př +4°C se to hádalo.(ale to má 81KW ne PD)
Nejsem si jistý,ale pokud to někdo blbě nastaví při výměně rozvodů,rozhodí předvstřik i u PD ne???
Bora TDi PD 85kw 6-st.
avin
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 čer 2008, 09:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od avin »

Obrázek

Tak jsem hledal to teplotni cidlo, podle obrazku by melo byt nekde u ty sipky, ale nic jsem tam nenasel, nevedel by nekdo jak to ma vypadat? Zitra mi jeste budou merit predvstrik tak uvidime, kdybych vyresil to cidlo, treba bych tam ani nemusel....
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

;) přesně pod vakuovou pumpou na brzdy jak ukazuješ, ale za motorem. Tzn přístupné ze strany výfuk. a sac. potrubí. Konektor 4 piny. Když vyndáš tu plastovou trubku od IC do sacího potrubí, tak to tam stopro uvidíš.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

je to tam, ale jen dvoupinové čidlo. je jakoby zezadu a zespodu na té výstupní plastové trubce z hlavy, tam odsud pak vedou hadice do topení a do chladiče. Ale pokud je čidlo v háji, tak blbě ukazuje budík na palubovce. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Obrázek

uz vies, kde to je?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
avin
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 čer 2008, 09:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od avin »

Zhruba vim, ale bude se tam pekne blbe dostavat....
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

ee...je tam dvouokruhový, tzn. 4 dráty ;) Když se drobet rozčílíš, pujde to snáz :) to dvoupinový je na zpátečce od nafty, to nech bejt.
***VAG,PSA,Renault***
spyder
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 15 led 2009, 19:59
Odpovědi: 0

cau

Příspěvek od spyder »

caute mal som problem pd passat 1.9 tdi 130 ps 4X4 ked dlho postal tak nesiel natocit tak as po 15 az 20 sek.tocenia skocil. skuste pozriet ci vam ide stava do zhavicov ak nie tak pozrite relatko pod stieracami a 80 amper poistku. ak zopina relatko tak kontrola relatka pod volantom pasat ho ma strieknuty modrou metalizou a je na hlavnom mostiku kde su upnute 30 prud. a x diesel, na x diesel musi bit pri zhaveni prud.ak nieje skontroluj ovladanie reladka (modra metaliza) je to ten najtenci kontakt ked ho viberies musi tam bit kostra merat klasickou skusackou nie diodovou (diodova ide od 3vol.)kostra musi mat 12V.ak nema alebo je slaba tak JA V HAJI RIADIACA JEDNOTKA.da sa zachranit je tam studeny kontakt zvicajne na vstupe do riadiacky(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Re: cau

Příspěvek od misoVW »

spyder píše:(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nezda sa mi ze by odisla, BOSCH ECU su dost odolne. Ale moze sa stat.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
spyder
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 15 led 2009, 19:59
Odpovědi: 0

cau

Příspěvek od spyder »

misoVW neodisla len je tan studeny spoj mal som uz 3 passata s tou chybou to co sa stale pouziva tak sa aj opotrebuje, na dvoch som ju zachranil no na tretej bola utopena tak off.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

tomjety píše:no,bratrovi tohle dělal na Octávě předvtřik....-10°C OK ale př +4°C se to hádalo.(ale to má 81KW ne PD)
Nejsem si jistý,ale pokud to někdo blbě nastaví při výměně rozvodů,rozhodí předvstřik i u PD ne???
Ano a PD jsou na to dost náchylný.

Obecně platí rozvody na značky fixou a u rotačky neseřízení počátku vstřiku to je sázka na špatné ranní start v zimě.
avin
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 čer 2008, 09:07
Odpovědi: 0

Re: cau

Příspěvek od avin »

spyder píše:caute mal som problem pd passat 1.9 tdi 130 ps 4X4 ked dlho postal tak nesiel natocit tak as po 15 az 20 sek.tocenia skocil. skuste pozriet ci vam ide stava do zhavicov ak nie tak pozrite relatko pod stieracami a 80 amper poistku. ak zopina relatko tak kontrola relatka pod volantom pasat ho ma strieknuty modrou metalizou a je na hlavnom mostiku kde su upnute 30 prud. a x diesel, na x diesel musi bit pri zhaveni prud.ak nieje skontroluj ovladanie reladka (modra metaliza) je to ten najtenci kontakt ked ho viberies musi tam bit kostra merat klasickou skusackou nie diodovou (diodova ide od 3vol.)kostra musi mat 12V.ak nema alebo je slaba tak JA V HAJI RIADIACA JEDNOTKA.da sa zachranit je tam studeny kontakt zvicajne na vstupe do riadiacky(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To nebude muj pripad,chytne na prvni drc,ale chvilku se to hada, 2-3sek pak uz je celej den klid, jen studene starty. Ale cim dal vic me to utvrzuje v tom, ze by to mohl byt ten predvstrik, v lednu mi delali rozvody a ja to tomu neprisuzoval, ptze to v -15 startovalo dobre,zaclo to az jak se oteplilo pri teplotach kolem nuly. Cidlo uz vim kde je, koukal jsem na nej skrz mraky kabelu hadic a dratu, bez rozebrani neceho nemozne se tam dostat, takze nejdriv jdu na predvstrik pak cidlo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“