studene starty 1,9 pd 85kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
je to tam, ale jen dvoupinové čidlo. je jakoby zezadu a zespodu na té výstupní plastové trubce z hlavy, tam odsud pak vedou hadice do topení a do chladiče. Ale pokud je čidlo v háji, tak blbě ukazuje budík na palubovce. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


cau
caute mal som problem pd passat 1.9 tdi 130 ps 4X4 ked dlho postal tak nesiel natocit tak as po 15 az 20 sek.tocenia skocil. skuste pozriet ci vam ide stava do zhavicov ak nie tak pozrite relatko pod stieracami a 80 amper poistku. ak zopina relatko tak kontrola relatka pod volantom pasat ho ma strieknuty modrou metalizou a je na hlavnom mostiku kde su upnute 30 prud. a x diesel, na x diesel musi bit pri zhaveni prud.ak nieje skontroluj ovladanie reladka (modra metaliza) je to ten najtenci kontakt ked ho viberies musi tam bit kostra merat klasickou skusackou nie diodovou (diodova ide od 3vol.)kostra musi mat 12V.ak nema alebo je slaba tak JA V HAJI RIADIACA JEDNOTKA.da sa zachranit je tam studeny kontakt zvicajne na vstupe do riadiacky(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Re: cau
Nezda sa mi ze by odisla, BOSCH ECU su dost odolne. Ale moze sa stat.spyder píše:(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ano a PD jsou na to dost náchylný.tomjety píše:no,bratrovi tohle dělal na Octávě předvtřik....-10°C OK ale př +4°C se to hádalo.(ale to má 81KW ne PD)
Nejsem si jistý,ale pokud to někdo blbě nastaví při výměně rozvodů,rozhodí předvstřik i u PD ne???
Obecně platí rozvody na značky fixou a u rotačky neseřízení počátku vstřiku to je sázka na špatné ranní start v zimě.
Re: cau
To nebude muj pripad,chytne na prvni drc,ale chvilku se to hada, 2-3sek pak uz je celej den klid, jen studene starty. Ale cim dal vic me to utvrzuje v tom, ze by to mohl byt ten predvstrik, v lednu mi delali rozvody a ja to tomu neprisuzoval, ptze to v -15 startovalo dobre,zaclo to az jak se oteplilo pri teplotach kolem nuly. Cidlo uz vim kde je, koukal jsem na nej skrz mraky kabelu hadic a dratu, bez rozebrani neceho nemozne se tam dostat, takze nejdriv jdu na predvstrik pak cidlo.spyder píše:caute mal som problem pd passat 1.9 tdi 130 ps 4X4 ked dlho postal tak nesiel natocit tak as po 15 az 20 sek.tocenia skocil. skuste pozriet ci vam ide stava do zhavicov ak nie tak pozrite relatko pod stieracami a 80 amper poistku. ak zopina relatko tak kontrola relatka pod volantom pasat ho ma strieknuty modrou metalizou a je na hlavnom mostiku kde su upnute 30 prud. a x diesel, na x diesel musi bit pri zhaveni prud.ak nieje skontroluj ovladanie reladka (modra metaliza) je to ten najtenci kontakt ked ho viberies musi tam bit kostra merat klasickou skusackou nie diodovou (diodova ide od 3vol.)kostra musi mat 12V.ak nema alebo je slaba tak JA V HAJI RIADIACA JEDNOTKA.da sa zachranit je tam studeny kontakt zvicajne na vstupe do riadiacky(prepajkovat)pri blbom pajkovani alebo spojeni odide riadiacka uplne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!