Vysoka spotreba AFN v B4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Vysoka spotreba AFN v B4

Příspěvek od hugo »

Ahoj,
muj B4 variant s AFN zere vic nez by mel. Pri ECO jizde 5.5 - 6litru dle nadrze. Palubak pritom ukazuje 4.5l. Taky trochu vic huli a nejede jak by mohl. Je naprosto v seriovem stavu, predchozi majitel v Nemecku menil cerpadlo, duvod nevim. Puvodne byl v aute VR6 s automatem, ted je tam manualni prevodovka.
Stejny motor mam v GIII a tam pri stejnem zpusobu jizdy to zere 4 - 4.5l a palubak ukazuje +/- spravne.

Teoreticky predpoklad - palubak ukazuje spotrebu dle doby vstriku paliva, tj. vyssi spotreba by mohla byt vyssim tlakem paliva nebo promerem trysek(ty jsou seriove). Neni tedy neco s cerpadlem
(LOL)
Tlak v pneu je OK, pneu 195/55/15, filtry jsou vymeneny, klimatronic off, termostat OK, ohriva se rychle. Jeste jsem nemenil rozvody.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

predvstrek ok? co pise vag?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ani nie tak ten predvstrek, ale skor by som sa mrkol na volnobeznu davku. A logol aj MAF.
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

netopier píše:predvstrek ok? co pise vag?
VAG mam, ale nejde me TDI Graf. Musim rozchodit.
Dle VAGu zadna zavada.
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

TDI tech píše:Ani nie tak ten predvstrek, ale skor by som sa mrkol na volnobeznu davku. A logol aj MAF.
Kolik ma byt ta volnobezna davka?
Nemam servisni prirucku, takze nemam s cim srovnavat, sakra.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ideal je tak 3,5 - 4 mg
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

Takze volnobezna davka cca 3.5mg

Predvstrik dle TDI grafu je trochu nad modrou, ale porad mi to pise,
studeny motor. Na budikach 90°C, dle VAGu 81°C a dle MFA teplota oleje 82°C. Vic se to neohreje. Ohriva se to ale pomerne rychle - mozna termostat pousti trochu driv.

Nevim jak vlozit logy, pripadne poslu na email:

1. rozjezd 1, 2 pak na 3 od 1500 do 3400ot
2. na 3 od 1200 do 3000 pak znovu na 3 od 1500 do 4000ot
Obrázek
Obrázek

nemam moc zkusenosti, ale zda se mi to Ok
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

bkery
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 05 lis 2007, 12:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava SK

nejde

Příspěvek od bkery »

a teplota paliva?

malo by to byt okolo 55 stupnov.....

ak nie klame pal.pocitac, aj nejde dobre
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

já mám teplotu okolo 25
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
spider8
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 bře 2009, 01:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od spider8 »

Podle me je to normalni. mel jsem B5 81kw a toledo 81kw a pocitac mi taky ukazovat vzdycky tak o 0,5-1litra min nez co byla pravda.....
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

Na palubni pocitac kaslu, nevadi mne ze keca. Jde me o to, ze motor moc zere. Jak jsem psal 6litrů dle nadrze ECO jizda, a to je hodne. Navic se me zda, ze to nejede, jak by mohlo.
Ja s GIII a znamy s B5 variant se stejnym motorem v pohode stejnym stylem jizdy dlouhodobe za 4.5 litru.
Kde muze byt zrada:
- motor nema vykon, tim padem na to musim vic slapat
- predchozi majitel menil cerpadlo, nemuze byt problem tady?
- puvodne byla v tom aute VR6 s automatem. Tzn. je to prekopavka. V elektrice byl trochu hokej, daval jsem do kupy.
- jeste blbne klimatronic, spatne topi, sporadicky blbnou nektere serva - nemuze to zrat vic kvuli tomu. Mam stale na ECON, ale buh vi, jestli je opravdu odpojen kompresor.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

hugo píše:Na palubni pocitac kaslu, nevadi mne ze keca. Jde me o to, ze motor moc zere. Jak jsem psal 6litrů dle nadrze ECO jizda, a to je hodne. Navic se me zda, ze to nejede, jak by mohlo.
Ja s GIII a znamy s B5 variant se stejnym motorem v pohode stejnym stylem jizdy dlouhodobe za 4.5 litru.
Kde muze byt zrada:
- motor nema vykon, tim padem na to musim vic slapat
- predchozi majitel menil cerpadlo, nemuze byt problem tady?
- puvodne byla v tom aute VR6 s automatem. Tzn. je to prekopavka. V elektrice byl trochu hokej, daval jsem do kupy.
- jeste blbne klimatronic, spatne topi, sporadicky blbnou nektere serva - nemuze to zrat vic kvuli tomu. Mam stale na ECON, ale buh vi, jestli je opravdu odpojen kompresor.
Vís co je to u TDI v B4 AFN vysoká spotřeba? Když ti to bere pri 100km/h 11l na 100km,pak mužes řict že más vetsí spotrebu :D Dej novou vahu a bude to dobrý. ;)
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

Vymenit vahu? Tos jenom strelil nebo jak?
Drndax
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 30 lis 2008, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Drndax »

nebude to tim že u GIII a tvího auta je rozdíl v hmotnosti
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“