TDI & banální opravy

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

TDI & banální opravy

Příspěvek od Zdenda »

Mi líčila kamarádka, že jednou natankovala do svýho relativně novýho Peugeota (přesnej typ nevim, vona taky ne (LOL) ) ňákou blbou naftu a ucpala palivovej filtr, přičemž auto spadlo do nouzáku. No a v servise za tuhle banální záležitost vysolila asi 2000, - 500 za novej filtr a zbytek za napíchnutí na počítač a vymazání závady , "práci" atd...
Proboha, to jí vobrali, a nebo to je normální ? Sem uvažoval, že až mi doslouží současný auto, což bude brzo, že dotáhnu Passáta v TDI, rok tak 1996 a samozřejmě ho překopu na volej. Ale jesi budu muset do tý doby než to vyladim platit za každou podobnou kravinu takovýhle prachy, tak to se nedoplatim...Lecos si člověk udělá sám, ale ten počítač samozřejmě každej doma nemá... (wallbash)
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

to mela asi hdi je podstatne citlivejsi na spatnou naftu nez tdi
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

No tak u VW TDI 1996 bych se zas tak nebál. Sice tam je už taky počítač, ale celkem "triviální". Okruh závad se dá u těhle modelů celkem dobře i doma ohraničit - na internetu je k tomu dost návodů, a ne všechny sou blbý (noteeth) . Jinak resetovat nouzák u VW jde i podomácku, ale už je to složitější. Potřebuješ k tomu nějákej notebook, prográmek asi tak za 1500,-- a datovej kabel se zástrčkou myslim za pár stovek. A pak už si můžeš načítat data z řídící jednotky, vylogovat seznam závad, sledovat různý hodnoty za chodu motoru a tak. ;) ;) ;) .

A nebo si pořídit TRABANTa 601 :-) . Tam můžeš lejt technickej benzín a bude to chodit jako víno. Na štelování karbecu ti stačí jeden dlouhej šroubovák a dobrý ucho. Olej neměníš ( 2-takt), ventily nešteluješ (2-takt). Notebook nebotřebuješ, a do nouzáku Ti řídící jednotka nespadne :D . :D (LOL)
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Kámoš koupil nové HDI a je nešťastný.
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

ten trabant neni fakt az tak zly napad
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nouzák se vymaže po vypnutí klíčku. Stačí chcípnout, nastartovat a jede se normálně dál. V paměti zůstane závada napsaná, ale motor jede zase normálně. Teda pokud je vše OK. Když mi blbla regulace turba, tak jsem to chcípal i na dálnici ve 160 km :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

trabant smrdi repka voni
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“