Vstřiky Berlingo 2.0 HDi

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Vstřiky Berlingo 2.0 HDi

Příspěvek od Sllawek »

Zdravím, mám dotaz, pro profíky pravděpodobně hloupý:-)

Na Berlingu HDi, rok 2000, 66 Kw jsem objevil, že první vstřik (doufám, že je to správně, beru to od setrváku...) je mokrý od nafty, vracečkou to není, neteče to ,,zvrchu", ale jakoby nafta prolínala okolo vstřiku v hlavě. Nevím, jak dlouho už to trvá, ale je tam mokro celkem dost, ne jen nějaké vlhoučko...Motor ale jde přesto normálně, chod se nezměnil, výkon subjektivně taky ne.

Mát to nějak zásadně řešit, nebo počkat, až to odejde a pak měnit, nepo hrozí destrukce ještě něčeho dalšího?

Díky moc za rady.
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

netesna podlozka pod vstrekom. Ta medena medzi hlavou a vstrekom. vymen skontroluj tesnost a vsetko jee okkkkkkk
danny
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 30 dub 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od danny »

Běžna zavada u hodně PSA i BMW malo utahnute vstřiky k hlavě,nove měděné těsněni pod vstřik a v případe potřeby i to plastové vodítko zaleží jak na tom je.
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

Díky moc za rady, někde to seženu a vyměním:- )))
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

Tak jsem se k tomu chtěl konečně dostat a o víkendu mi povídá kamarád automechanik, že to asi nedám, nebo že ten vstřik při demontáži zničím... Jde to opravdu tak blbě, jak mi popisoval, nebo je to jen JPP (jednapanípovídala)?
Popřípadě, jak postupovat správně?

Díky moc:- )
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

Sllawek píše:Tak jsem se k tomu chtěl konečně dostat a o víkendu mi povídá kamarád automechanik, že to asi nedám, nebo že ten vstřik při demontáži zničím... Jde to opravdu tak blbě, jak mi popisoval, nebo je to jen JPP (jednapanípovídala)?
Popřípadě, jak postupovat správně?

Díky moc:- )
ka niekedy ich zapecie ze sa ani nedaju vybrat.... ael ked tecie nafta tadial tak si myslim ze to nejake zapecene nebude ... niekedy staci dotiahut a je dobre
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jestli okolo něj teče nafta tak pude ven rukou. Já dostával o víkendu jeden ven hasákem. Zrovna ten u setrváku. Podložku koupit, vyžíhat a pak trošičku máznout vazelínou, nasadit na vstřik, ta vazelína je tam aby držela podložka. Vyčistit dosedací plochu v hlavě vysacačem, nebo šroubovák a hadr at je tma čislo a nasadit. A je to hotovo:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Sllawek
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 zář 2008, 07:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Sllawek »

Díky moc za rady:- ))
BMW 324 TD Touring
...
Dlouhý vlasy krátkej rozum:-)))
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“