HELP chyba 17945 G IV NEVYŘEŠENO-100 Ps umřelo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

pafka píše:(hm) , ale skusil bych sundat ovládací hlavu , jestli není prasklá pružina , a nedělají se tam šponky, nebo jestli není něco přidřeného v čerpadle
myslíš ty tři šrouby a ten jeden divný??že bych si označil polohu a pak to povolil a podíval se pod ten dekl?nikdy jsem to nedělal.nevyskočí mi tam nic?díky všem za rady
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ta hlava byla úplně nová, vada materiálu se samozřejmě nevylučuje, ale moc se mi to nezdá, pokud by to byl čistě elektrickej problém, nedala by se jednotka oblbnout(nebo by možná byl poznat i problém) kdyby připojil ten chcípák na baterku a ten drát co ho ovládá zapojil jen na žárovku, aby jednotka myslela, že je připojenej ;) a zkusit co to udělá
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

já se nepřu :) , je to na 20 minut, a je hned jasno,je otázka co cvakne, pokud mu někdo zapne klíček , tak by to mohl vypozorovat , jestli je to u ventilu, s tím drátem to zkusit samozřejmě vyzkoušej
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

To je 3, nebo 4 Golf?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

4 alh
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Huml píše:ta hlava byla úplně nová, vada materiálu se samozřejmě nevylučuje, ale moc se mi to nezdá, pokud by to byl čistě elektrickej problém, nedala by se jednotka oblbnout(nebo by možná byl poznat i problém) kdyby připojil ten chcípák na baterku a ten drát co ho ovládá zapojil jen na žárovku, aby jednotka myslela, že je připojenej ;) a zkusit co to udělá
tu žárovku zítra vyzkouším, předpokládám, že ti jde o to, abych nasimuloval odběr tak to napojím na 21W žárovku.a zítra napíši.díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

pafka píše:já se nepřu :) , je to na 20 minut, a je hned jasno,je otázka co cvakne, pokud mu někdo zapne klíček , tak by to mohl vypozorovat , jestli je to u ventilu, s tím drátem to zkusit samozřejmě vyzkoušej
poslouchal jsem i s bráchou, vždy stihnu natočit a jít si poslechnout.praskne to někde u čerpadla, jakoby pod ním.a je to celkem silné prasknutí a ještě si myslím, že to nepraskne ventil .díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Takže z Jarouškové káry mám celé vstřikovače já v autě a problém je ten samý u mě... Takže to je ve vstřikovačích a tryskách... Chci se zeptat, zda-li to nemůže být nic jiného než ten řídící vstřik (jedinná spojistost s elektrikou)... Díky za rady!!!!! :(

Dotaz č. 2: Původně jsem měl v autě origo vstřikovače AFN 190/300 ... Teď tam jsou z ALH 220/300... Je to horší varianta nebo lepší nebo je to jedno? Děkuji...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak změř jeho odpor jak u tebe když je máš dobrý a pak na bráchovým asi vadným, prostě porovnej odpory.
A k bodu dva nechť se vyjádří někdo študovanější, podle mě to bude změna k horšímu, teda myslím že někdo psal když dal do AGR vstřikovače z ALH tak to jelo hůř.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tomas.cz píše:Tak změř jeho odpor .
No, na dobrém bylo 92, a na to, co mám v autě a myslím si, že je špatný bylo 106... Teda pokud jsem měřil to co jsem měřit měl...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak jsme to napíchli a na vagu CHYBA 01237 . mechanická závada na ventilu odpojování paliva N109 .
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

ventil na čerpadle vyměněn a auto zase líta... Takže chyba velice podobná té, co měl brácha, ale u něj to tím ventilem nebylo.... takže u mě VYŘEŠENO!!!
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
milanfelda
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 19 kvě 2009, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplá

též nejede a nestartue oct 1 agr motor

Příspěvek od milanfelda »

Zdravím, potřeboval bych kvalif. radu... oct I 66 kw agr -auto dojelo ok. po odchodu z práce - se při pokusu odjet vše normálně rozsvítí, zhasne a ... startér netočí, tudíž nula. takže nejdřív pobouch. startér kladívkem - kolega-nic. pak pokus o opatr. roztaž. - z výfuku smrad, nic . známý s free vagem - zkrat na kostru -přeruš. odpoj. paliva . zkoušen přes žárovku - cvaká, rady porady, vadný rozdělovač tlaků -relé agr - vyměněn, relé 109, bohužel mi prodali něco jiného - takže nevím ... ale nejde mi do hlavy , že je jakoby odpojen startér - imo - vše chodí , auto po otočení rozsvítí kontrolky , projde je , pozhasíná , dožhaví a - nic (čili spínačka ok)baterie vyměněná za novou, kabelama - start. netočí
už jsem to chtěl odtáhnout , jenže je to bohužel zaparkovaný na letišti v garážích v 6. štoku - nedá se to naložit -výška 2.1m, uzounké sjezdy, nebrzdí to ,je to tam namrzlé, no prostě na mrtvici... to mě doposud octa nenechala ve štychu...kontrola všech pojistek -jsou v pořádku ,koupím ještě tu R 109 a tu N109, ale vážně už nevím -napadá vás někoho něco ?

relé r 109 koupeno vyměněno - 0 , tak ještě tu N 109 ,, kdepa se dá kromě škodovky sehnat ten N109 -někde v Praze ,?
milan
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kdyby sis zajel do Strašnic tak ti ho nechám.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co kostry?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“