no ja som momentalne poriesil novsiu tds-ku e39 v touringu aj ked som mal na male lebo bol k mani aj common rail 3.0 za pekne penaze v dobrom stave..ale radsej som si pockal na dobry kusok s tds a myslim ze som dobre spravil...slape jak hodinky...
commonraily sa robili od 98 vyssie s oznacenim 525d alebo 530d, tds sa davali do roku 2000. e36 teda 3 rada detto no tam bol este jeden motor ale uz v kasni e46 ktory by bol dobry na olej, je to modifikacia tds1.8 s priamim vstrekom a vrtany na 2.0 s cerpadlom ktore davalo vyssie tlaky ale nebol to plnokrvny commo rail.
takze prelomove rocniky kde sa daval aj tds aj common rail je 98-2000.
komorkac ma vzdy oznacenie tds alebo nema nic teda ani ciselne oznacenie
rozdiel v kW 525TDS 105 / 525d 125.
este sa robila aj chudobnejsia verzia na vykon s oznacenim td 85kW
kde chyba intercooler, mensie turbo a ina riadiaca jednotka.
spotreba td/tds identicka.
ak to chces prerobit na olej, tak mozem len odporuit..
auto chodilo jak cukrik a nemal som ziadne problemi vramci prevadzky na olej...ziaden karbon alebo polimeriazacia mot.oleja.
cerpadlo samozrejme bosch, pred aplikaciou som nechal vymenit nove tesnenia na elektronickej casti cerpadla..to bolo vsetko..nabehal som desattisice km zima, leto a ono to islo
v pondelok idem robit prestavbu e39 ktoru som teraz kupil, je to s automatom tak som zvedavi ako to pojde na olejnicku.
spominal si este glof III to je podla mna tiez vyborna kombinacia s olejnickou..pokial bych neriesil bmw urcite by som ostal pri motoroch TDI.
ak by si potreboval este niejake info o bmw, kludne sa pytaj
ps/ snoril som a zisitil niktory typci v nemecku a anglicku poprerabali klasickym 2 nadrzovim systemom aj common raily teda x5 x3 530d 330d..a zatial sa nikto nestazoval...pokusim sa nakontaktovat priamo na tych ludi...celkom by ma potesilo ak by to fachalo bez vaznejsich problemov, ktore sa doposial objavuju pri CR/