komorka vs. CR

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03

komorka vs. CR

Příspěvek od delawega »

:( skuste mi helfnut pri rozhodovani...
mam komorkovi turbo diesel...prerobeny na olej...vsetko v poho..no chcem kupit novsiu karu a nefiem sa rozhodnut ci so starsim komorkacom, alebo CR.samozrejme ze to chcem hodit na olejnicku...no pocul som ze je to opruz prerabat CR + nemusi to rozchodit cerpadlo...
problem je v tom ze bych nerad po par km menil cerpadlo za 70 000...
otazka je este ak CR ci potrebujem na oil upgrage nejake ine komponenty alebo staci, klasika ako pri komorkaci...
dik moc
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

No do CR bych teda nesel.Ja mam dva komurkace, jeden se starym Boshem a jeden s novejsi, s elektronikou.Uz v tom druhym pripade to neni uplne ono.Podle mne u CR uz musi byt zmenen program v ridici jednotce a mozna uz i cerpadlo musi byt konstrukcne odlisne (aby si poradilo s vetsi hustotou).Pri prechodovych stavech, kdy prepnu na olej a nez se tam dostane ten ohraty, kdo vi zdali, to vydrzi treba tesneni.Pretesneni staryho Boshe obnasi litr, ale CR je asi o necem jinym a jen tak to nekdo nedela.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

A proc se rozhodujes mezi komurkacem a CR (common-rail jestli dobre chapu). Co treba TDi. ty olej zvladnou. A mas vetsi vykon oproti komurkaci. CR jen pokud by nekdo udelal upravu ridici jednotky atd.. Na minulem foru jsem se na to ptal ;)
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

olej a cr ? :roll: neblbni dik kluci breci jenom kdyz koupi horsi naftu tam de o microny bacha na to leda ze mas dost penez na opravy (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

ono to je tak, TDI je naozaj zaujimavy a celkom vydareny system to musim uznat..nemam jadneho negativa voci tdi-ckam. napriklad som bol celkom prekvapeny z golfa IV SDi bolo to chipnute a islo to celkom slusne, nehovoriac otom ze spotreba do 4L.
problem je tak trochu asi u mna pretoze som BMW pozitiv, takze pokial bude pre mna dostupna kara, idem do toho..a oni robili bud komorkace alebo Common Rail...takze TDI tam nenajdem :-(. inu s tym komorkacom od nich som spokojny +ked som to prerobil na olej nemal som jeden problem..doteraz jazdim....no ked si porovnam kultivovanost a vykon CR -ka a komorkaca to je uz ina kava...aj ked na komorkac 143 hp neni spatne no cr-ka idu okolo 200 a viac.
(R) kedze mam v ponuke 2 dobre auta v [plnej] vybave no jeden je Cr druhy komorkac, potreboval som sa utvrdit do coho pojdem pretoze prestavba na olej bude 100% :D
takze po zhrnuti vsetkych dostupnych informacii asi ostanem u komorkaca.
z tych 143 hp sa da dostat k 170 chipom, tak uvidim co z toho bude.
8)
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

Jo ten 143Hp si prede jak kocka.Davali ho do toho petkovyho modelu, tusim predposledniho.Ale udajne je nachylnej na praskani hlav, takze pri studenym opatrne.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
a3c
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 13 črc 2006, 00:37

Příspěvek od a3c »

delawega píše:ono to je tak, TDI je naozaj zaujimavy a celkom vydareny system to musim uznat..nemam jadneho negativa voci tdi-ckam. napriklad som bol celkom prekvapeny z golfa IV SDi bolo to chipnute a islo to celkom slusne, nehovoriac otom ze spotreba do 4L.
problem je tak trochu asi u mna pretoze som BMW pozitiv, takze pokial bude pre mna dostupna kara, idem do toho..a oni robili bud komorkace alebo Common Rail...takze TDI tam nenajdem :-(. inu s tym komorkacom od nich som spokojny +ked som to prerobil na olej nemal som jeden problem..doteraz jazdim....no ked si porovnam kultivovanost a vykon CR -ka a komorkaca to je uz ina kava...aj ked na komorkac 143 hp neni spatne no cr-ka idu okolo 200 a viac.
(R) kedze mam v ponuke 2 dobre auta v [plnej] vybave no jeden je Cr druhy komorkac, potreboval som sa utvrdit do coho pojdem pretoze prestavba na olej bude 100% :D
takze po zhrnuti vsetkych dostupnych informacii asi ostanem u komorkaca.
z tych 143 hp sa da dostat k 170 chipom, tak uvidim co z toho bude.
8)
... mám amatérský dotaz (zkušenější prosím odpustí) - jak z označení vozu poznám, zda se jedná o Common Rail a nebo o komůrkový diesel - nebo BMW v nějakých letech dělali komůrky a od nějakého roku pouze Common Rail? (rozhoduji se mezi Golf III a BMW 525)

... vyhlédl sem si ho v německém autobazaru, takže bych chtěl posbírat zde ještě nějaké info, díky za rady
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

no ja som momentalne poriesil novsiu tds-ku e39 v touringu aj ked som mal na male lebo bol k mani aj common rail 3.0 za pekne penaze v dobrom stave..ale radsej som si pockal na dobry kusok s tds a myslim ze som dobre spravil...slape jak hodinky...
commonraily sa robili od 98 vyssie s oznacenim 525d alebo 530d, tds sa davali do roku 2000. e36 teda 3 rada detto no tam bol este jeden motor ale uz v kasni e46 ktory by bol dobry na olej, je to modifikacia tds1.8 s priamim vstrekom a vrtany na 2.0 s cerpadlom ktore davalo vyssie tlaky ale nebol to plnokrvny commo rail.
takze prelomove rocniky kde sa daval aj tds aj common rail je 98-2000.
komorkac ma vzdy oznacenie tds alebo nema nic teda ani ciselne oznacenie
rozdiel v kW 525TDS 105 / 525d 125.
este sa robila aj chudobnejsia verzia na vykon s oznacenim td 85kW
kde chyba intercooler, mensie turbo a ina riadiaca jednotka.
spotreba td/tds identicka.
ak to chces prerobit na olej, tak mozem len odporuit..
auto chodilo jak cukrik a nemal som ziadne problemi vramci prevadzky na olej...ziaden karbon alebo polimeriazacia mot.oleja.
cerpadlo samozrejme bosch, pred aplikaciou som nechal vymenit nove tesnenia na elektronickej casti cerpadla..to bolo vsetko..nabehal som desattisice km zima, leto a ono to islo :D
v pondelok idem robit prestavbu e39 ktoru som teraz kupil, je to s automatom tak som zvedavi ako to pojde na olejnicku.
spominal si este glof III to je podla mna tiez vyborna kombinacia s olejnickou..pokial bych neriesil bmw urcite by som ostal pri motoroch TDI. :wink:
ak by si potreboval este niejake info o bmw, kludne sa pytaj :D

ps/ snoril som a zisitil niktory typci v nemecku a anglicku poprerabali klasickym 2 nadrzovim systemom aj common raily teda x5 x3 530d 330d..a zatial sa nikto nestazoval...pokusim sa nakontaktovat priamo na tych ludi...celkom by ma potesilo ak by to fachalo bez vaznejsich problemov, ktore sa doposial objavuju pri CR/
mbdiego
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 31 led 2006, 15:25

Příspěvek od mbdiego »

hi, mohol by si hodit link na tych typkov co prerobili CR na olej? Rad by som si to prezrel.
dikes
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“