Rada pri vymene motoru...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rada pri vymene motoru...
Zdravim klubaci, mam vento 1Z, nasel jsem tady hodne temat ohledne tohoto motoru...ale to co me zajima jsem tu nenasel, pokud to tady nekde je tak se omlouvam za nove tema...
chtel bych se zeptat je mozne vymenit motor 1Z za jiny z tvrdyma pistama ale zanechat cerpadlo, vyfuk a elektroniku z puvodniho motoru 1Z? kdyz ano tak za ktery typ? co vsechno budu potrebovat z "noveho motoru"
Je mozne pouzit motor i ze Seatu?(66kw nebo 81kw) v takom pripade by se pouzila vw elektronika a nebo seat?
Dekuji vsem za rady...
chtel bych se zeptat je mozne vymenit motor 1Z za jiny z tvrdyma pistama ale zanechat cerpadlo, vyfuk a elektroniku z puvodniho motoru 1Z? kdyz ano tak za ktery typ? co vsechno budu potrebovat z "noveho motoru"
Je mozne pouzit motor i ze Seatu?(66kw nebo 81kw) v takom pripade by se pouzila vw elektronika a nebo seat?
Dekuji vsem za rady...
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada pri vymene motoru...
staci tam dat tvrde piesty, popripade kluku s piestami, najlspeie z 96kw verzie a mas po probleme...jhonsee píše:Zdravim klubaci, mam vento 1Z, nasel jsem tady hodne temat ohledne tohoto motoru...ale to co me zajima jsem tu nenasel, pokud to tady nekde je tak se omlouvam za nove tema...
chtel bych se zeptat je mozne vymenit motor 1Z za jiny z tvrdyma pistama ale zanechat cerpadlo, vyfuk a elektroniku z puvodniho motoru 1Z? kdyz ano tak za ktery typ? co vsechno budu potrebovat z "noveho motoru"
Je mozne pouzit motor i ze Seatu?(66kw nebo 81kw) v takom pripade by se pouzila vw elektronika a nebo seat?
Dekuji vsem za rady...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Re: Rada pri vymene motoru...
staci tam dat tvrde piesty, popripade kluku s piestami, najlspeie z 96kw verzie a mas po probleme...[/quote]
O vymene pistu jsem premyslel ale kdyz jsem si to scital a zjistil kolik by me to vyslo tak bych za ty prachy mohl koupit nejaky motor z "malo" najetymi km (do 100tkm).
Pisty jsem tam chtel dat z 66-81kw....z tema pistama z pd jsou problemy, ze se musi menit i klika a ta se jeste musi zkratit (zabrousit)...
O vymene pistu jsem premyslel ale kdyz jsem si to scital a zjistil kolik by me to vyslo tak bych za ty prachy mohl koupit nejaky motor z "malo" najetymi km (do 100tkm).
Pisty jsem tam chtel dat z 66-81kw....z tema pistama z pd jsou problemy, ze se musi menit i klika a ta se jeste musi zkratit (zabrousit)...
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
Myslel jsem ze se motor uz na technicke k. nekontroluje...nobo jo?Prosim te kolik te stala prestavba motoru? nikde na netu jsem nenasel cenu ojnicnich lozisek....Pak by me jeste zajimalo jestli jsi resil i jake pisty das do motoru... Cetl jsem ze pisty se vyrabi s nejakou toleranci...ty tolerance jsou asi tri...teoreticky kdyby jsem dal do motoru pisty "nejnissi" tolerance a blok by byl "nejvyssi" tak by se stalo to ze pist by byl volnej v bloku a motor by zral hodne oleje...AlesShi píše:motor nech, jestli nemas dobryho razice, jinak ti nebude sedet kod motoru a evidencka musi byt neuplne standartni
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
nekontroluje se cislo motoru, ale kod musi sedet
myslim ze by se mozna dala u vw na homologacich vybehat vymena za motor co se do toho modelu daval, ale jestli bys dal misto 1Z nakou 96ku tak to spis ne
dej do bazaru ze koupis tvrdej spodek do 1Z a vyber kam to mas bliz
vzal bych rozhodne to nejnovejsi, z Oktavek jich je spousta
ty tolerance u ropaku neres, to bys musel mit na puvodnim bloku vybrus, a to je lepsi koupit celej motor
koupis nakej peknej spodek s 50kkm nalitano, hodis novy krouzky, a sup stim na puvodni kliku
saly nech, budou stejne jak novy
co ma Vento nalitano, jak zere olej nebo fouka? proc vlastne tvrdsi pisty?
na 100kw to vydrzi pokud nepojedes na dovolenou cihlu
myslim ze by se mozna dala u vw na homologacich vybehat vymena za motor co se do toho modelu daval, ale jestli bys dal misto 1Z nakou 96ku tak to spis ne

dej do bazaru ze koupis tvrdej spodek do 1Z a vyber kam to mas bliz

vzal bych rozhodne to nejnovejsi, z Oktavek jich je spousta
ty tolerance u ropaku neres, to bys musel mit na puvodnim bloku vybrus, a to je lepsi koupit celej motor

koupis nakej peknej spodek s 50kkm nalitano, hodis novy krouzky, a sup stim na puvodni kliku
saly nech, budou stejne jak novy
co ma Vento nalitano, jak zere olej nebo fouka? proc vlastne tvrdsi pisty?
na 100kw to vydrzi pokud nepojedes na dovolenou cihlu
PD jsem ani nechtel. Z prestavbou by bylo vice prace...AlesShi píše:nekontroluje se cislo motoru, ale kod musi sedet
myslim ze by se mozna dala u vw na homologacich vybehat vymena za motor co se do toho modelu daval, ale jestli bys dal misto 1Z nakou 96ku tak to spis ne
![]()
dej do bazaru ze koupis tvrdej spodek do 1Z a vyber kam to mas bliz![]()
vzal bych rozhodne to nejnovejsi, z Oktavek jich je spousta
ty tolerance u ropaku neres, to bys musel mit na puvodnim bloku vybrus, a to je lepsi koupit celej motor![]()
koupis nakej peknej spodek s 50kkm nalitano, hodis novy krouzky, a sup stim na puvodni kliku
saly nech, budou stejne jak novy
co ma Vento nalitano, jak zere olej nebo fouka? proc vlastne tvrdsi pisty?
na 100kw to vydrzi pokud nepojedes na dovolenou cihlu
chtel jsem nejakej motor z kterym by nebilo moc prace a prerabani el. pri prestavbe...
pisty nejsou problem na vw-clubu je nekdo prodava za 700kc...
na tachacu mam 160tkm ale skutecnost muze byt jina...olej jsem menil ted po 10tkm a nemusel jsem nic dolit...
Proc tvrdy pisty? chtel bych se z vykonem dostat na 130ps ale nechci porad myslet na pisty jestli vydzej nebo ne....
Prave ze 2-3x do roka jezdim "dalku" 700km....
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
Po dalnici jedu 150-180...AlesShi píše:a tu dalku jedes furt plnej knedlik 200?
moc tech roztavenejch pistu nebylo, myslim ze akorad Boda a to tam tlacil a lil nafty vic jak na 130k a jel dalnici mozna schvalne kolik vydrzej![]()
ze ta vymnena je odpoledne dost voser prace...
chtel bych pouzit vstriky 764 (nebo 502)+ chip...jak jsem psal max.130ps
jojo o pribehu Bodi jsem tu uz cetl...ten tam mel nimimalne 150ps,ne? vstriky Race 520 + 12mm hlavu + turbo tlak neco kolem 2bar...
tak takovej extrem nechci



Tak bych to mohl risknout a do zalohy si koupit nejake hezke pisty

VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Auto mam 2-3 mesic takze nevim v jakem stavu je motor...pristi mesic jdu do vstriku 764 a pak se uvidi jestli to motor vydrzitomáš karbus píše:no to by se ti nesměli máznout na válec, ale ten motor fakt drží ranec moc bych to neřešil pokud je v pořádku tak ke 130 ps vydrží



VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo