Rada pri vymene motoru...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Rada pri vymene motoru...

Příspěvek od jhonsee »

Zdravim klubaci, mam vento 1Z, nasel jsem tady hodne temat ohledne tohoto motoru...ale to co me zajima jsem tu nenasel, pokud to tady nekde je tak se omlouvam za nove tema...
chtel bych se zeptat je mozne vymenit motor 1Z za jiny z tvrdyma pistama ale zanechat cerpadlo, vyfuk a elektroniku z puvodniho motoru 1Z? kdyz ano tak za ktery typ? co vsechno budu potrebovat z "noveho motoru"
Je mozne pouzit motor i ze Seatu?(66kw nebo 81kw) v takom pripade by se pouzila vw elektronika a nebo seat?
Dekuji vsem za rady...
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri vymene motoru...

Příspěvek od netopier »

jhonsee píše:Zdravim klubaci, mam vento 1Z, nasel jsem tady hodne temat ohledne tohoto motoru...ale to co me zajima jsem tu nenasel, pokud to tady nekde je tak se omlouvam za nove tema...
chtel bych se zeptat je mozne vymenit motor 1Z za jiny z tvrdyma pistama ale zanechat cerpadlo, vyfuk a elektroniku z puvodniho motoru 1Z? kdyz ano tak za ktery typ? co vsechno budu potrebovat z "noveho motoru"
Je mozne pouzit motor i ze Seatu?(66kw nebo 81kw) v takom pripade by se pouzila vw elektronika a nebo seat?
Dekuji vsem za rady...
staci tam dat tvrde piesty, popripade kluku s piestami, najlspeie z 96kw verzie a mas po probleme...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

motor nech, jestli nemas dobryho razice, jinak ti nebude sedet kod motoru a evidencka musi byt neuplne standartni (LOL)
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Rada pri vymene motoru...

Příspěvek od jhonsee »

staci tam dat tvrde piesty, popripade kluku s piestami, najlspeie z 96kw verzie a mas po probleme...[/quote]

O vymene pistu jsem premyslel ale kdyz jsem si to scital a zjistil kolik by me to vyslo tak bych za ty prachy mohl koupit nejaky motor z "malo" najetymi km (do 100tkm).
Pisty jsem tam chtel dat z 66-81kw....z tema pistama z pd jsou problemy, ze se musi menit i klika a ta se jeste musi zkratit (zabrousit)...
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jhonsee »

AlesShi píše:motor nech, jestli nemas dobryho razice, jinak ti nebude sedet kod motoru a evidencka musi byt neuplne standartni (LOL)
Myslel jsem ze se motor uz na technicke k. nekontroluje...nobo jo?Prosim te kolik te stala prestavba motoru? nikde na netu jsem nenasel cenu ojnicnich lozisek....Pak by me jeste zajimalo jestli jsi resil i jake pisty das do motoru... Cetl jsem ze pisty se vyrabi s nejakou toleranci...ty tolerance jsou asi tri...teoreticky kdyby jsem dal do motoru pisty "nejnissi" tolerance a blok by byl "nejvyssi" tak by se stalo to ze pist by byl volnej v bloku a motor by zral hodne oleje...
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

nekontroluje se cislo motoru, ale kod musi sedet
myslim ze by se mozna dala u vw na homologacich vybehat vymena za motor co se do toho modelu daval, ale jestli bys dal misto 1Z nakou 96ku tak to spis ne
(LOL)


dej do bazaru ze koupis tvrdej spodek do 1Z a vyber kam to mas bliz :-D
vzal bych rozhodne to nejnovejsi, z Oktavek jich je spousta
ty tolerance u ropaku neres, to bys musel mit na puvodnim bloku vybrus, a to je lepsi koupit celej motor :D

koupis nakej peknej spodek s 50kkm nalitano, hodis novy krouzky, a sup stim na puvodni kliku
saly nech, budou stejne jak novy


co ma Vento nalitano, jak zere olej nebo fouka? proc vlastne tvrdsi pisty?
na 100kw to vydrzi pokud nepojedes na dovolenou cihlu
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jhonsee »

AlesShi píše:nekontroluje se cislo motoru, ale kod musi sedet
myslim ze by se mozna dala u vw na homologacich vybehat vymena za motor co se do toho modelu daval, ale jestli bys dal misto 1Z nakou 96ku tak to spis ne
(LOL)


dej do bazaru ze koupis tvrdej spodek do 1Z a vyber kam to mas bliz :-D
vzal bych rozhodne to nejnovejsi, z Oktavek jich je spousta
ty tolerance u ropaku neres, to bys musel mit na puvodnim bloku vybrus, a to je lepsi koupit celej motor :D

koupis nakej peknej spodek s 50kkm nalitano, hodis novy krouzky, a sup stim na puvodni kliku
saly nech, budou stejne jak novy


co ma Vento nalitano, jak zere olej nebo fouka? proc vlastne tvrdsi pisty?
na 100kw to vydrzi pokud nepojedes na dovolenou cihlu
PD jsem ani nechtel. Z prestavbou by bylo vice prace...
chtel jsem nejakej motor z kterym by nebilo moc prace a prerabani el. pri prestavbe...

pisty nejsou problem na vw-clubu je nekdo prodava za 700kc...

na tachacu mam 160tkm ale skutecnost muze byt jina...olej jsem menil ted po 10tkm a nemusel jsem nic dolit...
Proc tvrdy pisty? chtel bych se z vykonem dostat na 130ps ale nechci porad myslet na pisty jestli vydzej nebo ne....
Prave ze 2-3x do roka jezdim "dalku" 700km....
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

a tu dalku jedes furt plnej knedlik 200?

moc tech roztavenejch pistu nebylo, myslim ze akorad Boda a to tam tlacil a lil nafty vic jak na 130k a jel dalnici mozna schvalne kolik vydrzej :D

ze ta vymnena je odpoledne dost voser prace...
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jhonsee »

AlesShi píše:a tu dalku jedes furt plnej knedlik 200?

moc tech roztavenejch pistu nebylo, myslim ze akorad Boda a to tam tlacil a lil nafty vic jak na 130k a jel dalnici mozna schvalne kolik vydrzej :D

ze ta vymnena je odpoledne dost voser prace...
Po dalnici jedu 150-180...
chtel bych pouzit vstriky 764 (nebo 502)+ chip...jak jsem psal max.130ps
jojo o pribehu Bodi jsem tu uz cetl...ten tam mel nimimalne 150ps,ne? vstriky Race 520 + 12mm hlavu + turbo tlak neco kolem 2bar...
tak takovej extrem nechci :D :D :D ....
Tak bych to mohl risknout a do zalohy si koupit nejake hezke pisty (LOL)
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no to by se ti nesměli máznout na válec, ale ten motor fakt drží ranec moc bych to neřešil pokud je v pořádku tak ke 130 ps vydrží
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jhonsee »

tomáš karbus píše:no to by se ti nesměli máznout na válec, ale ten motor fakt drží ranec moc bych to neřešil pokud je v pořádku tak ke 130 ps vydrží
Auto mam 2-3 mesic takze nevim v jakem stavu je motor...pristi mesic jdu do vstriku 764 a pak se uvidi jestli to motor vydrzi :) :) :) .....a pak chci jeste SW na tech 130ps...
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“