Mereni lambdy za kat.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

midnight_man píše:nechcem zbytocne vytvarat novy topic, patral som po tom na co je ten readiness kod...dopatral som sa ze ak to ukaze same 0 je to ok..ak su tam niekde 1 je to zle...ale co myslite pod tym vytvorit ten kod? teda ze len ho zobrazit? aky je postup potom pri odstranovani tych 1tiek v tom kode? diky
Readiness

Readiness kód je stavové číslo označující stavy jednotlivých komponent ovliňujících spalování. Česky řečeno je to taková sjetina důležitých hodnot, kdy je hned přesně vidět jestli je vše OK (samé 0) nebo něco špatně (někde je 1). Kód je osmimístný a význam jednotlivých míst následuje:
1 - zpětné vedení výfukových plynů
2 - vyhřívání lambda-sondy
3 - lambda-sonda
4 - klimatizace
5 - systém sekundárního přívodu vzduchu
6 - odvětrávání palivové nádrže
7 - vyhřívání katalyzátoru
8 - katalyzátor

Readiness 00000010 tedy znamená závadu ve vyhřívání katalyzátoru...
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

dajme tomu mam tu SR Octaviu 1.6 100HP ma to 2x lambdu...a uz teraz tusim ze s tym nieco nebude v poriadku a ze tam same 0 nebudu...ale vidim ze toto asi nebude len tak..
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

VPetr píše:
Peete píše:
VPetr píše:
Pokud to tedy dobre chapu...kdyz lambd.za katem bude reagovat rychle a ve velikych skocich pak je vlastne po katu...
pokud ti bude lambda za katem kopirovat tu pred, je po katu.Prubeh by mel byt temer konstantni
ok diky...
A ty dalsi varianty??? Prece kdyz akceleruji a mam napeti 0,9V tak na lambde za katem nebude preci 0,5-0,6V??? Ci prave tam musi byt napeti jen kolem pulvoltu??
Ale ved ked tam je 0,5 alebo 0,6 to je ako u prednej 0,9-1, a pracuje tiež ked obohatíš napatie stúpne ked ochudobníš je tam 0 podstatné je aby stále reagovala a to aj na volnobeh teda napatie klesá a stúpa -reguluje okolo lambdy 1 nevadí ked nenameriaš 0 nie vždy to stihne zmerat úplné klesnutie napatia
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Peete píše:
VPetr píše:
Pokud to tedy dobre chapu...kdyz lambd.za katem bude reagovat rychle a ve velikych skocich pak je vlastne po katu...
pokud ti bude lambda za katem kopirovat tu pred, je po katu.Prubeh by mel byt temer konstantni
asi 0,45V
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Huml píše:
Peete píše:
VPetr píše:
Pokud to tedy dobre chapu...kdyz lambd.za katem bude reagovat rychle a ve velikych skocich pak je vlastne po katu...
pokud ti bude lambda za katem kopirovat tu pred, je po katu.Prubeh by mel byt temer konstantni
asi 0,45V
dekuji za doplneni
Nissan Primera SW 1,9 DCi
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Ladas píše:
midnight_man píše:nechcem zbytocne vytvarat novy topic, patral som po tom na co je ten readiness kod...dopatral som sa ze ak to ukaze same 0 je to ok..ak su tam niekde 1 je to zle...ale co myslite pod tym vytvorit ten kod? teda ze len ho zobrazit? aky je postup potom pri odstranovani tych 1tiek v tom kode? diky
Musíš znát kódování a pracovní postup pak mít tabulku a řídit se podle ní a readinescode se skoro sám dostane do 00000 je to něco jako čištění katu na novejch naftovejch fordech zkrátka musíš znát dobře teorii....
tak tak ,robí sa to cez 04 a čo si pametám tak pri benzíne kanály 36 ,46 -tuším lambdy,70 odvetranie nádrže a tak.. niekde brzda plyn niekedy len plyn alebo len brzda tuším pri 36-ke ešte sú tam aj nejaké iné je to individualne ale po teste tam naskáču tie nuly ked je všetko ok ,ale ono aj pri bežnej jazde sa ten test po nejakých kilometroch zapíše takže mali by tam byť nuly ked je to v porádku
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

KARLIN80 píše:
VPetr píše:
Peete píše: pokud ti bude lambda za katem kopirovat tu pred, je po katu.Prubeh by mel byt temer konstantni
ok diky...
A ty dalsi varianty??? Prece kdyz akceleruji a mam napeti 0,9V tak na lambde za katem nebude preci 0,5-0,6V??? Ci prave tam musi byt napeti jen kolem pulvoltu??
Ale ved ked tam je 0,5 alebo 0,6 to je ako u prednej 0,9-1, a pracuje tiež ked obohatíš napatie stúpne ked ochudobníš je tam 0 podstatné je aby stále reagovala a to aj na volnobeh teda napatie klesá a stúpa -reguluje okolo lambdy 1 nevadí ked nenameriaš 0 nie vždy to stihne zmerat úplné klesnutie napatia
ale ta za katem musi reagovat na obohaceni (nebo ochuzeni) tzn. pri akceleraci a decelarici mnohem pomalejs nez pred katem...jak uz jsi mi vysvetlil pokud reaguje stejne je v pr***...
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

VPetr píše:
KARLIN80 píše:
VPetr píše: ok diky...
A ty dalsi varianty??? Prece kdyz akceleruji a mam napeti 0,9V tak na lambde za katem nebude preci 0,5-0,6V??? Ci prave tam musi byt napeti jen kolem pulvoltu??
Ale ved ked tam je 0,5 alebo 0,6 to je ako u prednej 0,9-1, a pracuje tiež ked obohatíš napatie stúpne ked ochudobníš je tam 0 podstatné je aby stále reagovala a to aj na volnobeh teda napatie klesá a stúpa -reguluje okolo lambdy 1 nevadí ked nenameriaš 0 nie vždy to stihne zmerat úplné klesnutie napatia
ale ta za katem musi reagovat na obohaceni (nebo ochuzeni) tzn. pri akceleraci a decelarici mnohem pomalejs nez pred katem...jak uz jsi mi vysvetlil pokud reaguje stejne je v pr***...
presne tak ;)
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Přečti si tohle - http://rapidshare.com/files/232364874/39_EOBD.pdf.html

Tady je to moc pěkně vysvětleno.
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

m_toy píše:Přečti si tohle - http://rapidshare.com/files/232364874/39_EOBD.pdf.html

Tady je to moc pěkně vysvětleno.
Nooooo konecne poradny vysvetleni....kazdopadne mi tady par veci, co se zde prezentovali,opravila tato prirucka... :-D
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

jj, taky si myslím ............

;)
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

m_toy píše:jj, taky si myslím ............

;)
DIK
Kip
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 lis 2006, 13:57

Příspěvek od Kip »

Nemohl by prosím vás někdo upnout znova tu příručku?
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56

Příspěvek od miko707 »

Bolo by mozne upnut tu priručku znova?
Dakujem
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Taky bych ocenil nový upload příručky.Dík
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“