Pri toceni volantem - cvakne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Pri toceni volantem - cvakne

Příspěvek od lt.kubosh »

Ahoj,
vcera jsem zjistil, ze pri toceni volantem se mi v urcitem uhlu ozve takove tichounke cvaknuti. Dle "pocitu" to nejde od napravy, ale jakoby "zepredu zpod kapoty". Cvaknuti je mirne citit.

Pri nastartovanem motoru to slyset neni a myslim, ze ani citit.
Kde mam hledat?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

No nevím jak je to u audiny,ale mohlo by to být vrchní uložení některého z tlumičů,ať ti někdo točí volantem a mrkni na pružinu tlumiče,pokud je to přidřený,tak ti ta pružina při rejdování poskočí a nepojede plynule,pokud je to ale tak jak si myslím.
SHARAN AUY 2002
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Děděk píše:No nevím jak je to u audiny,ale mohlo by to být vrchní uložení některého z tlumičů,ať ti někdo točí volantem a mrkni na pružinu tlumiče,pokud je to přidřený,tak ti ta pružina při rejdování poskočí a nepojede plynule,pokud je to ale tak jak si myslím.
jj přesně tak,přidřený ložisko,nebo čepy
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

To lozisko na to nevypada. Podobnou radu mi rikal znamy, ale at jsem na to civel jak jsem civel nic nepreskakuje.

Mohlo by to byt neco v rizeni? Cepy mi mechanik pri geometrii rikal, ze jsou OK.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
diacon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 14 úno 2006, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od diacon »

tatovy to dělalo taky a je to od toho převodu přímo na spojovačkáh pod brzdovym valcem)měl by tam bejt šroub(barevnej)a tim to stačí přitahnout a je po problemu.dělej to když je to vohřaty je to lepší.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

lt.kubosh píše:To lozisko na to nevypada. Podobnou radu mi rikal znamy, ale at jsem na to civel jak jsem civel nic nepreskakuje.

Mohlo by to byt neco v rizeni? Cepy mi mechanik pri geometrii rikal, ze jsou OK.
Mne to robil gulovy cap riadenia. Ziadnu volu nemal. Po vymene OK.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

diacon píše:tatovy to dělalo taky a je to od toho převodu přímo na spojovačkáh pod brzdovym valcem)měl by tam bejt šroub(barevnej)a tim to stačí přitahnout a je po problemu.dělej to když je to vohřaty je to lepší.
Nemel bys fotku?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“