Rozvody Fabia 1,4 MPI - Vadné ozub. kolo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

No mysím, že nevyměnili.... Na vačkovým kole bylo logo škoda.
Jinak s těma průměrama souhlasím. Ten rok si přesně nepamatuju, ale mohlo by být, je to vlastně zrovna zlom z BMM na MPI.

Milan
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Takže jsem dělal další rozvody, tentokrát na ´98 Feli MPI. Na fotce je důkaz místo slibů :-) . Už na to asi přišli a postahovali to z prodeje k přeražení tečky na klikovým kole. Tak jak je to vyfocený, jsem to vytáhl z krabice. Je u toho ještě papír s omluvou ....

Obrázek
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Českej inženýr se nezapře. Kdybych byl konstruktérem já, tak bych to navrhl klínek proti klínku a odpadlo by značení a debilní odpočítávání článků.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tono
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 06 led 2007, 17:14
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Tono »

origoš píše:Českej inženýr se nezapře. Kdybych byl konstruktérem já, tak bych to navrhl klínek proti klínku a odpadlo by značení a debilní odpočítávání článků.
V jednoduchosti je krása (LOL)
Inak vobec nechápem načo je tam reťaz, ked tam stačilo dať ešte jedno ozubené a SKODA by bola nesmrtelná :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

S tím souhlasím taky nechápu proč je to mimo.
:tajny:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“