chip a vypínání turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Strny »

MirekX: nějakých 84 000 ... já jsem stím najel asi 11 000km ...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

kdyby jsi pořídil udělat log tlaku turba (požadavek a skutek) a dal to sem,tak bude jasno, může to opravdu být problém auta a né čipu.Ale dělat to nesmí ani z jednoho důvodu, to je fakt.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Tak ja nevim ale kdyz delam chip tak regulaci resim a dost durazne. nehodlam pote resit presne takove problemy, vycisteni turba je u nas bezna vec. A delat tuning na nefungujicim aute hmmm to je asi KRIZE!!! Na me osobne to haze velmi spatne svetlo takovej postup a ten argument proc to pada je masakrovej.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

presne tak, kdyz uz to neodbrzdi, tak to alespon diagnostikuje a tam uvidi, jak se regulace chova. nebo snad neni problem ji vyzkouset mechanicky, to mi prijde jako zakadni vec. no a ten argument ohledne bezpecnosti, to je asi bez komentare.
kazdopadne hodne stesti. a kdyby si vyvalcil prachy zpatky tak Dieselpower ma letni akci, mozna dobrej napad popremyslet ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
mejchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 08 lis 2006, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořovice

Příspěvek od mejchi »

myslím že je potebné urobit log a zistit či padá do núzaku na prekročenie či nedosiahnitie požadovaného tlaku...a následne řiešit problém bud v regulacii tlaku turba (zatuhlá regulacia), v turbe samotnom čí komponentoch na trase (intercoler,trubky, hadice...).Už ma pekne vycvičil intercoler, ked do 1,9 bar držal v pohode a pri 2,2 začal fučat...to sa tažko diagnostikuje a hlavne ked ti zákazník volá z Nemeckej dialnice pri ceste na dovolenku že pri rychlosti nad 180km/h pri plne naloženom aute to padá do núzaku po cca 10 minutách...Ale ako píše "Pája 19" je možné že už to bolo pred čipom, len sa to prejavilo až po nom...Myslím že je to bežné, preto ak niekto takéto upravy poskytuje,mal by aj riešit prípadné následky...v krajnom prípade vrátit auto do povodného stavu a upozorit zákazníka o danom probléme a jeho riešeni...
Realita je niekedy smutná "zhrabnúť prachy a nazdar"!!! :D
PASSAT B5 1,9TDI PD Tiptronic 96ky vstriky+chip
Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Strny »

flekyc píše:presne tak, kdyz uz to neodbrzdi, tak to alespon diagnostikuje a tam uvidi, jak se regulace chova. nebo snad neni problem ji vyzkouset mechanicky, to mi prijde jako zakadni vec. no a ten argument ohledne bezpecnosti, to je asi bez komentare.
kazdopadne hodne stesti. a kdyby si vyvalcil prachy zpatky tak Dieselpower ma letni akci, mozna dobrej napad popremyslet ;-)
O dieselpower jsem přemýšlel ale odradila mě cena ... ikdyž ted koukám že není špatná ... jestli dobře vidím ...
Já jsem dával 4700,- ...

No zítra budu volat ... tak jsem zvědavej jestli něco vyřešíme.... :roll:
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kvalitna praca nieco stoji.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Strny »

TDI tech píše:Kvalitna praca nieco stoji.
No to chápu ... ale já jsem nešel na slepo ... jak jsem psal,reference byly dobré,cena příznivá tak jsem to zkusil ... :roll:
Uživatelský avatar
Strny
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Strny »

Jo a ještě jeden blbej dotaz ... takže tato špatná úprava zapříčiní rychlejší zničení turba ... ?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zatím nikdo neví, co se v tom autě vlastně děje. Nejdřív bych zajel za někým, kdo je schopnej s autem za jízdy zaznamenat některé hodnoty (tlak turba požadovaný, skutečný, info od váhy vzduchu atd. Až potom bude jasný,jestli za ty problémy může čip, nebo je problém v autě. Já bych hned nedělal dusno u úpravce. To, že přechod auta do "nouzového režimu" je ochrana turba je svým způsobem pravda, jen se musí přijít na to, proč se to děje. Podle mě bude jen přituhlá regulace turba. A za to úpravce nemůže. Jestli jsi dal 4700, tak si myslím, že ses tím autem nikdo nesvezl, jen se nalilo a odchod. U kvalitního úpravce se nejdřív a autem pojezdí, zaznamená se chování motoru, po úpravě to samé a pokud je všechno OK, tak se platí. Takhle si tu diagnostiku zaplatíš zvlášť, podle mě nic divnýho
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

nemusí byp problém hned v softu mohl jse obevit problém v regulaci oprvdu by to chtelo log
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Strny píše:Jo a ještě jeden blbej dotaz ... takže tato špatná úprava zapříčiní rychlejší zničení turba ... ?
ano, pokud je to "špatná" úprava :-)
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

Jak to tedy dopadlo?
Uživatelský avatar
jurino
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 16 led 2011, 12:36
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Re: chip a vypínání turba

Příspěvek od jurino »

TDIfun píše:
Strny píše:Zdravim

Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?

Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kW
Ano ochrana ale pokud to predtim nedelalo tak to asi bude problem v programu co tam pan nahral. Evidentne vedel co dela, kdyz mu neposloucha regulace turba. Urcite delal i diagnostiku pred upravoua po uprave a nenasel zadnej problem.. :? doporucuji reklamovat a at vrati originalni obsah zpet, vymaze zaznam o flaschovani a na chiptuning jedte jinam. Nejlip tam kde je moznost vyuzit pri uprave mereni vykonu na brzde. ;)
ako TDI FUN vraví. Mne osobne to robila regulácia, ten istý problém som mal aj ja.
octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
milanv
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 08 led 2008, 21:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Plesivec

Příspěvek od milanv »

kks, smejem sa na tejto teme aj celom fore ako ked sa niekomu nepodari chip, ihned sa tu odsudzuje cela firma.... mozno sa nieco spatne udelalo s autom, mozno bol diel na 2x stocenom aute nacaty a pretlaky to len krasne dokoncuju, ale pristup diskutujucich deticiek, hodne smetiska... co vam uz nejdu kseftY?? ja si stale vyberam kde nakupim podla toho ako sa predajca sprava ku konkurencii, kazdy kto ohovoaa trpi neakym komplexom z vlastnej sikovnosti alebo nedostatku biznisu , z tych co sa tu kedy objavili na fore by som volil na chip jedine profituning alebo bhmotor nikoho ineho a cele toto forum nazval ako pokec.dieselpower.cz alebo bulvar.dieselpower.cz
Audi A4, to je moje
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“