chip a vypínání turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kdyby jsi pořídil udělat log tlaku turba (požadavek a skutek) a dal to sem,tak bude jasno, může to opravdu být problém auta a né čipu.Ale dělat to nesmí ani z jednoho důvodu, to je fakt.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Tak ja nevim ale kdyz delam chip tak regulaci resim a dost durazne. nehodlam pote resit presne takove problemy, vycisteni turba je u nas bezna vec. A delat tuning na nefungujicim aute hmmm to je asi KRIZE!!! Na me osobne to haze velmi spatne svetlo takovej postup a ten argument proc to pada je masakrovej.
presne tak, kdyz uz to neodbrzdi, tak to alespon diagnostikuje a tam uvidi, jak se regulace chova. nebo snad neni problem ji vyzkouset mechanicky, to mi prijde jako zakadni vec. no a ten argument ohledne bezpecnosti, to je asi bez komentare.
kazdopadne hodne stesti. a kdyby si vyvalcil prachy zpatky tak Dieselpower ma letni akci, mozna dobrej napad popremyslet
kazdopadne hodne stesti. a kdyby si vyvalcil prachy zpatky tak Dieselpower ma letni akci, mozna dobrej napad popremyslet
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
myslím že je potebné urobit log a zistit či padá do núzaku na prekročenie či nedosiahnitie požadovaného tlaku...a následne řiešit problém bud v regulacii tlaku turba (zatuhlá regulacia), v turbe samotnom čí komponentoch na trase (intercoler,trubky, hadice...).Už ma pekne vycvičil intercoler, ked do 1,9 bar držal v pohode a pri 2,2 začal fučat...to sa tažko diagnostikuje a hlavne ked ti zákazník volá z Nemeckej dialnice pri ceste na dovolenku že pri rychlosti nad 180km/h pri plne naloženom aute to padá do núzaku po cca 10 minutách...Ale ako píše "Pája 19" je možné že už to bolo pred čipom, len sa to prejavilo až po nom...Myslím že je to bežné, preto ak niekto takéto upravy poskytuje,mal by aj riešit prípadné následky...v krajnom prípade vrátit auto do povodného stavu a upozorit zákazníka o danom probléme a jeho riešeni...
Realita je niekedy smutná "zhrabnúť prachy a nazdar"!!!
Realita je niekedy smutná "zhrabnúť prachy a nazdar"!!!
PASSAT B5 1,9TDI PD Tiptronic 96ky vstriky+chip
O dieselpower jsem přemýšlel ale odradila mě cena ... ikdyž ted koukám že není špatná ... jestli dobře vidím ...flekyc píše:presne tak, kdyz uz to neodbrzdi, tak to alespon diagnostikuje a tam uvidi, jak se regulace chova. nebo snad neni problem ji vyzkouset mechanicky, to mi prijde jako zakadni vec. no a ten argument ohledne bezpecnosti, to je asi bez komentare.
kazdopadne hodne stesti. a kdyby si vyvalcil prachy zpatky tak Dieselpower ma letni akci, mozna dobrej napad popremyslet
Já jsem dával 4700,- ...
No zítra budu volat ... tak jsem zvědavej jestli něco vyřešíme....
Kvalitna praca nieco stoji.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
zatím nikdo neví, co se v tom autě vlastně děje. Nejdřív bych zajel za někým, kdo je schopnej s autem za jízdy zaznamenat některé hodnoty (tlak turba požadovaný, skutečný, info od váhy vzduchu atd. Až potom bude jasný,jestli za ty problémy může čip, nebo je problém v autě. Já bych hned nedělal dusno u úpravce. To, že přechod auta do "nouzového režimu" je ochrana turba je svým způsobem pravda, jen se musí přijít na to, proč se to děje. Podle mě bude jen přituhlá regulace turba. A za to úpravce nemůže. Jestli jsi dal 4700, tak si myslím, že ses tím autem nikdo nesvezl, jen se nalilo a odchod. U kvalitního úpravce se nejdřív a autem pojezdí, zaznamená se chování motoru, po úpravě to samé a pokud je všechno OK, tak se platí. Takhle si tu diagnostiku zaplatíš zvlášť, podle mě nic divnýho
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Re: chip a vypínání turba
ako TDI FUN vraví. Mne osobne to robila regulácia, ten istý problém som mal aj ja.TDIfun píše:Ano ochrana ale pokud to predtim nedelalo tak to asi bude problem v programu co tam pan nahral. Evidentne vedel co dela, kdyz mu neposloucha regulace turba. Urcite delal i diagnostiku pred upravoua po uprave a nenasel zadnej problem..Strny píše:Zdravim
Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kWdoporucuji reklamovat a at vrati originalni obsah zpet, vymaze zaznam o flaschovani a na chiptuning jedte jinam. Nejlip tam kde je moznost vyuzit pri uprave mereni vykonu na brzde.
octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
kks, smejem sa na tejto teme aj celom fore ako ked sa niekomu nepodari chip, ihned sa tu odsudzuje cela firma.... mozno sa nieco spatne udelalo s autom, mozno bol diel na 2x stocenom aute nacaty a pretlaky to len krasne dokoncuju, ale pristup diskutujucich deticiek, hodne smetiska... co vam uz nejdu kseftY?? ja si stale vyberam kde nakupim podla toho ako sa predajca sprava ku konkurencii, kazdy kto ohovoaa trpi neakym komplexom z vlastnej sikovnosti alebo nedostatku biznisu , z tych co sa tu kedy objavili na fore by som volil na chip jedine profituning alebo bhmotor nikoho ineho a cele toto forum nazval ako pokec.dieselpower.cz alebo bulvar.dieselpower.cz
Audi A4, to je moje