Problém 3 cestne ventily nefunguji
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Otazka jestli se potom to hospodareni vyplati a neni lepsi se na to vykaslat.
Ne kazdy najezdi denne stovky kilometru, tak ze se mu profi prestavba v kratke dobe zaplati na usporach paliva. Jsou tu i takovi (napr.jako ja) kteri nemaji prestavbu jen z ekonomickych duvodu. Je to taky muj konicek a bavi me to upravovani a zlepsovani a taky do toho neminim hned ze startu nacpat hromadu penez
Kluku co chteji jit mechanickou cestou a vyhnout se pripadnym problemum s elektrikou respektuji a cenim si jejich rad.
Ne kazdy najezdi denne stovky kilometru, tak ze se mu profi prestavba v kratke dobe zaplati na usporach paliva. Jsou tu i takovi (napr.jako ja) kteri nemaji prestavbu jen z ekonomickych duvodu. Je to taky muj konicek a bavi me to upravovani a zlepsovani a taky do toho neminim hned ze startu nacpat hromadu penez
Kluku co chteji jit mechanickou cestou a vyhnout se pripadnym problemum s elektrikou respektuji a cenim si jejich rad.
E91 N52B30
Já samozřejmě žádné nápady nezpochybňuji, jen si to prostě v autě neumím představit, zastavovat, otevřít huapnu přepnout apod. Pro mechanické stroje, generátory, traktory apod. je to zcela nezpochybnitelné! Ale auto? Nevím jestli zrovna toto je šetřením.
Nu a pokud To máš Radime 205D jako koníčka tak pak na koníčku se nikdy neušetří.
Samozřejmě že el. ventily jsou v poslední řadě kam se musí investovat ale el. ventily jsou podstatně pohodlnější a automatizaci jejich fce ani nemluvě. Dále pak přenositelnost na do dalších aut atd. Prostě výhody jsou nezpochybnitelné. Pak cca 1.500,- Kč není taková cifra, a v koníčku už vůbec ne. a nevím na kolik by přišlo výroba a úprava táhel pro ovládání mech. ventilů, asi by se moc neušetřilo, ale jak říkám žádný nápad není úplně špatný a jistě mech. ventily najdou uplatnění jinde a pak jsou zkušenosti k dobru.
Nu a pokud To máš Radime 205D jako koníčka tak pak na koníčku se nikdy neušetří.
Samozřejmě že el. ventily jsou v poslední řadě kam se musí investovat ale el. ventily jsou podstatně pohodlnější a automatizaci jejich fce ani nemluvě. Dále pak přenositelnost na do dalších aut atd. Prostě výhody jsou nezpochybnitelné. Pak cca 1.500,- Kč není taková cifra, a v koníčku už vůbec ne. a nevím na kolik by přišlo výroba a úprava táhel pro ovládání mech. ventilů, asi by se moc neušetřilo, ale jak říkám žádný nápad není úplně špatný a jistě mech. ventily najdou uplatnění jinde a pak jsou zkušenosti k dobru.
Pavel: napsal si "Pro mechanické stroje, generátory, traktory"
Ver ze i majitele takovych stroju se zde objevuji, zaroven i takovi kteri rano sednou do auta, nakladaku, dodavky apod.. a cely den skoro bez prestavky jezdi, pro ne je dvakrat za den lezt pod kapotu mnohem mensi problem nez na pumpe utratit hromadu penez za naftu.
Dalsi vec kvuli ktere se najdou zastanci mechanickeho ovladani je fakt ze s nefunkcnim el. ventilem (zavada v elektroinstalaci a pod..) nelze nic delat. Napr. nefunkcni proplach pri dojezdu na naftu v mrazech znamena druhy den jiste nenastartovani. Mechanickemu ventilu by se muselo asi hodne ublizit aby prestal fungovat.
Nepopiram vyhody elektromagnetickeho ventilu, az nasetrim, pujdu do nej. viz to setreni vs. konicek ale zaroven mam mirne obavy.
Ver ze i majitele takovych stroju se zde objevuji, zaroven i takovi kteri rano sednou do auta, nakladaku, dodavky apod.. a cely den skoro bez prestavky jezdi, pro ne je dvakrat za den lezt pod kapotu mnohem mensi problem nez na pumpe utratit hromadu penez za naftu.
Dalsi vec kvuli ktere se najdou zastanci mechanickeho ovladani je fakt ze s nefunkcnim el. ventilem (zavada v elektroinstalaci a pod..) nelze nic delat. Napr. nefunkcni proplach pri dojezdu na naftu v mrazech znamena druhy den jiste nenastartovani. Mechanickemu ventilu by se muselo asi hodne ublizit aby prestal fungovat.
Nepopiram vyhody elektromagnetickeho ventilu, az nasetrim, pujdu do nej. viz to setreni vs. konicek ale zaroven mam mirne obavy.
E91 N52B30
Dobře, dobře už mi nechte na pokoji Znovu opakuji že mechanicky ovládané ventily si určitě najdou své příznivce a pro radluk chci jen poznamenat že protažení bovdenu je totéž jako protažení kabelu jen s tím rozdílem že stačí protáhnout kabel jen jeden s dostatečnou rezervou a nemusí jít o kabel silový ale stačí ovládací a kdo přemýšlí natáhne více (mnoha) žilový kabel a má vystaráno do budoucna. Samozřejmě že práce a práce je to pořád a to platí pro vše na světě co funkční má být. Ale pokud chci šetřit tak pak bych raději opatřil zmíněné ventily elektromagnetem, ale to je jen můj nápad.
Jinak bych chtěl ještě poznamenat že kdo nemá znalosti a zkušenosti a mechanikou a elektrikou, tak pak těžko může mít auto jako koníčka a vyplatí se mu raději odborná přestavba.
Konstrukce ventilu je prakticky stejná je jen rozdíl v ovládání.
Jinak bych chtěl ještě poznamenat že kdo nemá znalosti a zkušenosti a mechanikou a elektrikou, tak pak těžko může mít auto jako koníčka a vyplatí se mu raději odborná přestavba.
Konstrukce ventilu je prakticky stejná je jen rozdíl v ovládání.
Re: ,
Tak je ve sve profesi uspesny, ma dost penez na naftu a nemusi se zabyvat prestavbou !!!radluk píše:a co kdyz ma dostatecne mechanicke a konstrukcni schopnosti a alektronice rozumi?
Vzorny priklad uspesneho mechanika se znalostmi elektroniky je Mc Gyver
http://www.youtube.com/watch?v=fX2Gtp5rFY4
E91 N52B30
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ,
JO McGyver to je profík ze zápalky ti udělá cokoliRadim205D píše:Tak je ve sve profesi uspesny, ma dost penez na naftu a nemusi se zabyvat prestavbou !!!radluk píše:a co kdyz ma dostatecne mechanicke a konstrukcni schopnosti a alektronice rozumi?
Vzorny priklad uspesneho mechanika se znalostmi elektroniky je Mc Gyver
http://www.youtube.com/watch?v=fX2Gtp5rFY4
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D