Problém 3 cestne ventily nefunguji

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Část ušetřených peněz za palivo je nutno zpět investovat, to platí obecně v každém hospodaření.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Otazka jestli se potom to hospodareni vyplati a neni lepsi se na to vykaslat.
Ne kazdy najezdi denne stovky kilometru, tak ze se mu profi prestavba v kratke dobe zaplati na usporach paliva. Jsou tu i takovi (napr.jako ja) kteri nemaji prestavbu jen z ekonomickych duvodu. Je to taky muj konicek a bavi me to upravovani a zlepsovani a taky do toho neminim hned ze startu nacpat hromadu penez

Kluku co chteji jit mechanickou cestou a vyhnout se pripadnym problemum s elektrikou respektuji a cenim si jejich rad.
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

taky si myslim ze nez el. ventily jsou dulezitejsi komponenty do kterych je potreba vic zainvestovat. (vymenik, palivove potrubi, Oventrop)atd..
E91 N52B30 :)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Já samozřejmě žádné nápady nezpochybňuji, jen si to prostě v autě neumím představit, zastavovat, otevřít huapnu přepnout apod. Pro mechanické stroje, generátory, traktory apod. je to zcela nezpochybnitelné! Ale auto? Nevím jestli zrovna toto je šetřením.

Nu a pokud To máš Radime 205D jako koníčka tak pak na koníčku se nikdy neušetří.

Samozřejmě že el. ventily jsou v poslední řadě kam se musí investovat ale el. ventily jsou podstatně pohodlnější a automatizaci jejich fce ani nemluvě. Dále pak přenositelnost na do dalších aut atd. Prostě výhody jsou nezpochybnitelné. Pak cca 1.500,- Kč není taková cifra, a v koníčku už vůbec ne. a nevím na kolik by přišlo výroba a úprava táhel pro ovládání mech. ventilů, asi by se moc neušetřilo, ale jak říkám žádný nápad není úplně špatný a jistě mech. ventily najdou uplatnění jinde a pak jsou zkušenosti k dobru.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

:P
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:01, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Pavel: napsal si "Pro mechanické stroje, generátory, traktory"

Ver ze i majitele takovych stroju se zde objevuji, zaroven i takovi kteri rano sednou do auta, nakladaku, dodavky apod.. a cely den skoro bez prestavky jezdi, pro ne je dvakrat za den lezt pod kapotu mnohem mensi problem nez na pumpe utratit hromadu penez za naftu.

Dalsi vec kvuli ktere se najdou zastanci mechanickeho ovladani je fakt ze s nefunkcnim el. ventilem (zavada v elektroinstalaci a pod..) nelze nic delat. Napr. nefunkcni proplach pri dojezdu na naftu v mrazech znamena druhy den jiste nenastartovani. Mechanickemu ventilu by se muselo asi hodne ublizit aby prestal fungovat.

Nepopiram vyhody elektromagnetickeho ventilu, az nasetrim, pujdu do nej. (noteeth) viz to setreni vs. konicek ale zaroven mam mirne obavy.
E91 N52B30 :)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Dobře, dobře už mi nechte na pokoji :) Znovu opakuji že mechanicky ovládané ventily si určitě najdou své příznivce a pro radluk chci jen poznamenat že protažení bovdenu je totéž jako protažení kabelu jen s tím rozdílem že stačí protáhnout kabel jen jeden s dostatečnou rezervou a nemusí jít o kabel silový ale stačí ovládací a kdo přemýšlí natáhne více (mnoha) žilový kabel a má vystaráno do budoucna. Samozřejmě že práce a práce je to pořád a to platí pro vše na světě co funkční má být. Ale pokud chci šetřit tak pak bych raději opatřil zmíněné ventily elektromagnetem, ale to je jen můj nápad.

Jinak bych chtěl ještě poznamenat že kdo nemá znalosti a zkušenosti a mechanikou a elektrikou, tak pak těžko může mít auto jako koníčka a vyplatí se mu raději odborná přestavba.

Konstrukce ventilu je prakticky stejná je jen rozdíl v ovládání.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

(noteeth)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:01, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Re: ,

Příspěvek od Radim205D »

radluk píše:a co kdyz ma dostatecne mechanicke a konstrukcni schopnosti a alektronice rozumi? (noteeth)
Tak je ve sve profesi uspesny, ma dost penez na naftu a nemusi se zabyvat prestavbou !!! (noteeth)

Vzorny priklad uspesneho mechanika se znalostmi elektroniky je Mc Gyver (LOL)
http://www.youtube.com/watch?v=fX2Gtp5rFY4
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: ,

Příspěvek od radluk »

(noteeth) (LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: ,

Příspěvek od Tkevlar »

Radim205D píše:
radluk píše:a co kdyz ma dostatecne mechanicke a konstrukcni schopnosti a alektronice rozumi? (noteeth)
Tak je ve sve profesi uspesny, ma dost penez na naftu a nemusi se zabyvat prestavbou !!! (noteeth)

Vzorny priklad uspesneho mechanika se znalostmi elektroniky je Mc Gyver (LOL)
http://www.youtube.com/watch?v=fX2Gtp5rFY4
JO McGyver to je profík ze zápalky ti udělá cokoli (rofl)
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
Kubrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 03 srp 2006, 21:15
Bydliště: Východ

Příspěvek od Kubrt »

Přeruším diskuzi - Radime 205, můžeš prosím upřesnit prodejnu hydr. ventilů v Havířově? Snad budu mít dostatek času vyhledat prodejnu,ale bez adresy jsem vedle, dík. Volno, pokračujte ;)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

E91 N52B30 :)
Kubrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 03 srp 2006, 21:15
Bydliště: Východ

Příspěvek od Kubrt »

Jo díky, důležitá je adresa
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“