Nazdar rádcové!Zajímalo by mě, (jenom čistě ze zvědavosti)jesli pasuje hlava válcu z 16-ti ventilovky na 8-mi ventilovku.
O I TDi - 66 nebo 81 kW.A kdyby jo, co to obnáší a jesli se to vyplatí.Díkes za názory a postřehy.
Jesli existuje ňáká 16-ti ventilovka TDI na Octě I s rotačkou.
Hlava - O I TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
za prvé bych řešil rozvod pak detailyTDI tech píše:Ked by sy chcel dat 16V hlavu na 2.0TDI 8V PD tak by si musel vymenit aj piesty zo 16V. Hlavy AGR/AHF/ALH/ASV su rovnake, niektore sa lisia iba priemerom voditiek ventilov.

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!