Vieš čo ja som mal golfa 3 TDI A by si sa ani neposral trošku urobené ale nemal by si šancutemp09 píše:ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....jack91 píše:a to ma co za auto, motor:)Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon![]()
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
1,8 T 110kW a 132kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak se podivej na volne pohary v rally ve Finsku a pak mluv:)lt.kubosh píše:Ja nevím jak by dopadla formule, ale v rallye jsem moc zadohrabů neviděl.AndrewN píše:
Zvrhlo se to tu v debatu o akceleraci, rychlosti atd. Tak ta velká výhoda je snad jasnáKam jde většina váhy auta při akceleraci? Další výhoda, akcelerace v zatáčce. Možná to člověk pochopí, když si predstavi jak by dopadla Formule 1 s prednim nahonem
AndrewN to napsal dobre, vetsina s fora ma koncernove auti jen kvuli super cenam dilu, servisu a upravam, kazdy by rad jezdil v E90 3l ci X5, ale kazdy se boji pripadnych problemu
o jizdnich vlastnostech e90 se snad nemusime bavit
Golf TDi PD 74kW, 03.
Lenze tu sa bavia o e90 335D, a to porovnavat s G3, O1,2 tuningami je non-sense...Ak o to ide trosku urobena e90 320d v zakladnej soft uprave za 13 litrov sa robi na 450NMrudy5 píše:Vieš čo ja som mal golfa 3 TDI A by si sa ani neposral trošku urobené ale nemal by si šancutemp09 píše:ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....jack91 píše: a to ma co za auto, motor:)
vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
-
pmmoto
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 28 čer 2007, 12:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Lenze tu se bavia o e90 320D....že ho nikdy žádný koncernový do 2l vč RS nedalo....temp09 píše:Lenze tu sa bavia o e90 335D, a to porovnavat s G3, O1,2 tuningami je non-sense...Ak o to ide trosku urobena e90 320d v zakladnej soft uprave za 13 litrov sa robi na 450NMrudy5 píše:Vieš čo ja som mal golfa 3 TDI A by si sa ani neposral trošku urobené ale nemal by si šancutemp09 píše: ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....lenze seriove vykony su robene z nejakych dovodov, nepotrebujem za 20 tis. km menit motor..A potom co? zalepis si na G3 EGR aby si bol rychlejsi a rozstrelis sa o strom lebo na normalnej ceste su aj zakruty?
to pmmoto...
berem vsetko ako seriu...ved si porovnaj seriovu e90 320d ktora ma 350Nm vymakany podvozok...O2 RS tdi je tazsia a ma nejakych 320Nm....rozdiel 10 koni podla mojej skusenosti zacnes pocitovat od 200 km/h ked uz som o 2 auta vpredu.....uz tie najnovsie koncerny nepoznam a nejazdil som, ale najnovsia superba na dialnici chvilku drzi krok kym sa zacnem vzdalovat...ale napr. Golf V GT TDI takto uz je slusne urobene auto ale tie som tu videl zatial 2...spominana e90 335D to uz je podla mojho nazoru uuuuplne ina liga....
Re: to pmmoto...
Vymakaný podvozok a sused dáva každý rok 27 tis iba do podvozku a mám 3 kamarátov čo ich majú ale žeby to bolo iné vozenie alebo lepšie ako napr. AUDI nemôžem povedať a je to ako formula prídeš na trošku trávy a nedaj aby bola mokrá tak sa to auto ani neposerie je to dobré auto ale na ideálne cesty rovné diaľnice . a tá pružnosť porovnaj si to 150PS BMW s 150PS AUDi a neverím že mi ty újdeš ked budeme mať 200KM/h o dve autá to by som chcel vidieť alebo GOLF ARL 150PS kamatrát pokiaĺ to BMW 320d nečipol ani sme nevedeli že to ide a bart ma ALFU 156 2.4 JTD trochu čipnutú základ 100KW a t 320D nedchá na dialnici za sebou ako nič.temp09 píše:berem vsetko ako seriu...ved si porovnaj seriovu e90 320d ktora ma 350Nm vymakany podvozok...O2 RS tdi je tazsia a ma nejakych 320Nm....rozdiel 10 koni podla mojej skusenosti zacnes pocitovat od 200 km/h ked uz som o 2 auta vpredu.....uz tie najnovsie koncerny nepoznam a nejazdil som, ale najnovsia superba na dialnici chvilku drzi krok kym sa zacnem vzdalovat...ale napr. Golf V GT TDI takto uz je slusne urobene auto ale tie som tu videl zatial 2...spominana e90 335D to uz je podla mojho nazoru uuuuplne ina liga....
Re: to pmmoto...
Najazdil som zatial 40 tis. km a do podvozku ani korunu, a absolutne do nicoho som nevrazil ani korunu..Neviem co myslis pod pojmom "pruznost" ale neviem ci to neni nejaky prezitok VW TDI o tom neprirodzenom zatahu v jednom momente...Ini zase ocenuju kulturnost BMW CR ked sa chova v podstate ako benzin s pravidelnym priebehom...e90 320d ma 350Nm v zaklade tak neviem ci ste mali nejaky 500Nm monstra ked ste nevedeli ze e90 320D ide.....trosku sa mi zda podla tych koni ze skor rozpravas o generaciu nizsej 150PS E46 ako o 163PS alebo 177PS e90....nehnevaj sa alfa do diskusie nepatri...rudy5 píše:Vymakaný podvozok a sused dáva každý rok 27 tis iba do podvozku a mám 3 kamarátov čo ich majú ale žeby to bolo iné vozenie alebo lepšie ako napr. AUDI nemôžem povedať a je to ako formula prídeš na trošku trávy a nedaj aby bola mokrá tak sa to auto ani neposerie je to dobré auto ale na ideálne cesty rovné diaľnice . a tá pružnosť porovnaj si to 150PS BMW s 150PS AUDi a neverím že mi ty újdeš ked budeme mať 200KM/h o dve autá to by som chcel vidieť alebo GOLF ARL 150PS kamatrát pokiaĺ to BMW 320d nečipol ani sme nevedeli že to ide a bart ma ALFU 156 2.4 JTD trochu čipnutú základ 100KW a t 320D nedchá na dialnici za sebou ako nič.temp09 píše:berem vsetko ako seriu...ved si porovnaj seriovu e90 320d ktora ma 350Nm vymakany podvozok...O2 RS tdi je tazsia a ma nejakych 320Nm....rozdiel 10 koni podla mojej skusenosti zacnes pocitovat od 200 km/h ked uz som o 2 auta vpredu.....uz tie najnovsie koncerny nepoznam a nejazdil som, ale najnovsia superba na dialnici chvilku drzi krok kym sa zacnem vzdalovat...ale napr. Golf V GT TDI takto uz je slusne urobene auto ale tie som tu videl zatial 2...spominana e90 335D to uz je podla mojho nazoru uuuuplne ina liga....
Kam jde většina váhy auta při akceleraci? Další výhoda, akcelerace v zatáčce. Možná to člověk pochopí, když si predstavi jak by dopadla Formule 1 s prednim nahonem