Olej a TDI PD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
servis to na to svede,i když jezdíš na čistou značkovou naftu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 srp 2006, 12:17
MirekX
ve ''značkovém servise Škoda'' hledali závadu proč auto nestartuje, po 14 dnech metodou že brali z nového auta jednotlivé díly zjistili problém se vstřik.jednotkami s novými to nastartovalo ,vstřikovací jednotky poslali někam do Soběslavi na expertízu poslední tel. info bylo že jsou zadřené a ani nejdou opravit že ukapávají zatím čekám na vyhotovení písemné zprávy nevím co si o tom mám myslet
ve ''značkovém servise Škoda'' hledali závadu proč auto nestartuje, po 14 dnech metodou že brali z nového auta jednotlivé díly zjistili problém se vstřik.jednotkami s novými to nastartovalo ,vstřikovací jednotky poslali někam do Soběslavi na expertízu poslední tel. info bylo že jsou zadřené a ani nejdou opravit že ukapávají zatím čekám na vyhotovení písemné zprávy nevím co si o tom mám myslet
tak jak to dopadlo
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Má už někdo zkušenost s PDckem a s bionaftou? Lze s tím jezdit 1:1 olej:nafta? Mám nový auto a než to tam naleju, chtěl bych nějakou informaci.. Starší Oct. neměla zádný problémy-100%bionfta, 1:1 kerosin: bionafta,1:1 olej:bionafta (v létě). Díky za jakoukoli radu nebo zkušenost.
Oct.TDI 66kW,225.000km na kerosin a bionaftu - bez komplikací. Od 9/2006 2.0 TDI 103 kW má 17.500km a co bude dál...