
Zámennosť vstrekovacích čerpadiel (ako to v skutočnosti je)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
j
a kde na vv zraz 1O.10 ty hmm ja neviem o nicom inac nemozem ist vtedy nikde lebo mam hasicku sutaz 

Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
f
ale ale misovv ale pisem ???????????? kukaj kiki 

Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
disKoC4 píše:koco dakujem ti za super info.....jazdim do BA takze niekedy by sme si to mohli predat ak nezozeniem afn cerpadlo, ja mam problem taky ze auto na volnobehu a ked pridam plyn na cca 1400ot/min vacsinou ked je uz zohriate tak ide nepravidelne, trasie autom proste zle je to, predvcerom mi to uz urobilo za jazdy, podradil som, zdvihol tym padom otacky a zase to zmizlo no, akoze behat sa na tom da v pohode len ked stojim napr. na semafore alebo po dlhsej jazde ked ho nechavam vychladnut tak je to neprijemne musim pridat plyn na cca 950ot, aby to prestalo triast, no podla vsetkeho co som uz skusal tak to musi byt uz iba cerpadlo alebo mozno vstrekovace.....ale skor to cerpadlo lebo ked stojim v kopci predkom dolu tak to robi takmer stale ale ked stojim v kopci predkom hore tak to nerobi vobec.....
najprv daj preskusat vstreky ako rozprasuju ,
potom premeraj kable medzi RJ a cerpadlom a pohybuj s nimi ci nie su KO .. ( ja som ich mal poprerusovane a behal niekedy odpor az k Mohm om.. ak si uvedomis ze cerpadlo vyhodnocuje veci odporom ..potom to pekne RJ odrbkava
a posledny bod je cerpadlo ..
vlastna skusenost

GIV var asz 4mot upraveny