Není to idealni :(
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
no, jak to tak líčíš, tak mam spíš dojem, že ti většina vody jde přes výměník a zbejvá málo na topení...(Máš paralelní zapojení výměníku a topení, takže voda jde tam, kde je menší odpor. Pokud má výměník menší odpor než topení, což asi klidně může bejt, půde většina vody výměníkem) Šáhni na výměník, jestli je horkej a nebo jinak čekni, jestli se ti volej hřeje v pohodě, pokud jo, tak mam asi pravdu a pomohlo by trochu seškrtit průtok výměníkem ňějakým zůženým místem. A nebo pak zapojit výměník do jinýho okruhu, ale to se těžko radí, když nevim, jak to je na fiatu řešený. Já mam třeba zapojenej výměník do série s chladičem motorovýho oleje a friťák vohřátej do pohody a s topním taky žádný problémy...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Bych to zkusil zapojit do serie s radiatorem topeni, ja to tak mam.Ten ubytek tepla, ktery se preda oleji je si myslim relativne maly.Pokud tam tedy neni ventil privodu k topeni.Ja ho tam nemam, do radiatoru mne jde tepla voda vzdy a reguluji teplotu do kabiny vzduchovyma klapkama.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
- Tkevlar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 23 led 2006, 17:29
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Už mám doma, jen čekám až mi vyrobí protiku, abych to mohl napojit na hadice.Radim205D píše:A az to budes vsechno mit, tak taky pouvazuj nad predehrevem vody jak to maji koncernove motory od VW a uvidis jak ti bude teploucko
Alda164: asi ten ventil na uzavření topení vyhodím a dám to bez něj a zapojím do serie.
Ještě se mi ztrácí voda. Musím přijít na to kde, Fridex je drahý.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
ex. Fiat Tipo 1.7D