Není to idealni :(

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

no, jak to tak líčíš, tak mam spíš dojem, že ti většina vody jde přes výměník a zbejvá málo na topení...(Máš paralelní zapojení výměníku a topení, takže voda jde tam, kde je menší odpor. Pokud má výměník menší odpor než topení, což asi klidně může bejt, půde většina vody výměníkem) Šáhni na výměník, jestli je horkej a nebo jinak čekni, jestli se ti volej hřeje v pohodě, pokud jo, tak mam asi pravdu a pomohlo by trochu seškrtit průtok výměníkem ňějakým zůženým místem. A nebo pak zapojit výměník do jinýho okruhu, ale to se těžko radí, když nevim, jak to je na fiatu řešený. Já mam třeba zapojenej výměník do série s chladičem motorovýho oleje a friťák vohřátej do pohody a s topním taky žádný problémy...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

Bych to zkusil zapojit do serie s radiatorem topeni, ja to tak mam.Ten ubytek tepla, ktery se preda oleji je si myslim relativne maly.Pokud tam tedy neni ventil privodu k topeni.Ja ho tam nemam, do radiatoru mne jde tepla voda vzdy a reguluji teplotu do kabiny vzduchovyma klapkama.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

A az to budes vsechno mit, tak taky pouvazuj nad predehrevem vody jak to maji koncernove motory od VW a uvidis jak ti bude teploucko :D
E91 N52B30 :)
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

Radim205D píše:A az to budes vsechno mit, tak taky pouvazuj nad predehrevem vody jak to maji koncernove motory od VW a uvidis jak ti bude teploucko :D
Tak to já nepotřebuji, VM motor vyvíjí ztrátové teplo až až :) :)
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Radim205D píše:A az to budes vsechno mit, tak taky pouvazuj nad predehrevem vody jak to maji koncernove motory od VW a uvidis jak ti bude teploucko :D
Už mám doma, jen čekám až mi vyrobí protiku, abych to mohl napojit na hadice.

Alda164: asi ten ventil na uzavření topení vyhodím a dám to bez něj a zapojím do serie.

Ještě se mi ztrácí voda. Musím přijít na to kde, Fridex je drahý.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“