akutní problém!ESP/ABS kodování-vyřešeno!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
akutní problém!ESP/ABS kodování-vyřešeno!
Prosím,nevíte někdo přesný postup kódování a nastavení snímače úhlu volantu na systému Bosch ESP/ABS 5.7 s VW Passat 2004. Došlo k výměně vadné celé hydraulické jednotky za starší, systém hlásí chybu špatné kodóvání a chybu na snímači ú.natočení-nevyrovnáno. Kódování "nové" vyměněné jednotky je ale 00000 což nechápu, po zadání nového kódu,vypnutí klíčku na min nic, furt to samé, zkoušel jsem dát login 40168 a nic, stále to hlásí kódování špatné atd. To samé nelze provést s tímto loginem i základní nastavení snímače. Nevíte tedy někdo přesný postup? Vis mám, je tam popsán pouze systém 5.3 a ten nefunguje.
Naposledy upravil(a) T dne 15 říj 2009, 14:32, celkem upraveno 1 x.
Vše je už OK:Uvedu zde postup: pokud došlo k výměně jednotlivých snímačů či samotné jednotky Bosch ESP/ABS verze 5.3/5.7 na Passat,A4, Superb svítí kontrolky,chyby ohledně kódování,atd. je zapotřebí nakódovat jednotku:
1)zadat správný login pro kódování jednotky(záleží na motoru a převodovky,vše naleznete na open.obd.de)-např. 09555 u motoru AWS
2)provést příslušné kódování, zapsat jiné nenulové číslo dílny(WSC), potvrdit
3)V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEVYPÍNAT KLÍČEK!(svorku 15)
4)zadat správný login-40168 na provedení základního nastavení snímače úhlu natočení volantu,snímače bočního zrychlení a snímače stáčivé rychlosti,příp. snímače tlaku v systému
5)nastavit volant přesně rovně(resp. kola), aktivovat základní nastavení kanál 1, otočit volantem min.15st. doleva, pak ze základní pozice 15st. doprava, nastartovat(lépe už nastartováno), provést zkušební jízdu tak,aby volant byl min 90st. natočen jízda do zatáčky(kruhák cca do 30km/h), pak na druhou stranu, jízda rovně, rychlé sešlápnutí brzdy
6)zpět v základním nastavení, odpojit VAG.
Případně,pokud někomu svítí kontrolky,chyba-test systému aktivní, systém stále hledá jízdní podmínky pro kompletní zákl.nastavení a to i po vypnutí klíčku!Je zapotřebí už např. bez VAG provést jízdní test,než začnou kontrolky postupně zhasínat.
1)zadat správný login pro kódování jednotky(záleží na motoru a převodovky,vše naleznete na open.obd.de)-např. 09555 u motoru AWS
2)provést příslušné kódování, zapsat jiné nenulové číslo dílny(WSC), potvrdit
3)V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEVYPÍNAT KLÍČEK!(svorku 15)
4)zadat správný login-40168 na provedení základního nastavení snímače úhlu natočení volantu,snímače bočního zrychlení a snímače stáčivé rychlosti,příp. snímače tlaku v systému
5)nastavit volant přesně rovně(resp. kola), aktivovat základní nastavení kanál 1, otočit volantem min.15st. doleva, pak ze základní pozice 15st. doprava, nastartovat(lépe už nastartováno), provést zkušební jízdu tak,aby volant byl min 90st. natočen jízda do zatáčky(kruhák cca do 30km/h), pak na druhou stranu, jízda rovně, rychlé sešlápnutí brzdy
6)zpět v základním nastavení, odpojit VAG.
Případně,pokud někomu svítí kontrolky,chyba-test systému aktivní, systém stále hledá jízdní podmínky pro kompletní zákl.nastavení a to i po vypnutí klíčku!Je zapotřebí už např. bez VAG provést jízdní test,než začnou kontrolky postupně zhasínat.