
EGR ventil - netesnost??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
mám to taky poblitý olejem, kterej stejká po hlavě až k turbu, ale není to tak strašný. Ten zvuk jako BLOW Off ventil mam taky, ale jen po ubrání plynu při záteži, to jsem myslel, že je normální odfuk turba než se lopatky zpomalý...egrr mam off záslepkou...mám řešit to utěsnění taky? Je fakt, že motor by víc vzduchu chtěl a možná tady je zbytečnej únik
Když koukám na ten plech s trubičkou, tak se musí asi "rozpertlovat" co?

No proto si myslím, když už je zpětné vedení spalin zaslepené, že bude lepší utěsnění těch dvou otvoru z venku EGR ventilu a musí být vše ok. Navíc, když poté budu chtít vše dát do původního stavu, tak opět uvolním díry, odendám záslepku vedení spalin a je to. Žádné destruktivní rozebírání ventilu atd...
Octavia I 1,9 tdi ASV, r.v. 2001
já ucpal ty boční a už nic neteče, tuším že sem ta vyříznul M6 a do nich natočil a zalepil červíky a OK!!! už žádný spálený olej a smrad od svodů 

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
takze jsem sundal egr ventil a sundal to plechovy viko, do ktereho jde hadicka. Je to docela opruz sundavat, drzi to tam jako vicko na zavarenych okurkach, takze stoubovat a pacit a pacit


jak sundate viko, tak je na rade odvrtani ventilu, jinak ventil nevyndade. Takze oddelat zaslepku egr a vrtakem odvrtat cep nebo co to je ventilu a pak cely ventil jde krasne vyhahnout vrchem (kde bylo plechovy viko)

osmickou jsem provrtal trubku, kde byl ventil a pak jsem to vzal zavitnikama M10 (pozor v trubce je jeste nejaka plastova vlozka, tak ji dostante ven)


pak jsem egr radne vymyl (je tam pak spousty spon, tak az se vam to nedostane do motoru, takze radne vyplachnout!!!)

po vyfoukani jsem na sroub dal lepidlo na srouby

a dotahl na fest sroub

potom jsem dal zpet plechove viko coz je jeste horsi nez to sundavat, zpet nasroubil zaslepku egr a cely ventil vratil na auto
tot vse a neni to vubec tezke!!!
[/url]


jak sundate viko, tak je na rade odvrtani ventilu, jinak ventil nevyndade. Takze oddelat zaslepku egr a vrtakem odvrtat cep nebo co to je ventilu a pak cely ventil jde krasne vyhahnout vrchem (kde bylo plechovy viko)

osmickou jsem provrtal trubku, kde byl ventil a pak jsem to vzal zavitnikama M10 (pozor v trubce je jeste nejaka plastova vlozka, tak ji dostante ven)


pak jsem egr radne vymyl (je tam pak spousty spon, tak az se vam to nedostane do motoru, takze radne vyplachnout!!!)

po vyfoukani jsem na sroub dal lepidlo na srouby

a dotahl na fest sroub

potom jsem dal zpet plechove viko coz je jeste horsi nez to sundavat, zpet nasroubil zaslepku egr a cely ventil vratil na auto
tot vse a neni to vubec tezke!!!
[/url]
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

zdravim vas, ja riesim taky isty problem s tyn nestastnym EGR ventilom, po vybratni krytu motora cely EGR od oleja.. po vycisteni ventilu nebolo vidno olej 2 dni, teraz znova tecie niekedy pod membranou alebo cez dierky... citam tu ze sa to da odstranit tak to este skusim, povod moze byt aj v turbe ale zatila ide ako ma...
VW Passat 3 BG