tomelka píše:Dal sem tam origo a motor běží na 4válce To sem tam nenapsal... Motor mě po 25tis. s 764 začal jít nepravidelně jakoby na 3. Tak sem postupně vyndával vstřiky a až ten poslední byl ůplně mokrý jinak ty tří ůplně černý Tak sem v tom čtvrtém vstřiku vyměnil trysku za původní a motor běžel krásně.... co vy na to???
co lejes do auta za naftu a kdy naposled jsi menil palivovej filtr ?
tomelka píše:Dal sem tam origo a motor běží na 4válce To sem tam nenapsal... Motor mě po 25tis. s 764 začal jít nepravidelně jakoby na 3. Tak sem postupně vyndával vstřiky a až ten poslední byl ůplně mokrý jinak ty tří ůplně černý Tak sem v tom čtvrtém vstřiku vyměnil trysku za původní a motor běžel krásně.... co vy na to???
co lejes do auta za naftu a kdy naposled jsi menil palivovej filtr ?
Tankuju normálně u pumpy a filtr sem měnil když sem auto koupil, od té doby najeto cca 30tis
Bóďa píše:Tomas.cz měl na mysli podložku uvnitř, mezi tryskou a vstřikem. Ne mezi vstřikem a hlavou.
Fratelli nezatracuj, i Rolls Royce se může pokazit.
Aha ,špatně sem to pochopil, měnil sem i za jiný vstřik z touto tryskou a pořád stejný výsledek, jakoby na 3 válce bílí čoud a nespálená nafta.
Bóďa píše:Tomas.cz měl na mysli podložku uvnitř, mezi tryskou a vstřikem. Ne mezi vstřikem a hlavou.
Fratelli nezatracuj, i Rolls Royce se může pokazit.
To samzřejmě může. Sem naštvanej a nevim co na to kluci v DP...
Nezná.Tos špatně pochopil,mě šlo o ty italské věci.
Tak chlapáci sice mě to trvalo než sem tu trysku dostal do bosch servisu a tam zjistili že je tryska prasklá, doslova prasklé tělo trysky co se montáží na 100% stát nemohlo, podle nich prý vada materialu, že se to stává... tak skusim tu reklamaci, na podzim sem posílal do DP mail a žádná odpověď tak uvidíme...