Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
forgacl
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 bře 2009, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od forgacl »

Takže, Vymenený MAP 051C, vyčisteny ERG ventil. Rozdiel:
pri 4-5 srupni, cukanie v nizkych otackach skoro necitit, avsak to trasenie este stale je. Som v koncoch. VAG O.K. (wallbash)
SUPERB 1,9 TDI 96kW/122 kW,
vojta29
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 15 bře 2009, 23:33
Odpovědi: 0

Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Příspěvek od vojta29 »

Tak pánové po dlouhém odhalování a vyměňování dílů o kterých jsem myslel že by to mohly dělat jsem nakonec přetěsnil vstřikovače takovou tou sadou těsnění okroužků atd. a je po problému auto jede plynule od nízkých otáček a na 4 a 5ku od 1500ot pedál na podlaze v pohodě akceleruje a ani neškubne.Takže vyřešeno.....
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

no vidis, to nas nenapadlo :D Gratulujem.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
karadžo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 bře 2009, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy

Příspěvek od karadžo »

Taky ti gratuluju a hned jak bude trochu času tak seženu taky ty okroužky a dám hned vědět jak sem dopadl,kéž by to bylo tak jednoduché :? Ale naděje umírá poslední :D
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

karadžo píše:Taky ti gratuluju a hned jak bude trochu času tak seženu taky ty okroužky a dám hned vědět jak sem dopadl,kéž by to bylo tak jednoduché :? Ale naděje umírá poslední :D
Myslel jsem, že když jste měnili vstřiky, tak jste dali nový těsnění. (LOL) :-D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
karadžo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 bře 2009, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy

Příspěvek od karadžo »

No tak to já sem taky myslel ale skutečnos je asi jiná-NOGIS necháme se překvapit????????? :-D
Daf
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 14 zář 2008, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Daf »

Kluci

řeším to samé cukání a třesení,ale mě to píše "čidlo nadmořské výšky/plnícího tlaku - nesmyslný poměr"

Nevíte kde je tohle podělaný čidlo? Myslel jsem,že to je to v plastový trubce za motorem.Ale tady někde na fóru jsem zase četl,že snad by mělo být v řídící jednotce?

Mám 1.9tdi ,2001,74kw,PD

Jo a ještě maličkost,mám u tohohle motoru variabilní turbo nebo obyč?

Díky moc...
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Daf píše:Kluci

řeším to samé cukání a třesení,ale mě to píše "čidlo nadmořské výšky/plnícího tlaku - nesmyslný poměr"

Nevíte kde je tohle podělaný čidlo? Myslel jsem,že to je to v plastový trubce za motorem.Ale tady někde na fóru jsem zase četl,že snad by mělo být v řídící jednotce?

Mám 1.9tdi ,2001,74kw,PD

Jo a ještě maličkost,mám u tohohle motoru variabilní turbo nebo obyč?

Díky moc...
jedno podelane cidlo je v RJ motoru (nadmorska vyska-atm.tlak) a druhe na sacom potrubi (plniaci tlak) (noteeth) ocividne jedno keca, otazne je ktore, mrkni sa vo VAGu na hodnoty, v klude by mali obidve ukazovat okolo 980mbar , ak jedno ukazuje viac/menej (bez motora) tak to je v haji, odchylka +/-20mbar je ok, 100 uz je pruser
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

KDO PORADÍ ?? Při dosažení 2500 otáček auto začne škubat.Při nižších otáčkách se nic neprojevuje.
Vyměnil jsem už pal.čerpadlo v nádrži,tandem.čerpadlo,pal.filtr,váhu vzduchu.EGR ventil.Vše jsem
měl půjčené od známého z vrakáče.Nevěřím že by některý z dílů vykazoval stejnou závadu.
Už nevím jak dál.POMÓÓÓÓÓÓC.Asi mě klepne.Přes 2500 ot. se dostanu třeba na 4000 ale to škubání je tak výrazný že mu to málem zavřelo
notebook. Je to jako kdybys vypínal a zapínal klíček,ale na vyšší ot. to i přes to cukání dostanu.
Vstřiky jsem měl venku a dal nový gumičky.
Jsem u toho amatér To auto mám
teprve od ledna. :? :?
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

skusil by som kabelaz ku vstrekom. A ten EGR je najlepsie zaslepit.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

Nemyslím že je to EGR. Když jsem ho vyměnil tak by se to nějak projevilo.
Ale vše bezezměny.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Uživatelský avatar
Alinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2007, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alinek »

Stejně bych ho zaslepil, auto se akorát uleví.
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Re: Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Příspěvek od urgi »

vojta29 píše:Tak pánové po dlouhém odhalování a vyměňování dílů o kterých jsem myslel že by to mohly dělat jsem nakonec přetěsnil vstřikovače takovou tou sadou těsnění okroužků atd. a je po problému auto jede plynule od nízkých otáček a na 4 a 5ku od 1500ot pedál na podlaze v pohodě akceleruje a ani neškubne.Takže vyřešeno.....
mozes da prosim nejaky navod na vymenu Dik
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

Tak mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí
plynu se to začne dusit jako by nešla nafta. Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.

Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516
(wallbash) (wallbash) (wallbash)
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
autosharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 20 zář 2009, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK NM

Příspěvek od autosharan »

daniel.987 píše:Někdo mi říkal že třeba na AUY to dělají konektory na vstřikách. Sundat víko přihnout a uvidí se, prej měnili na záruku svazky na hlavě, ale nevím jen jsem to četl. Možná by se tomu dalo věřit, má s tímhodně lidí.
ahojte...........ak su to kontakty na liste tak to vag zaznamena a vypise konkretny valec/trysku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“