Omlouvám se fanouškum francouzských automobilek ale mám tu problem s koprodukcí (motorizace stejná)
Opel Vivaro 1.9Dti 74kW rv.2005 .Ráno když je studený tak nestartuje, svíčky vyměněny - žhaví cca 15s , čidlo teplovy, pal. filtr, el. mag. ventilek na zpátečce od vstřiků a vysokotlak. čerpadla - vyměněno. Nafra zdá se že nepadá. I když namačkám tou pumpou vedle filtru. Ráno chytne až na cca 10x tím že pak pozvolna začne chytat až nastartuje pak chytne na brnk - zavzdušnuje se? V oplu nevijou byloto tam týden. Jednotka bez závad. Děkuji
Renault Trafic 1.9dci 74kW nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V tý pumpičce je ventil, ten umí odejít, vyskákal jsem se na tom na Renaultu opravdu dost. Popiš více ten zvuk když se motor rozbíhá je to zrychlující kuck kuck kuck hnnnn?
Dával si mu z flašky přímo do čerpadla. Zaručený postup je tento:
Vezmi PETku do víčka namontuj úzký ventil, koupíš v instalatérství. Omotej Petku důkladně páskou, abys ji byl schopen pověsit na kapotu. Od ventilu na PETce k čerpadlu navedeš hadici a necháš motor chvilku běžet dostatečně dlohou. po chcípnutí nech petku naistalovanou pěkně přes noc a ráno se uvidí. Je to taková první cesta.
Tlak v railu počítám v Opelu měřili? Na svíčky počítám 12V jde a mají 10A každá odběr
Tlaky počítám měřili?
Dával si mu z flašky přímo do čerpadla. Zaručený postup je tento:
Vezmi PETku do víčka namontuj úzký ventil, koupíš v instalatérství. Omotej Petku důkladně páskou, abys ji byl schopen pověsit na kapotu. Od ventilu na PETce k čerpadlu navedeš hadici a necháš motor chvilku běžet dostatečně dlohou. po chcípnutí nech petku naistalovanou pěkně přes noc a ráno se uvidí. Je to taková první cesta.
Tlak v railu počítám v Opelu měřili? Na svíčky počítám 12V jde a mají 10A každá odběr
