Dotaz na Vag kabel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Dotaz na Vag kabel
Ahoj mám Vag-com HEX-CAN-USB kabel vyrobce rooss tech. chci se zeptat jestli mate taky piny 4,5 GND tak o mm vic vystouple nez ostatni (jsou to ty prostredni v horni rade)
diky
diky
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Soudruzi to udělali proto, protože piny 4 a 5 jsou kostra a je tudíž žádoucí, aby se při zasouvání nejprve propojily kostry obou zařízení a pak teprve datové linky a napájení!
Je to tedy nejen správně, ale i velmi užitečné. Vzhledem ke konstrukci konektoru pochybuji o tom, že by prodloužení těchto pinů negativně ovlivňovalo kontakt těch ostatních. Příčinu hledej spíš v zapadlých kontaktech v zásuvce.
Mimochodem stejné řešení používá celá řada konektorů, nejen u aut. Stačí se třeba pozorně podívat na A-konektor USB...
Je to tedy nejen správně, ale i velmi užitečné. Vzhledem ke konstrukci konektoru pochybuji o tom, že by prodloužení těchto pinů negativně ovlivňovalo kontakt těch ostatních. Příčinu hledej spíš v zapadlých kontaktech v zásuvce.
Mimochodem stejné řešení používá celá řada konektorů, nejen u aut. Stačí se třeba pozorně podívat na A-konektor USB...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: 26 led 2006, 11:41
- Bydliště: SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
presnevagus píše:Soudruzi to udělali proto, protože piny 4 a 5 jsou kostra a je tudíž žádoucí, aby se při zasouvání nejprve propojily kostry obou zařízení a pak teprve datové linky a napájení!
Je to tedy nejen správně, ale i velmi užitečné. Vzhledem ke konstrukci konektoru pochybuji o tom, že by prodloužení těchto pinů negativně ovlivňovalo kontakt těch ostatních. Příčinu hledej spíš v zapadlých kontaktech v zásuvce.
Mimochodem stejné řešení používá celá řada konektorů, nejen u aut. Stačí se třeba pozorně podívat na A-konektor USB...
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
supr vysvetleni a ma to logiku . . dost uzitecna zalezitost.vagus píše:Soudruzi to udělali proto, protože piny 4 a 5 jsou kostra a je tudíž žádoucí, aby se při zasouvání nejprve propojily kostry obou zařízení a pak teprve datové linky a napájení!
Je to tedy nejen správně, ale i velmi užitečné. Vzhledem ke konstrukci konektoru pochybuji o tom, že by prodloužení těchto pinů negativně ovlivňovalo kontakt těch ostatních. Příčinu hledej spíš v zapadlých kontaktech v zásuvce.
Mimochodem stejné řešení používá celá řada konektorů, nejen u aut. Stačí se třeba pozorně podívat na A-konektor USB...
diky
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: 26 led 2006, 11:41
- Bydliště: SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
aj pri niektorych doskach v PC - pokial pichate usb kluc napr. z predu, resetne,alebo vypne sa pc. ale ked pred zasunutim chytite kovovy ram skrine, vsetko ide ok. podla mna staticka elektrika....
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Já bych taky hledal příčinu spíš v zásuvce auta. Mně už tam od samýho nadavání a vytahování už pořádně ani nedrží. Jinak konektory na orig. HEX-CANech jsou docela precizní. Taky stojej pořádnej ranecMara123 píše:to nevim proč to soudruzi tak udělali, připada mě že kvuli tomu nemaj pak ostatni piny spravnej kontakt a někdy se musi kabelem zahenglat do jine pohohy aby se chytl
ono vw winech existuje takoví chytrý tlčítko bezpečně odebrat zařízení a až teprve potom se může bezpečně odebrat USB paměť...pač když jí náhodou odpojíš když se s ní pracuje tak to odpálíšlake píše:aj pri niektorych doskach v PC - pokial pichate usb kluc napr. z predu, resetne,alebo vypne sa pc. ale ked pred zasunutim chytite kovovy ram skrine, vsetko ide ok. podla mna staticka elektrika....
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: 26 led 2006, 11:41
- Bydliště: SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
váha píše:ono vw winech existuje takoví chytrý tlčítko bezpečně odebrat zařízení a až teprve potom se může bezpečně odebrat USB paměť...pač když jí náhodou odpojíš když se s ní pracuje tak to odpálíšlake píše:aj pri niektorych doskach v PC - pokial pichate usb kluc napr. z predu, resetne,alebo vypne sa pc. ale ked pred zasunutim chytite kovovy ram skrine, vsetko ide ok. podla mna staticka elektrika....
to je sice pekne,ale ja vravim o zasuvani, nie vyberani
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT