Dotaz na Vag kabel

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Dotaz na Vag kabel

Příspěvek od Mara123 »

Ahoj mám Vag-com HEX-CAN-USB kabel vyrobce rooss tech. chci se zeptat jestli mate taky piny 4,5 GND tak o mm vic vystouple nez ostatni (jsou to ty prostredni v horni rade)

diky :)
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
jozefpetrovic
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 17 říj 2006, 13:10

Příspěvek od jozefpetrovic »

Ano mam to aj ja
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Já taky. ;)
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

to nevim proč to soudruzi tak udělali, připada mě že kvuli tomu nemaj pak ostatni piny spravnej kontakt a někdy se musi kabelem zahenglat do jine pohohy aby se chytl (crazy)
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Mara123 píše:to nevim proč to soudruzi tak udělali, připada mě že kvuli tomu nemaj pak ostatni piny spravnej kontakt a někdy se musi kabelem zahenglat do jine pohohy aby se chytl (crazy)
No je to divný ale já s tim henglat nemusim,ještě se mi nestalo že by padla komunikace.
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

Soudruzi to udělali proto, protože piny 4 a 5 jsou kostra a je tudíž žádoucí, aby se při zasouvání nejprve propojily kostry obou zařízení a pak teprve datové linky a napájení!
Je to tedy nejen správně, ale i velmi užitečné. Vzhledem ke konstrukci konektoru pochybuji o tom, že by prodloužení těchto pinů negativně ovlivňovalo kontakt těch ostatních. Příčinu hledej spíš v zapadlých kontaktech v zásuvce.

Mimochodem stejné řešení používá celá řada konektorů, nejen u aut. Stačí se třeba pozorně podívat na A-konektor USB...
lake
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 led 2006, 11:41
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lake »

vagus píše:Soudruzi to udělali proto, protože piny 4 a 5 jsou kostra a je tudíž žádoucí, aby se při zasouvání nejprve propojily kostry obou zařízení a pak teprve datové linky a napájení!
Je to tedy nejen správně, ale i velmi užitečné. Vzhledem ke konstrukci konektoru pochybuji o tom, že by prodloužení těchto pinů negativně ovlivňovalo kontakt těch ostatních. Příčinu hledej spíš v zapadlých kontaktech v zásuvce.

Mimochodem stejné řešení používá celá řada konektorů, nejen u aut. Stačí se třeba pozorně podívat na A-konektor USB...
presne
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

vagus píše:Soudruzi to udělali proto, protože piny 4 a 5 jsou kostra a je tudíž žádoucí, aby se při zasouvání nejprve propojily kostry obou zařízení a pak teprve datové linky a napájení!
Je to tedy nejen správně, ale i velmi užitečné. Vzhledem ke konstrukci konektoru pochybuji o tom, že by prodloužení těchto pinů negativně ovlivňovalo kontakt těch ostatních. Příčinu hledej spíš v zapadlých kontaktech v zásuvce.

Mimochodem stejné řešení používá celá řada konektorů, nejen u aut. Stačí se třeba pozorně podívat na A-konektor USB...
supr vysvetleni a ma to logiku . . dost uzitecna zalezitost.

diky :)
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Vysvětlení je víc než super. Pokud se podíváš třeba na konektor pro LPT, tak tam jsou kolíčky stejně dlouhé a taky se dá ten paralelní port při troše smůly v počítači odprásknout při manipulaci u spuštěného počítače.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34

Příspěvek od mira »

origos: az na to ze by tam by mel bejt kostrenej ten plech okolo.

ale s tim ze se da odpalit souhlas.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ten plech sice kostřenej je, ale pořadí připojení ostatních pinů je náhodné a asi to má za následek odprásknutí portu. To je moje vysvětlení, možná nebude úplně přesné. Já to teda vytahuju a zastrkuju, ale už jsem pár odprásklejch řešil. Vždy to popisovali stejně: Jenom jsem přehodil tiskárnu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
lake
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 led 2006, 11:41
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lake »

aj pri niektorych doskach v PC - pokial pichate usb kluc napr. z predu, resetne,alebo vypne sa pc. ale ked pred zasunutim chytite kovovy ram skrine, vsetko ide ok. podla mna staticka elektrika....
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
tacho
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 18 kvě 2006, 23:59

Příspěvek od tacho »

Mara123 píše:to nevim proč to soudruzi tak udělali, připada mě že kvuli tomu nemaj pak ostatni piny spravnej kontakt a někdy se musi kabelem zahenglat do jine pohohy aby se chytl (crazy)
Já bych taky hledal příčinu spíš v zásuvce auta. Mně už tam od samýho nadavání a vytahování už pořádně ani nedrží. Jinak konektory na orig. HEX-CANech jsou docela precizní. Taky stojej pořádnej ranec :-(
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

lake píše:aj pri niektorych doskach v PC - pokial pichate usb kluc napr. z predu, resetne,alebo vypne sa pc. ale ked pred zasunutim chytite kovovy ram skrine, vsetko ide ok. podla mna staticka elektrika....
ono vw winech existuje takoví chytrý tlčítko bezpečně odebrat zařízení a až teprve potom se může bezpečně odebrat USB paměť...pač když jí náhodou odpojíš když se s ní pracuje tak to odpálíš
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
lake
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 led 2006, 11:41
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lake »

váha píše:
lake píše:aj pri niektorych doskach v PC - pokial pichate usb kluc napr. z predu, resetne,alebo vypne sa pc. ale ked pred zasunutim chytite kovovy ram skrine, vsetko ide ok. podla mna staticka elektrika....
ono vw winech existuje takoví chytrý tlčítko bezpečně odebrat zařízení a až teprve potom se může bezpečně odebrat USB paměť...pač když jí náhodou odpojíš když se s ní pracuje tak to odpálíš

to je sice pekne,ale ja vravim o zasuvani, nie vyberani
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“