Funkce Tandemového čerpadla...??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Funkce Tandemového čerpadla...??
Může mít vliv tandemové čerpadlo u Superba 1.9TDI 96kW na to že někdy auto nechce jít od spodu pořádně do otáček a někdy jede úplně normálně...? Jaká je přesná funkce tandemové čerpadla kromě podltlaku pro brzdy...??
Díky za radu
Díky za radu
Taha naftu k PD tryskam a vyraba podtlak do celeho systemu ovladania
Tvoj popisovany problem je mozno podobny ako mam ja - blbne regulacia tlaku turba treba VAG
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=53917
alebo tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52019
Tvoj popisovany problem je mozno podobny ako mam ja - blbne regulacia tlaku turba treba VAG
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=53917
alebo tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52019
A jak si to pořešil?
a jak si to teda vyřešil?
Mě to začalo dělat současně s tím že mi při opakovaném rychlejším brždění vytvrdne brzdový pedál...tak mám podezření na to tandemové čerpadlo... to si neřešil???
Mě to začalo dělat současně s tím že mi při opakovaném rychlejším brždění vytvrdne brzdový pedál...tak mám podezření na to tandemové čerpadlo... to si neřešil???
Re: A jak si to pořešil?
jirzi-r1 píše:a jak si to teda vyřešil?
Mě to začalo dělat současně s tím že mi při opakovaném rychlejším brždění vytvrdne brzdový pedál...tak mám podezření na to tandemové čerpadlo... to si neřešil???
ahoj mám ten samej problém po více vyšlápnutí brzdy tvrdne pedál a blbě brzdí na tandemu mezi víčkem sem si všim že dou bublinky takže tam něco utíká ale nevim jestli to je ten problém z brzdama?dělal ste to už někdo??

bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?
Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?
Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF
Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?
Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF
Mám něco podobného.
Někdy jede auto jak motorová pila pěkně odspodu a brzdí na tuknutí. Jindy se musí nutit a je docela hlučné a ve stejném okamžiku jdou i hůře brzdy. Musím více tlačit, aby to reagovalo.
Dnes jsem byl na měření podtlaku ve VW a bylo naměřeno -0,75 bar. Technik zkoušel hledat kolik to má správně dávat, ale nenašel to.
Nějak nevím co dál.
Podtlak neutíká, zkoušeno asi po 10hodinách odpojením hadičky od tlumítka. Krásně si to nasálo. I pedál je asi po nějakých 7 hodinách stání měkký a po 3-4 sešlápnutích ztvrdne a po nastartování opět změkne. Tudíš bych nehledal závadu ani posilovači.
Napadá mě nízká kapacita vývěvy na tandemu nebo hadice se zpětným ventilem co vede od vývěvy k posilovači.
Někdy jede auto jak motorová pila pěkně odspodu a brzdí na tuknutí. Jindy se musí nutit a je docela hlučné a ve stejném okamžiku jdou i hůře brzdy. Musím více tlačit, aby to reagovalo.
Dnes jsem byl na měření podtlaku ve VW a bylo naměřeno -0,75 bar. Technik zkoušel hledat kolik to má správně dávat, ale nenašel to.
Nějak nevím co dál.
Podtlak neutíká, zkoušeno asi po 10hodinách odpojením hadičky od tlumítka. Krásně si to nasálo. I pedál je asi po nějakých 7 hodinách stání měkký a po 3-4 sešlápnutích ztvrdne a po nastartování opět změkne. Tudíš bych nehledal závadu ani posilovači.
Napadá mě nízká kapacita vývěvy na tandemu nebo hadice se zpětným ventilem co vede od vývěvy k posilovači.
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off