Lancia Lybra 2,4 JTD problém so studeným štartom

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Lancia Lybra 2,4 JTD problém so studeným štartom

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Za studena keď je vonku pod nulu auto nechce naštartovať, chytá velmi ťažko, treba točiť 30s a viac, žhaviče sú ok, diagnostika v poriadku, po naštartovaní dymí na bielo, za tepla alebo so štartovacím sprejom chytá v pohode.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mrkol by som sa na regulator tlaku a deaktivator tretieho piestu. Tlaky vo valcoch za studena stelen tak pre zaujimavost merali?
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Nie, chystáme sa to spraviť. Kde sa nachádza ten regulátor a deaktivátor? Ako sa kontrolujú? Dík za info.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Na cerpadle. Osciloskopom a velmi citlivim ohmmetrom
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Chycene vstriky. Resi to ted vseci. Vsichni rikaji ze maji zhavice OK,alle pod nulou nestartuje. Ja uz zhanim jine vstriky
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

vstrkovače, nerozprašujú poriadne za studena. vybrať a vyčisiť
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

alpiners2: mylsis si ze pomuze jen vycistit? kdybyb mi to nekdo zarucil,tak to zkusim,ale pis bych koupil nejaky jiny vstriky,ale narazit na zachovalejsi bude asi hledani v kupce sena.Jinak aditivum na to nepomaha
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

veľa krát sú pripchaté dýzy na hrote vstrekovača, 6 dýz po obvode hrotu, keď sú napečené od nafty tak za studena dobre nerozprašujú a už to robí problém. neni nutnosť hneď kupovať nové
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Nech ho ma svoji hlavu :D :D :D :D :D at si je koupi.....
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od matus »

kecka píše:Nech ho ma svoji hlavu :D :D :D :D :D at si je koupi.....
JJ
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Autor diskuze je jiste stastny z vasich dementnich pripominek. (offtopic)
Alpiners: prosim te jak teda na to cisteni? nechat to udela ultrazvukem v nejake firme? nebo co poradis. V BOSHY sem se ptal a rikal myslim 1900 kc,ale videl jsem aj levnejsi firmy,ale nejak si netroufam sam vytahnout vstriky
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

měl jsem do minulýho tejdne taktéž problém se studenýma startama, vyřešil to regulátor tlaku na čerpadle,cena na JTD v Boschi cca 2850Kč,prejevovalo se to při nižších teplotách od cca 0°C níže,auto hrozně dlouho startovalo cca 1Os,někdy chytlo až na druhej pokus,ještě jsem si všiml,že občas za chodu motoru při jízdě a následném vyřazení rychlosti klesaly otáčky tak nízko,že jsem myslel,že auto na volnoběh chcípne.po výměně vše OK. V Boschi tvrdili,že je to teď v zimě dost častá závada na commonrailech.Nejdřív mi ale jeden dieseldiagnostik zjistil,že to bude vadnym vstřikem,ten jsem vyměnil,jelo to trichu líp ale jak přišly větší mrazy opět to nestartovalo.
Výměnu čidla zvládnete každej svépomocí je to na dva torxy.Čidlo neboli taktéž DRV ventil má na špičče sítko který bejvá hodně zanesený nečistotama a hodně lidí si myslí,že to stačí profouknout a je to,údajně se ale uvnitř čidla přidírá unavená pružinka a způsobuje ,že čidlo hlásí malej tlak nafty a tudíž motor nestartuje. (crazy)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

frinta: ty brdo tak pocky to mi prosim te popis. Ja mam problemy se startem od te nuly dolu. V lete to bylo superni. Ale jak rikas kdyz vyradim tak mi zakolisaji otacky. teda nezdecha to ale spadnou mi asi na 700 chvilku se tams kobrtnou a za 2s je to OK. Ja myslle ze to dle asetrvak a je to mozny,ale kamso rikal ze kdyz auto nevibruje pri pridani plynu kdyz ma 1800 otacek,tak neni spatny. Ja na to slapnu pri 1500 a nezavibruje,ale kdzy se rozjizdim na jendicku tedy z otacek volnobehu,tak to vzdy zavibruje. Na dalsi kvalty uz skoro nikdy. kdyz vytocim motor vic je ve OK.
Pry to bude dleat lozisko a pritlacnak spojky,ale tohle by s tim mohlo mit neco spolecne. ale je to celkem palka a nechci to riskovat menit zpusobem co kdyz to bude ono. prvni vymenim spojku a kdyztak si to od nekoho pucim.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ve vyprodeji fiat dilu sjem nasel tohle:D
Čidlo vstřikovacího čerpadla Fiat,Alfa Bravo ,Brava,Multipla,145,146,156 1,9JTD 1998 - 2005 450,00
podle ob. c. to je ale cidlo teploty chladiva cemuz odpovida aj cena.
Jinak ten regulator sem nasel zatim jen za 3500. Zkusim informativne rozhodit site za kolik mi to sezenou moji dodavatele,ale po cenu 2500 se asi nedostanu
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

no mě to dělalo při teplotách od cca tý nuly níž,v létě to bylo úplně OK,ale jak začly mrazy strartoval jsem tak,že statér točil a motor někdy i semtam jakoby škytnul ale naskočil až po delší době,další teplý starty pak byly ok,když jsem ale auto nechal přes noc venku tak ráno to trvalo dlouho.při vyřazení za jízdy taky jak píšeš ty,otáčky spadly hrozně dolů až jsem měl strach,že to chcípne ale pak se vrátily a ustálily.
já to kupoval v Bosch servisu.na netu to měl nejlevnější www.auto-pilot.cz,
já kupoval tedy čidlo na Stilo JTD 85kw ,ale bude to určitě stejny či podobný.

sikin1987 píše:frinta: ty brdo tak pocky to mi prosim te popis. Ja mam problemy se startem od te nuly dolu. V lete to bylo superni. Ale jak rikas kdyz vyradim tak mi zakolisaji otacky. teda nezdecha to ale spadnou mi asi na 700 chvilku se tams kobrtnou a za 2s je to OK. Ja myslle ze to dle asetrvak a je to mozny,ale kamso rikal ze kdyz auto nevibruje pri pridani plynu kdyz ma 1800 otacek,tak neni spatny. Ja na to slapnu pri 1500 a nezavibruje,ale kdzy se rozjizdim na jendicku tedy z otacek volnobehu,tak to vzdy zavibruje. Na dalsi kvalty uz skoro nikdy. kdyz vytocim motor vic je ve OK.
Pry to bude dleat lozisko a pritlacnak spojky,ale tohle by s tim mohlo mit neco spolecne. ale je to celkem palka a nechci to riskovat menit zpusobem co kdyz to bude ono. prvni vymenim spojku a kdyztak si to od nekoho pucim.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“