Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu
PříspěvekZaslal: út únor 02, 2010 10:57 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10222




Mimo t?ma Takze dnes som odvzdusnoval jednu Octu1 podla DP a cely postup som opravil. Teraz je uz spravne. Dakujem vsetkym zucastnenym za doplnenia, postrehy a upozornenia. VSETKYM SA OSPRAVDLNUJEM, ZE SOM PRVY KRAT UVIEDOL DEZINFORMACIU. Mimo t?ma




(prosim presunut do FAQ)

Takze po viacerych dotazoch od clenov fora sem davam cely presny postup (fotoserial) ako odvzdusnit ABS pomocou diag. nastroja VAG-COM. Na prevedenie operacie su potrebne dva osoby. POMOCOU VAG-COMu SA ODVZDUSNUJU IBA PREDNE BRZDY !!! Zadne brzdy sa odvzdusnuju klasicky bez pouzitia VAG-COMu.


Ako prve uvolnime rucnu brzdu, povypiname vsetky spotrebice v aute ako napr. autoradio, vyhrievanie sedadiel, ventilator kurenia, vnutorne osvetlenie atd. Skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplnime (podla potreby).


1, Pripojime interface do diag. zasuvky, zapneme zapalovanie a spustime program VAG-COM.


2. Zvolime RJ 03 - ABS brzdy



3, Klikneme na polozku 04 - zakladne nastavenie



4, Zvolime kanal 001 a klikneme na tlacidlo "Start"



5, Postupujeme podla vyzvy t.j. stlacime brzdovy pedal a drzime ho. Po chvily zacne vrcat cerpadlo ABS a pedal zacne stupat hore resp. tlacit proti nohe (pedal furt drzime stlaceny).



6, program nas vyzve aby sme uvolnili brzdovy pedal, a urobime tak. Druha osoba na odvzdusnovaci ventil (odvzdusnovak) navlecie priesvitnu hadicku (najlepsie ciru), volny koniec hadicky dame do nejakej otvorenej nadoby napr. plastoveho kelimka od Slolviny a pod. (aby nam nevitiekla vytlacena brzdova kvapalina na zem) a uvolni ho (odvzdusnovak). OVZDUSNOVAK UVOLNI IBA NA JEDNEJ STRANE !!! teraz napr, na PRAVEJ (prednej)



7, klikneme na tlacitko "ZAP/VYP/dalsi" (ktore sa nachadza v okne na pravo hore) (odvzdusnovak je stale povoleny)



8, program nas vyzve aby sme asi priblizne 10sekud pockali. Pocas tychto 10s sa znovu rozbehne cerpadlo ABS. (odvzdusnovak je stale povoleny)



9, teraz nas program vyzve aby sme 10x stlacili a uvolnili brzdovy pedal (proste 10x naslapeme na brzdu) Druha osoba (odvzdusnovak je stale povoleny) sleduje ci pocas stlacania brzdoveho pedala je v hadicke vidiet bublinky. (Pri poslednom desiatom slapnuti DRZIME PEDAL STLACENY DOLU na podlahe az kym druha osoba nedotiahne odvzdusnovak). Teraz druha osoba DOTIAHNE ODVZDUSNOVAK a da nam signal ze uz mozeme uvolnit brzdovy pedal. UVOLNIME BRZDOVY PEDAL.



10, Po kroku c.9 skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplnime (podla potreby) a znovu klikneme na tlacidlo "ZAP/VYP/dalsi"



11, znovu postupujeme podla vyzvy t.j. stlacime brzdovy pedal a drzime ho. Po chvily zacne vrcat cerpadlo ABS a pedal zacne stupat hore resp. tlacit proti nohe (pedal furt drzime stlaceny).



12, program nas vyzve aby sme uvolnili brzdovy pedal, a urobime tak. Druha osoba na odvzdusnovaci ventil (odvzdusnovak) navlecie priesvitnu hadicku (najlepsie ciru), volny koniec hadicky dame do nejakej otvorenej nadoby napr. plastoveho kelimka od Slolviny a pod. (aby nam nevitiekla vytlacena brzdova kvapalina na zem) a uvolni ho (odvzdusnovak). OVZDUSNOVAK UVOLNI IBA NA JEDNEJ STRANE !!! teraz napr, na LAVEJ (prednej)



13, klikneme na tlacitko "ZAP/VYP/dalsi" (ktore sa nachadza v okne na pravo hore) (odvzdusnovak je stale povoleny)



14, program nas vyzve aby sme asi priblizne 10sekud pockali. Pocas tychto 10s sa znovu rozbehne cerpadlo ABS. (odvzdusnovak je stale povoleny)



15, teraz nas program vyzve aby sme 10x stlacili a uvolnili brzdovy pedal (proste 10x naslapeme na brzdu) Druha osoba (odvzdusnovak je stale povoleny) sleduje ci pocas stlacania brzdoveho pedala je v hadicke vidiet bublinky. (Pri poslednom desiatom slapnuti DRZIME PEDAL STLACENY DOLU na podlahe az kym druha osoba nedotiahne odvzdusnovak). Teraz druha osoba DOTIAHNE ODVZDUSNOVAK a da nam signal ze uz mozeme uvolnit brzdovy pedal. UVOLNIME BRZDOVY PEDAL.



16, Skontrolujeme stav hladiny brzdovej kvapaliny prip. ju doplnime (podla potreby).


POZNAMKA: Tento poroces opakujeme podla potreby aj niekolko krat az kym nam neprestane ist vzduch z odvzdusnovaku von (na konkretnej strane). V priesvitnej hadicke nesmie byt vidiet ziadne bublinky ani spenenu "emulziu", iba krasnu cistu brzdovu kvapalinu. Pokial tomu tak nieje vratime sa ku kroku c.10 a postup opakujeme na potrebnej strane kde je este furt vzduch. Pokial je to uz OK tak pristupime k dalsiemu kroku c.17.


17, Odvzdusnenie je ukoncene a mozeme opustit polozku "Zakladne nastavenie" klikneme teda na tlacidlo "Zpet" ktore sa nachadza v okne na strede dole



18, kliknutim na tlacidlo 06 - Ukoncenie komunikacie, korektne ukoncime spojenie s RJ 04 - ABS brzdy



Tym je ABS odvzdusnene. Vykoname skusobnu jazdu. Ak sa nam este furt vidi makky brzdovy pedal celu proceduru mozeme zopakovat este raz.


Naposledy upravil TDI tech dne so únor 13, 2010 10:09 pm, celkově upraveno 2 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 02, 2010 11:00 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10222




Dodam este aj video, len ho musim niekde uploadnut.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 02, 2010 11:19 pm Citovat
dudu
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2008
Příspěvky: 250
Bydliště: ZL




velmi pekne

_________________
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út únor 02, 2010 11:29 pm Citovat
josef10
Aktivista
Založen: 29.1.2010
Příspěvky: 1181




TDI tech smekám před tebou klobouk. Jsem rád, že zde na foru máme takového profíka.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st únor 03, 2010 12:02 am Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10222




Uzivatel david53 mi do SZ poslal aj zopar dolezitych faktov ktore s brzdami suvsia.

david53 napsal:
Ahoj, dík, že jsi tímto přispěl, dlouho jsem to taky studoval, i v Autobrzdách Jablonec a tam mi technik tohle poradil. Jen bys mohl ještě k tomu dodat, že je VELMI důležité použít správnou brzdovou kapalinu!!!!!!!
Většina kapalin volně prodejných totiž nesplňuje kritéria viskozity tolik důležitá pro ABS, příp ESP a další systémy k těmto přiřazené... Jde především o schopnost průtoku velmi malými otvory a kanálky v jednotce ABS! Dokonce ani autorizovaný servis mnohdy nepoužívá dobrou kapalinu.
Já jsem kompletně přešel na kapalinu ATE "ESP" a od té doby nemám problém s "podivnými pocity" v pedálu brzdy...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st únor 03, 2010 6:45 am Citovat
nogis
Aktivista
Založen: 29.1.2008
Příspěvky: 3529




Díky za super postup, ale stále to neřeší můj problém. Při prvním pokusu jsem se dostal až na obr.6, pak při zmáčknutí "Další" byly ve všech kolonkách jen N/A. Při všech dalších pokusech to skončilo na obr.5 s tím, že mě čerpadlo vytlačilo pedál nahoru a pak N/A... Zmaten?

Na ten pedál zkusím ještě sehnat tu kapalinu. Takže výměna po desáté. O?i sem tam

_________________
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun, HP sporting, 340/310mm.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st únor 03, 2010 11:06 am Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 13197
Bydliště: Praha




Já používám od ATE tu SL6 DOT4 , píšou na piksle že je speciálně pro ABS/ESP.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt únor 04, 2010 9:35 pm Citovat
venouš
Přispěvovatel
Založen: 4.7.2009
Příspěvky: 291
Bydliště: Ústí nad Labem




ahooj,jsem dnes dal nový zadní brzdič pač zadní byl zarezlej.odvzdušnil 2krat cele auto pak jsem to zkoušel pomocí vagu nekolikrat.bez bublinek ale připada mi ten pedal prostě níž než byl dříve.jinak to brzdí asi normalne.chyby žadne a napady mi taky došly Hlavi?ka

_________________
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt únor 04, 2010 10:21 pm Citovat
misoVW
Aktivista
Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 8049
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN




pojazdi cca 100km, malo by sa to same zlepsit.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt únor 04, 2010 10:43 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10829
Bydliště: Brno




TDI tech napsal:
Uzivatel david53 mi do SZ poslal aj zopar dolezitych faktov ktore s brzdami suvsia.

david53 napsal:
Ahoj, dík, že jsi tímto přispěl, dlouho jsem to taky studoval, i v Autobrzdách Jablonec a tam mi technik tohle poradil. Jen bys mohl ještě k tomu dodat, že je VELMI důležité použít správnou brzdovou kapalinu!!!!!!!
Většina kapalin volně prodejných totiž nesplňuje kritéria viskozity tolik důležitá pro ABS, příp ESP a další systémy k těmto přiřazené... Jde především o schopnost průtoku velmi malými otvory a kanálky v jednotce ABS! Dokonce ani autorizovaný servis mnohdy nepoužívá dobrou kapalinu.
Já jsem kompletně přešel na kapalinu ATE "ESP" a od té doby nemám problém s "podivnými pocity" v pedálu brzdy...
správná brzdová kapalina i pro ESP, je DOT4, to že ATE dělá kapalinu, která má zlepšený vlastnosti pro auta s ESP je věc jiná, má poloviční viskozitu kvůli ESP, aby byly reakce zaručený i ve velkých mrazech, mám ji v autě taky, ale abych řekl pravdu hodím ji pryč, protože v létě mi to brzdí naprd, pedál je měkčí a reakce naopak horší, teď v zimě jak jsou mrazy, tak je to ok, a když nepočítám mrazy jaký jsou letos, tak kolik dní v roce je taková zima, většinou je nad nulou, takže ten přínos pár mikrosekund je podle mě bezpředmětnej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá únor 05, 2010 7:09 am Citovat
ronej
Přispěvovatel
Založen: 2.1.2010
Příspěvky: 72




Ahoj, tak jakou tam dáš DOT4 ? Jakého výrobce preferuješ Mobil Brake Fluid DOT 4 ? http://www.lubstar.info/cz/technicke-listy/Mobil%20Brake%20Fluid%20DOT4%20new.pdf
Jinak TDI parádní návod, dovolil jsem si udělat z toho sešit v PDF , tak doufám, že ti to nebude vadit, ke stažení zde:

http://uloz.to/3886507/abs-odvzdusneni.pdf

_________________
Touran 1,9 TDI,74kW PD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá únor 05, 2010 3:22 pm Citovat
venouš
Přispěvovatel
Založen: 4.7.2009
Příspěvky: 291
Bydliště: Ústí nad Labem




misoVW napsal:
pojazdi cca 100km, malo by sa to same zlepsit.

děkuju skusím stím vydržet.zítra mastím 400km tak pak bude jasno.koupil jsem Ferodo DOT 4.tak snad se ji tam bude libit a umoudrí se to Smile

_________________
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá únor 05, 2010 5:36 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10829
Bydliště: Brno




ronej napsal:
Ahoj, tak jakou tam dáš DOT4 ? Jakého výrobce preferuješ Mobil Brake Fluid DOT 4 ? http://www.lubstar.info/cz/technicke-listy/Mobil%20Brake%20Fluid%20DOT4%20new.pdf
Jinak TDI parádní návod, dovolil jsem si udělat z toho sešit v PDF , tak doufám, že ti to nebude vadit, ke stažení zde:

http://uloz.to/3886507/abs-odvzdusneni.pdf
nevím na koho zněl dotaz, ale my dáváme Bosch a nemám žádnej problém
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá únor 05, 2010 7:38 pm Citovat
ronej
Přispěvovatel
Založen: 2.1.2010
Příspěvky: 72




Ahoj Huml, ptal jsem se tebe, děkuji za typ. V létě to vyměním.

_________________
Touran 1,9 TDI,74kW PD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá únor 05, 2010 8:57 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 10829
Bydliště: Brno




určitě nebude problém použít i od jinýho renomovanýho výrobce, ani jsem tím co jsem napsal nechtěl nějak špinit brzdovky od ATE, jsou určitě kvalitní, jen jsem chtěl říct, že jsem se o té SL6 dočetl, když to vyletělo jako novinka, tak že ji zkusíme a jak jsem psal, pro mě spíš zklamání, možná mám jinej problém, ale to poznám na jaře až budu zase měnit Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 6  
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.