ladíme JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

to Hofik89
klidne prijed podivame se co tam mas za soft,zmerime na brzde a naladime jak budes chtit ;)
Drag Power
Hofik89
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 01 úno 2010, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hofik89 »

paráda.a kde to je v plzni presne, sem tam na skole na koleji na borech. a sem tam kazdej tejden..ale prijel bych tak az za 2-3 tejdny az zacne skola..dik
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

kde bydlis na borech,ja na Hejraku,bychom mohli někdy pokecat...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Hofik89 píše:paráda.a kde to je v plzni presne, sem tam na skole na koleji na borech. a sem tam kazdej tejden..ale prijel bych tak az za 2-3 tejdny az zacne skola..dik
klikni si u me na www a tam mas vsechno ;)
Drag Power
Hofik89
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 01 úno 2010, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hofik89 »

urcite muzeme zero..akorat nevim kde je hejrák (noteeth) , je to nekde poblíž aspon?
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Hejrák je Borská kolej,Hejrovského, zastávka u Teplárny, trolejbus č. 16
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Hofik89
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 01 úno 2010, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hofik89 »

jo já sem na máchova 20..tak to neni moc daleko..to by sme se mohli nekdy sejít az zacne skola..co ty mas za stilo? myslim typ karoserie?
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

máme combíka multijet 120, rok 2006 jede to jako kráva,ale taky přemyšlim o chipu,teď tam dělám brzdy,tak snad přijde chip,ale jinak do školy jezdim se starym ropackym escortem:D starym dědkem,ale pálí pořád dobře,což musim zaťukat:D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Kluci jak se zvysuje tlak turba na JTD 105? jd eto jen regulatorem nebo aj mechanickym zasahem? kamos rikal ze se to da nejak vypodlozkovat,ale vubec nevim kd e ajak se tam dostat. nechci nic brutalniho jen to dostat na ten seriovy vykon
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

sikin1987 píše:Kluci jak se zvysuje tlak turba na JTD 105? jd eto jen regulatorem nebo aj mechanickym zasahem? kamos rikal ze se to da nejak vypodlozkovat,ale vubec nevim kd e ajak se tam dostat. nechci nic brutalniho jen to dostat na ten seriovy vykon
ak ti tlaci menej ako 0.95baru, tak si zrepasuj turbo. Ak pridas turbu so seriovym softom,bude ti padat do nudzoveho rezimu.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

max sem nameril 1870 mBar. To je jasne ze od toho turba nemuzu po 176 tis cekat max plnici tlak. Jen jestli to jde malicko poladit treba na 1,0
Do repasu urcite nepudju kdyz sme to kupoval tak sme pocital s tim ze turbo odjede,ale jak sme postupem casu zjistil co je diesel a dalsi fiat zac,tak uz se drzim hesla co nejmin do toho vrazit a delat jen mechanicke upravicky a opravy s co nejmensima naklama
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

autickar21 píše:
sikin1987 píše:Kluci jak se zvysuje tlak turba na JTD 105? jd eto jen regulatorem nebo aj mechanickym zasahem? kamos rikal ze se to da nejak vypodlozkovat,ale vubec nevim kd e ajak se tam dostat. nechci nic brutalniho jen to dostat na ten seriovy vykon
ak ti tlaci menej ako 0.95baru, tak si zrepasuj turbo. Ak pridas turbu so seriovym softom,bude ti padat do nudzoveho rezimu.

Nemusi to padat do nudzaku. Zalezi,kolko znesie snimac. Ale bez nafty mu to bude hovby platne. Inak na turbe pridas skratenim tiahla na ovladanie obtoku. O ziadnom vypodložkovani neviem,respektive neviem ako je to myslene.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

No ja se toho asi sam raci chytat nebudu. vubec nevim na co sahnout.ale kdybyb to byla jednoducha uprava tak bych to na zkouzku udelal,ale aby sla vratit popripade. nechtel bych aby to zralo o litr vic
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

hola hoj, zeptám se jako nouma- JTD konkrétně alfa 156 je E2 i E3??

jak se pozná rozdíl?? podle výkonu motoru?? když nemám po ruce TP


:worthy:
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..mam dojem že boli aj E2 aj E3 pozri sa na štitok na karoserii tam by malo byť
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“