Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
sneck05
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 úno 2010, 20:27

Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi

Příspěvek od sneck05 »

Rad bych se dozvedel o vasich zkusenostech a praktickych radach pri pouziti tohoto pro me dost netradicniho paliva..
Na co vsechno si davat pozor-pri vymenach??
Problemy,co muzou nastat.....
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44

Re: Zkusenosti nafta+olej-Octavia TDi

Příspěvek od deflector »

sneck05 píše:Rad bych se dozvedel o vasich zkusenostech a praktickych radach pri pouziti tohoto pro me dost netradicniho paliva..
Na co vsechno si davat pozor-pri vymenach??
Problemy,co muzou nastat.....
procti si toto forum a dostanes odpovedi na te otazky!
sneck05
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 úno 2010, 20:27

Příspěvek od sneck05 »

no prave,ze jsem je bohuzel nenasel,jde me hlavne o Tdi,ne o zadne nakladaky atd,snad to neni takova hruza to sem napsat,bude to treba zajimat i jine uzivatele,kteri vlastni octavky,samostatne tema tu neni
JanDiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 29 čer 2006, 15:10
Bydliště: Zilina

octavia tdi

Příspěvek od JanDiesel »

tu sa riesia 99,9% osobne auta, nie nakladaky.Mas tam rotacne cerpadlo Bosch tak podla toho citaj, prispevky o TDi PD mozes teda vynechat.Ked sa ti nechce skusat az do akeho pomeru mozes miesat, namontuj druhu nadrz a prepinaj palivo.Start na naftu, po ohriati motora olej a pred vypinanim motora vecer v garazi este minutka na naftu, aby sa preplachlo cerpadlo a rano to dobre startovalo.
AGR 66kW seria
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 676
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

co maš ta TDI? AGR nebo už něco s VGT? U přímého vstřiku hrozí stírání oleje do olej náplně, musí se hlídat hladina oleje jinak to má dost hrůzné následky. Chtělo by to aby se přihlásil nějaký uživatel s TDI rotačkou a napsal své zkušenosti. Lešek
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

psal jeden taxikář ze slovenska najezdí 10.OOO km měsíčně zkušenosti snad 300.OOO leje napřímo bez úprav a ty naše debaty mu byli k smíchu,

jinak napiš kolik jezdíš ročně, zda si trošku mechanik, miloš
sneck05
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 úno 2010, 20:27

Příspěvek od sneck05 »

lesek píše:co maš ta TDI? AGR nebo už něco s VGT? U přímého vstřiku hrozí stírání oleje do olej náplně, musí se hlídat hladina oleje jinak to má dost hrůzné následky. Chtělo by to aby se přihlásil nějaký uživatel s TDI rotačkou a napsal své zkušenosti. Lešek
zatim octavku nemam,nevim presne,ale motor asi 66 nebo 81kw,takze tohle nevim:AGR nebo už něco s VGT?
sneck05
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 úno 2010, 20:27

Příspěvek od sneck05 »

slovacek.milos píše:psal jeden taxikář ze slovenska najezdí 10.OOO km měsíčně zkušenosti snad 300.OOO leje napřímo bez úprav a ty naše debaty mu byli k smíchu,

jinak napiš kolik jezdíš ročně, zda si trošku mechanik, miloš
co ma za auto?? a jaky jezdi pomer??
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 676
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

no AGR má ještě obtokový turbo a ty novější TDI rotačky maj už VGT turbo. Ale bude to asi prašť jako uhod jestli na to někdo lítá vpohodě... Jen ten obtok bude možná míň choulostivej, to variabilní turbo budeš pořád jenom čistit a bude ti padat do nouzáku. Jakej máš rok výroby? Lešek
Skoda Octavia 1,9TDI, 96kW, ASZ__VW T4 Multivan 2,5TDI, 111kW, AXG__VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ__Skoda Fabia II combi 1,9TDI, 77kW, BSW
sneck05
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 úno 2010, 20:27

Příspěvek od sneck05 »

lesek píše:no AGR má ještě obtokový turbo a ty novější TDI rotačky maj už VGT turbo. Ale bude to asi prašť jako uhod jestli na to někdo lítá vpohodě... Jen ten obtok bude možná míň choulostivej, to variabilní turbo budeš pořád jenom čistit a bude ti padat do nouzáku. Jakej máš rok výroby? Lešek
jeste nemam octavku uvazuju o koupi,do roku 2003,myslim,ze asi ARG ventil,ale nevim presne..
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

hochu krapet si pletes pojmy z dojmy. AGR je typ motoru ten ventil je EGR.
Jinak ja s octavii najezdil 20.000 a bez problemu. nyni ale misto rostliny z kauflandu jezdim na Trafo olej. jinak rostlina z obchodaku smrdí, ale jede to dobre a za pekny penize.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Nic proti, ale i nakladaky maji vstrikovaci systemy PD, CR v kombinaci s preplnovanim turbodmychadlem (aby tady zase nekdo neslovickaril, ze TDi je jen trademark VW), v podstate taky stejny motor jak v tech slavnych TDI, fakt nechapu, co na tom kolikrat lidi vidi. Osobne nevidim zadny rozdil mezi TDI a soudobym motorem v nejakem traktoru, sklizeci mlaticce, nakladnim aute nebo osobnim automobilu...
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

úbytek výkonu

Příspěvek od iridium »

Ahojte všichni, Mám oct 2001 TDi není to PD ani CR. RO jezdím už čtvrtým měsícem. pokud jedu na čistý tak pohoda ale jen jednu nádrž. Potom to začne tu a tam hůř akcelerovat jako kdyby se později přidávalo turbo. Pomůže natankovat do skoroprázdné nádrže čistou naftu, hodně tomu zatápět pár desítek Km a zase vesele můžu dolejt olej. Nevím co to může dělat ale mám podezření jestli to nezasírá turbo nebo kat. (turbo má proměnnou geometrii lopatek (nevím jak se tomu nadává)a je půl roku po repasi takže čistý jako dětská prdýlka. )
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: úbytek výkonu

Příspěvek od slovacek.milos »

iridium píše:Ahojte všichni, Mám oct 2001 TDi není to PD ani CR. RO jezdím už čtvrtým měsícem. pokud jedu na čistý tak pohoda ale jen jednu nádrž. Potom to začne tu a tam hůř akcelerovat jako kdyby se později přidávalo turbo. Pomůže natankovat do skoroprázdné nádrže čistou naftu, hodně tomu zatápět pár desítek Km a zase vesele můžu dolejt olej. Nevím co to může dělat ale mám podezření jestli to nezasírá turbo nebo kat. (turbo má proměnnou geometrii lopatek (nevím jak se tomu nadává)a je půl roku po repasi takže čistý jako dětská prdýlka. )

palivový filtr nebo netěsnost palivové soustavy miloš
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

To si nemyslím :( Filtr mám nový a kdyby to byl palivový systém tak by to dělalo jak tam ten olej naleju ale ono to začne někde za půlkou nádrže. Navíc si říkám i kdyby to ten palivový systém byl to by snad cukalo nebo bych nebyl schopný s tím letět přes 190. Ono to pak táhne ale ne od spoda, turbo zatáhne až tak nad 2,5tis ot.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“